ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی - چرا تدریس خصوصی؟

مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی - چرا تدریس خصوصی؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه مزیت های کلاسهای تدریس خصوصی، فواید استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی، برتری های کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی و .... توضیحات کاملی ارائه شده است. مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی به صورت زیر است.

1- کلاسهای تدریس خصوصی بازدهی بیشتری به نسبت کلاسهای تدریس گروهی و مدرسه و دانشگاه دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی چون دانشجو و دانش آموز به راحتی می تواند سوالات خودش را بپرسد و اشکالاتش را برطرف نماید، بازدهی و تاثیر گذاری این کلاسها بالاتر می باشد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان اشکالات مربوط به پایه های قبل را هم پرسید ولی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه چون وقت کم است فقط در مورد مباحث ارائه شده در کلاس می توان سوال پرسید. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت سطح توانایی، استعداد و دانسته های قبلی دانشجو دانش اموز قابل تنظیم و قابل تغییر است در صورتیکه در کلاسهای تدریس گروهی روند ثابتی برای تدریس وجود دارد و ممکن است این روند برای تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان اصلا مفید و آموزنده نباشد. تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی محدودیت ندارد و حتی در ایام امتحانات و روز قبل از امتحان هم برای جمع بندی و رفع اشکال می توان کلاس برگزار نمود. در صورتیکه در کلاسهای گروهی دو هفته قبل از امتحانات دانشجویان و دانش آموزان به معلم و استاد خودشان دیگر دسترسی ندارند. در کلاسهای تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس می توان تمرین و مسئله حل کرد و تمرینات اضافه تر هم حل کرد ولی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه معمولا فقط درس ارائه می شود و تمرینات و مسائل محدودی حل می شود.

مشاهده کنید: لیست مدرسین تدریس خصوصی

2- کلاسهای تدریس خصوصی جو راحت تری دارد. جلسات تدریس خصوصی معمولا در منزل برگزار می گردد. بنابراین دانشجو یا دانش آموز هم در زمان مناسبتری و هم با لباس راحتتری می تواند در کلاس شرکت نماید و مطالب را به بهترین شکل یاد بگیرد. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان که در دروسی مانند ریاضی و فیزیک و ... اشکال اساسی دارند و معمولا در کلاسهای مدرسه و دانشگاه از ترس مسخره کردن دیگران هم که باشد، سوالات خودشان را مطرح نمی کنند. در کلاسهای تدریس خصوصی هر سوالی می تواند پرسیده شود و اشکالات اساسی و پایه ای دانش آموزان و دانشجویان حتی اگر مربوط به پایه های قبل باشد هم می تواند برطرف گردد.

3- استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات و همچنین در طول ترم باعث صرفه جویی در وقت دانشجویان و دانش آموزان می گردد. چون این کلاسهای معمولا در منزل برگزار می شود، وقت دانشجویان و دانش آموزان در مسیر کلاس تلف نخواهد شد. استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی خصوصا در ایام امتحانات و با این ویژگی ای که دارد می تواند بسیار مفید و پربازده باشد. در ایام امتحانات چون دانشجویان و دانش آموزان بیشتر مطالعه می کنند، معمولا اشکالات درسی بیشتر مشخص شده و در این ایام دسترسی داشتن به یک مدرس و معلم برای رفع اشکال می تواند بسیار مفید باشد. به همین دلیل براگزاری کلاسهای تدریس خصوصی برای رفع اشکال، حل تمرین و مسئله بیشتر و جمع بندی در ایام امتحانات می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

حتما بخوانید: فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل


4- کلاسهای تدریس خصوصی انعطاف بالایی دارد. هر تعداد جلسه که لازم باشد و در هر زمانی می توان از جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. در طول ترم می توان از این کلاسها استفاده نمود و در ایام امتحانات هم برای جمع بندی و رفع اشکال می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد. تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی و زمان شروع آن را باید با توجه به وضعیت دانش آموز و دانشجو تعیین کرد. اگر خود دانشجو و دانش اموز درس را به صورت کامل خوانده است، برای رفع اشکال و حل تمرین و مسئله بیشتر می توان چند جلسه تدریس خصوصی را به صورت محدود در ایام امتحانات برگزار نمود. اگر درس کلا خوانده نشده باشد و یا تعداد غیبت های دانشجو و دانش اموز در کلاسهای دانشگاه و مدرسه زیاد باشد، تعداد جلسات تدریس خصوصی بیشتر لازم است و باید زودتر برگزاری کلاسهای خصوصی را شروع نموده و آن را به ایام امتحانات موکول نکرد.

5- کلاسهای تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع بهترین گزینه برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در کنکور است. مثلا، ممکن است شما به علتی کلاسی را غایب بوده اید و نیاز به کلاس خصوصی دارید، در این حالت استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می تواند کمک بزرگی باشد. یا اگر در حال مطالعه برای کنکور هستید و در یکی از دروس اشکال دارید، برای کسب درصد بالا در آن درس می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. برای قبولی در امتحانات، کسب نمرات عالی، گرفتن نمره 20، ارتقای معدل، یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی، مکالمه زبان و قواعد زبان، قبولی در آزمونهای بین المللی زبان انگلیسی مانند آیلتس و تافل، قبولی در المپیادهای دانشجویی و دانش آموزی، شاگرد اول شدن، 100 درصد زدن دروس در کنکور و .... می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. کلاسهای تدریس خصوصی در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرند و در کنار ان، دروس را مطالعه کنید و خودتان هم پشتکار و تلاش کافی را داشته باشید، برای گرفتن نمرات بسیار خوب در امتحان و ارتقای معدل می تواند موثر و موفید باشد. در همین سایت (ایران مدرس) هزاران مدرس تدریس خصوصی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی در منزل فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی بر روی عبارت آموزش و تدریس خصوصی کلیک کنید.

حتما بخوانید: مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 325 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image