ارتباط مستقیم با 30561 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل

فواید کلاس های خصوصی و جلسات تدریس خصوصی و آموزش در منزل

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با فواید کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل مطالبی ارائه می گردد. فواید کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل به صورت زیر است.

1- در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی چون تعداد شاگردها و افراد شرکت کننده در کلاس کم است یادگیری بهتر اتفاق می افتد. متقاضیان تدریس در این کلاسها می توانند سوالات بیشتری بپرسند و اگر اشکالی مربوط به پایه های قبلی هم باشد قابل رفع است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: کلاس های تدریس خصوصی و بهبود نمرات و معدل



2- تعداد جلسات تدریس خصوصی محدودیتی ندارد. خود استاد و شاگردها می توانند تعداد جلسات تدریس را با هم توافق کنند و اگر لازم شد برای حل تمرین و مسائل بیشتر تعداد جلسات تدریس را افزایش دهند.

3-جلسات تدریس خصوصی چون معمولا در منزل خود شاگرد، دانش آموز و دانشجو برگزار می گردد، جو راحت تری دارد و اگر جدی گرفته شود برای آموزش مفهومی و عمیق مناسب تر است.

4- جلسات تدریس خصوصی را به هر ترتیبی که مناسب یادگیری متقاضی تدریس باشد می توان پیش برد. اگر بهتر است برای یادگیری بیشتر تمرین حل شود می توان تمرین بیشتری حل کرد و یا به هر نحو دیگری که مناسب شاگرد است می توان از کلاسهای خصوصی استفاده کرد. در کلاسهای گروهی مطالب با روند مشخصی ارائه شده و تغییری در آن ایجاد نمی گردد.


5-کلاسهای تدریس خصوصی را در هر زمانی از شبانه روز می توان برگزار کرد. این بسیار خوب است. چون مثلا کلاسهایی که صبح خیلی زود برگزار می شود برای دانشجو یا دانش آموزی ممکن است خیلی بازدهی نداشته باشد. در کلاسهای خصوصی دانشجو و دانش آموز می توانند بهترین زمان ممکن که برای هر دو (هم استاد و هم شاگرد) مناسب باشد را برای برگزاری کلاسهای خصوصی انتخاب نمایند.



پیشنهاد می شود مقاله راهکارهایی برای بهتر نتیجه دادن کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.

6- کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بازدهی بالاتری دارد. دانشجو یا دانش اموز اگر روش تدریس مدرس را نپسندد می تواند مدرس خودش را عوض کند. در دانشگاه و مدرسه تغییر استاد و معلم ممکن نیست. تمرینات بیشتری در کلاسهای تدریس خصوصی می توان حل کرد و مسائل را می توان عمقی تر بررسی کرد. در کلاسهای تدریس خصوصی می توان با لباس راحت حاضر شد و در کل بهتر می توان درس را یاد گرفت.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد (بیش از 14000 مدرس تا مرداد 95). این وب سایت پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است ( بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات). بهینه ترین سایت تدریس خصوصی از نظر گوگل نیز ایران مدرس است.

البته دقت شود که مطالب ارائه شده به این معنی نیست که دانشجو یا دانش آموزی کلاسهای دانشگاه و مدرسه را کلا کنار گذاشته و فقط در کلاسهای خصوصی شرکت کند. شرکت در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه هم مزایای فراوانی دارد. بهتر است که در کلاسهای مدرسه و دانشگاه به صورت مرتب شرکت نموده و در کنار ان از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، رفع اشکال و تسلط بر درس استفاده شود. در ضمن، همانطور که در مقالات قبلی همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، کلاسهای تدریس خصوصی وقتی مفید است که از آنها درست استفاده شود. برای استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه تدریس خصوصی به پیشرفت تحصیلی کمک می کند؟

1- کلاسهای تدریس خصوصی را در طول ترم برگزار کنید. برگزاری کلاسهای خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بالاتری دارد.

2- کلاسهای تدریس خصوصی را جدی بگیرید و تمرینات و مسائلی که مدرس شما برای حل کردن تا جلسه بعدی تدریس به شما می دهد را انجام دهید.

3-به بهانه شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غیبت نکنید. کلاسهای خصوصی در کنار کلاسهای گروهی و در کنار جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه مفید و موثر است.

4- فکر نکنید که چون در کلاسهای خصوصی شرکت کرده اید دیگر مطالعه و حل تمرین و مرور و ... لازم نیست. حتما در کنار شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. خصوصا برای دروسی مانند ریاضی و فیزیک حتی اگر در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی فیزیک هم شرکت می کنید، باز حل مسئله و تمرین حیاتی و ضروری است.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسان تدریس خصوصی کلیک کنید.



مطالعه این مقاله را هم پیشنهاد می کنیم: چرا تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل و امتحانات مفید است؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1633 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image