ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید!

با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید!

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نموده و با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید! موارد زیر را مد نظر داشته باشید. برای شروع کسب درامد از تدریس، پول درآوردن از تدریس خصوصی و افزایش درامد خودتان از کار تدریس راهکارهای زیر می تواند مفید باشد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه از کار تدریس خصوصی خوب پول دربیاوریم و درآمد بالایی کسب کنیم؟

1- برای جذب شاگرد راهکارهای مختلف را امتحان کنید. برای جذب شاگرد و پیدا کردن شاگرد خصوصی راهکارهای مختلفی وجود دارد. برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باید تعداد شاگردهایتان را بیشتر کنید و برای افزایش تعداد شاگردهایتان راهکارهای مختلف جذب شاگرد را امتحان نمائید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی یا 12 راهکار برای جذب شاگرد بیشتر و افزایش درآمد از تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

2- خوب تدریس کنید و شاگردهای خودتان را حفظ کنید. مهمترین نکته در موفقیت در تدریس و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و خوب پول درآوردن از کار تدریس، خوب تدریس کردن و خوب نتیجه گرفتن شاگردهایتان است. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما نتیجه خوبی بگیرند، به تدریج درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. با ارائه تدریس خوب و با کیفیت هم شاگردهای فعلی خودتان را حفظ می کنید و هم تعداد شاگردهای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

3- به تدریج کیفیت کار و در ادامه هزینه کلاسهای خصوصی خودتان را افزایش دهید. اگر خوب تدریس کنید و شاگردهای شما نتیجه مناسبی بگیرند ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و می توانید مبلغ بالاتری را برای کلاسهای خودتان مطالبه نمائید. به این ترتیب با داشتن تعداد شاگردهای ثبت هم درامد شما افزایش می یابد. باید آنقدر خوب عمل کنید و خوب نتیجه بگیرید که جایگزین کردن شما سخت باشد. اگر جایگزین کردن شما سخت باشد، شاگردهای شما حاضر خواهند بود مبلغ بالاتری هم برای کلاسهای خصوصی شما پرداخت نمایند.

4- کلاسهایی را قبول کنید که به شما نزدیکتر است. اگر می خواهید وقت شما در مسیر رسیدن به کلاسها تلف نشود و با وقت بیشتری که برای شما باقی می ماند درآمد بیشتری از تدریس خصوصی کسب نمائید، کلاسهایی را قبول کنید که به محل سکونت شما نزدیکتر باشد و در زمان کمی بتوانید در منزل شاگرد خودتان حاضر شوید.





مطالعه کنید: چگونه درآمد بالاتری از تدریس خصوصی کسب کنیم؟

5- دو جلسه پشت سر هم برگزار کنید. اگر بتوانید رضایت شاگردتان را هم جلب کنید، با برگزاری جلسات تدریس خصوصی پشت سر هم می توانید در زمان رفت و آمد به کلاس صرفه جویی کنید و در نهایت درامد خودتان از تدریس خصوصی را افزایش دهید. البته باید حدود یک ربع بین جلسات تدریس و کلاسهای تدریس خصوصی فاصله بندازید تا بازدهی آن خیلی کم نشود.

6- کلاسهای نیمه خصوصی برگزار نمائید. در کلاسهای نیمه خصوصی معمولا دو یا سه نفر از شاگردهایتان حضور دارند. این کلاسها هم برای متقاضیان تدریس خصوصی به صرفه تر است و هم شما هم به ازای ساعت کاری مشخص مبلغ بیشتری دریافت می کنید. مثلا اگر کلاس تک نفره و خصوصی را با هزینه 50 هزار تومان برگزار می کنید، همان کلاس را برای دو نفر می توانید 70 تومان برگزار کنید. هم درامد شما بیشتر می شود و هم شاگردهای شما هر کدام مبلغ کمتری (35 هزار تومان) را پرداخت می نمایند.

7- دروسی را تدریس کنید که متقاضی بیشتری دارد. به عنوان مثال تدریس خصوصی ریاضی، تدریس زبان، فیزیک، شیمی و ... تعداد متقاضیان بالاتری دارد. با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس پرمتقاضی احتمال جذب شاگرد و کسب درآمد شما از کار تدریس بیشتر خواهد شد. البته ممکن است شما بعضی از دروس تخصصی رشته خودتان را تدریس کنید که افراد کمتری قادر به تدریس آنها هستند و به این ترتیب هم از کار تدریس پول خوبی در بیاورید.

8- دروس سطح بالاتر و یا دروس کنکوری را تدریس کنید. دروسی که تدریس کردن آن برای همه ممکن نیست مانند دروس دانشگاهی و نرم افزارهای خاص و .... هزینه تدریس بالاتری دارد. با فعالیت در زمینه این دروس هم می توانید درامد خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. در ضمن فعالیت در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری هم درامد بسیار خوبی دارد. البته برای فعالیت در زمینه آموزش دروس کنکوری باید در این زمینه سابقه خوبی داشته باشید تا دانش اموزان و والدین آنها برای مسئله مهمی مانند کنکور بتوانند به شما اعتماد کنند.



حتما بخوانید: 15 راهکار برای افزایش درآمد از تدریس خصوصی

9- کلاسهای نزدیک به هم را در زمانهای پشت سر هم هماهنگ کنید. به عنوان مثال اگر در یک روز 4 جلسه کلاس تدریس خصوصی دارید و هر کدام از آنها در نقطه ای از شهر است، کلاسهایی که در شمال شهر است و نزدیک به هم است را برای تدریس در صبح هماهنگ کنید و 2 کلاس دیگر را به بعد از ظهر موکول نمائید. به این ترتیب وقت شما کمتر تلف شده و در نهایت درآمد شما از کار تدریس خصوصی افزایش پیدا می کند. همین یک مورد می تواند باعث شود که مثلا به جای 4 جلسه تدریس خصوصی در روز، 5 کلاس برگزار نمائید و پول بیشتری در بیاورید.

10- کارت خودتان را به شاگردهایتان بدهید. برای گسترش کار خودتان در زمینه تدریس خصوصی و افزایش تعداد شاگردهایتان و افزایش درامد خودتان از تدریس خصوصی، کارت خودتان را به شاگردهایتان بدهید و از آنها بخواهید در صورتیکه یکی از فامیلها، آشنایان و یا دوستانشان به خدمات تدریس خصوصی نیاز داشتند کارت را به ایشان بدهند. البته در صورتیکه کار شما و کیفیت جلسات تدریس خصوصی شما خوب باشد، این اتفاق به صورت اتوماتیک می افتد ولی به هر حال ممکن است شماره تماس شما فراموش شود و با دادان کارت خودتان می توانید شاگردهای بیشتری جذب کنید. حتی می توانید بعضی از تمرینها و خلاصه نویسیهای مهم را در برگه هایی به شاگردانتان بدهید که در سربرگ آن شماره تماس و اطلاعات تماس خودتان ثبت شده است.

یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد، کسب درامد بالا از تدریس خصوصی و موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در کل ایران است. بازدید روزانه این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در زمینه تدریس ریاضی، تدریس فیزیک و سایر دروس را در کل ایران دارد. این وب سایت، تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد. با درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و درامد خودتان را از کار تدریس افزایش دهید. اگر می خواهید در زمینه ویژگیهای سایت ایران مدرس به عنوان بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی و یا در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده مطالعه نمائید، مقالات زیر را بخوانید.


پیشنهاد می شود مقاله آیا با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی می توان از شغلهای کارمندی درآمد بالاتری کسب کرد؟ را هم بخوانید.











منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 820 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image