ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی، مدرس خصوصی، کلاس خصوصی

تدریس خصوصی، مدرس خصوصی، کلاس خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش مطالب مفیدی در زمینه تدریس خصوصی، مدرس خصوصی، کلاس خصوصی، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی، مزایا و فواید کلاسهای خصوصی، نحوه استفاده بهینه از جلسات تدریس خصوصی و .... ارائه می گردد.

همانطور که بارها و بارها در همین سایت (ایران مدرس) گفته شده است، تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل، افزایش معدل، موفقیت در کنکور، آموزش بهتر دروس، آموزش بهتر و سریعتر زبان انگلیسی، مکالمه زبان و .... می تواند مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) )بیش از 19000 مدرس تا سال 98) بر روی لینک مدرسین تدریس خصوصی کلیک نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی در تهران، کرج، اصفهان و کل ایران مورد استفاده دانش آموزان و دانشجویان قرار گرفته و افراد زیادی از این کلاسها برای موفقیت در درس و تحصیل خودشان استفاده می کنند. کلاسهای تدریس خصوصی فواید و مزایای زیادی دارند و در صورتی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند برای ارتقای معدل و موفقیت در کنکور می توانند مفید و موثر باشند. جلسات تدریس خصوصی را در هر زمانی از روز می توان برگزار کرد و این خود یک عامل مهم برای افزایش بازدهی این جلسات است. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در کلاسهای مدرسه و دانشگاه بازدهی ندارند و دلیل آن برگزاری کلاسها در زمان نامناسب است. در کلاسها و جلسات تدریس خصوصی حتی اگر اشکال و سوالی مرتبط با پایه های قبل وجود داشته باشد می توان آن را برطرف نمود. به عنوان مثال بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان اشکالاتی که در درس ریاضی دارند به پایه های قبل بر می گردد. این اشکالات را در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمی توان برطرف نمود.



در جلسات تدریس خصوصی تمرین، مسئله و مثالهای بیشتری می توان حل کرد. تعداد جلسات تدریسی که برای هر درس می توان برگزار کرد دلخواه بوده و بنابراین اگر برای بحث خاصی لازم است تمرینات بیشتری حل شود می توان یکی دو جلسه بیشتر در نظر گرفت و مسائل بیشتری حل کرد. این امکان در جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه وجود ندارد. در این کلاسهای گروهی معمولا از هر بحثی یک یا دو سوال بیشتر حل نمی شود. البته کلاسهای گروهی مدرسه و دانشگاه مفید بوده و شرکت در این کلاسها لازم است. ولی به هر حال در جلسات تدریس خصوصی به دلیل زمان بیشتری که وجود دارد می توان تمرینات بیشتری حل کرد. از جمله مزایا و فواید دیگر کلاسهای تدریس خصوصی می توان گفت: جلسات تدریس خصوصی را تا روز قبل از امتحان هم می توان برگزار کرد. جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه معمولا یکی دو هفته قبل از شروع امتحانات به پایان رسیده و اگر دانش آموز و دانشجو اشکالی داشته باشد نمی تواند از معلم و استاد خود بپرسد. در ایام فرجه ها، با برگزاری جلسات تدریس خصوصی می توان درسها را جمع بندی کرد، مسائل و تمرینات بیشتری حل نمود و اگر اشکالی وجود دارد، رفع اشکال کرد.



برای مطالعه بیشتر در زمینه فواید و مزایای کلاسهای خصوصی مقاله 10 دلیل برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل یا مزایای کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تحصیل را بخوانید.

قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. بهترین راهکار برای کسب اطلاعات کامل در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده هزینه ای است که در متن آگهی تدریس خودشان ثبت نموده اند (بر روی لینک لیست مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). هر مدرس در جزئیات آگهی تدریس خودش قیمت درخواستی کلاسهای خصوصی ریاضی را ثبت نموده است. تعدادی از قیمتهای درخواستی مدرسین به عنوان مثال در ادامه ارائه شده است.

هزینه تدریس: توافقی


هزینه تدریس: توافقی-جلسه اول رایگان

قیمت تدریس: 30 - 50 هزار تومان

هزینه تدریس: با توجه به تعداد جلسات متفاوت است

همانطور که گفته شد، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. برای استفاده از جلسات تدریس خصوصی ارزان تر، هماهنگی کلاسها را در طول ترم انجام دهید و آن را به ایام امتحانات موکول نکنید. با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، به جای ایام امتحانات، علاوه بر اینکه کلاسها را ازران تر و با قیمت پایینتر می توانید هماهنگ کنید، احتمال نتیجه گرفتن شما هم بیشتر خواهد شد. کلاسها را به صورت نیمه خصوصی برگزار نمائید. با یکی از دوستانتان و یا همکلاسی هایتان که سطح درسی شما تقریبا مثل هم است، کلاسهای دو نفره برگزار کنید. به این ترتیب هم برای شما ها کلاسها ارزان تر می افتد و هم مدرس مبلغ بیشتری دریافت می کند. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید. بسیاری از مدرسین به صورت توافقی هم کلاسهای خصوصی را برگزار نموده و حین تماس با آنها می توانید در زمینه قیمت کلاسها صحبت نموده و کلاسهای خصوصی را با قیمت پایینتری هماهنگ کنید. اگر می خواهید کلاسهای خصوصی و جلسات تدریس خصوصی را با قیمت مناسبتر و پایینتری هماهنگ کنید، برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات چون مدرسین کلاسهای زیادی به انها پیشنهاد می گردد و سرشان شلوق تر خواهد بود با هزینه پایین تدریس نمی کنند. بنابراین با برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم، چون هم فرصت بیشتری برای درس خواندن و حل تمرین و مسئله و .... دارید، هم بهتر نتیجه می گیرید و مطمئن تر خواهید بود که امتحانات را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت و هم می توانید کلاسهای تدریس خصوصی را با قیمت مناسبتری هماهنگ کنید.



کلا برای موفقیت در تحصیل و برای کسب نمرات خوب در امتحانات و افزایش معدل و .... درس خواندن و حل تمرین و مسئله و برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم به نسبت موکول کردن مطالعه و حل تمرین و .... به ایام امتحانات بسیار مناسبتر بوده و خیال خودتان هم از بابت نتیجه گرفتن و کسب نمرات بهتر راحت تر خواهد بود. به عنوان یک جمع بندی، قیمت کلاسهای تدریس خصوصی به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله می توان به سابقه مدرس، شهر محل تدریس، زمان و مکان تدریس، تعداد جلسات و .... اشاره کرد. بهترین راهکار برای اطلاع از قیمت کلاسهای تدریس خصوصی مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی و مشاهده قیمت هایی است که در متن اگهی خودشان برای کلاسهای خصوصی در نظر گرفته اند. بسیار از مدرسین به صورت توافقی هم کار می کنند.



برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کلاسهای تدریس خصوصی مقاله قیمت تدریس خصوصی، موسسه و آموزشگاه تدریس خصوصی در تهران یا قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی را مطالعه نمائید.

در همین سایت، در رابطه با استفاده صحیح از کلاسهای تدریس خصوصی توضیحات کاملی ارائه شده است. کلاسهای خصوصی چون در منزل دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد و جو راحت تری دارد برای یادگیری مفید تر و موثر تر است. در کلاسهای تدریس خصوصی هر اشکالی که دانشجو و دانش اموز دارد می تواند برطرف گردد. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به عنوان مثال در درس ریاضی اشکالاتی دارند که به پایه های قبل بر می گردد. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه از پایه های قبل نمی توان سوال پرسید و وقت کلاس اجازه پرسیدن سوالهای خارج از چهارچوب کلاس را نمی دهد. در کلاسهای تدریس خصوصی چنین اشکالاتی را به راحتی می توان برطرف نمود. مطلب دیگر اینکه تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان که در یکی دو ترم گذشته تحصیلی خودشان خوب درس نخوانده اند و اعتماد به نفس خودشان را برای موفقیت در تحصیل و موفقیت در دروس از دست داده اند با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانند انگیزه جدیدی در خودشان ایجاد کرده و به درس و تحصیل بازگردند. به هر حال دانشجو یا دانش آموزی که از درس عقب افتاده باشد، جلسات بعدی تدریس را هم خوب متوجه نمی شود. بنابراین روند افت تحصیلی او ادامه پیدا می کند. ولی با شرکت در کلاسهای خصوصی می تواند با انرژی بیشتری درس و تحصیل را ادامه دهد.



هر چند که برگزار کلاسها و جلسات تدریس خصوصی در منزل دانش آموز و دانشجو برای مدرسین تدریس خصوصی کمی دردسر ساز است و مدرسین ترجیح می دهند همه ی کلاسهای خودشان را در طول روز به صورت یکجا مثلا در یک آموزشگاه برگزار کنند، ولی به هر حال یکی از مزیتهای کلاسها و جلسات تدریس خصوصی این است که کلاس در منزل خود دانشجو و دانش آموز برگزار می شود. می دانید که خصوصا در ایام امتحانات وقت دانش آموزان و دانشجویان خیلی مهم می شود و به این دلیل ترجیح می دهند به جای ماندن در ترافیک و برگزاری کلاس در آموزشگاهها، کلاسهای تدریس خصوصی را در منزل خودشان برگزار نمایند. به هر حال اکثر مدرسین تدریس خصوصی خودشان هم این امر را می دانند و با آن مشکلی ندارند. بنابراین سعی کنید کلاسهای تدریس خصوصی را در منزل خود شاگردتان برگزار کنید. البته اگر کارتان خیلی خوب باشد ممکن است بعدا شاگردانتان حاضر باشند به محلی که شما تعیین می کنید و به آموزشگاه برای برگزاری کلاس هم بیایند. به هر حال، جو منزل راحت تر است و ممکن است در یادگیری بهتر متقاضیان تدریس موثر باشد. برای اینکه وقت شما هم در مسیر رسیدن به منزل شاگردانتان خیل تلف نشود، همانطور که در مقالات قبلی گفته شد، کلاسهایی را بردارید که به شما نزدیک باشند. اگر ساکن غرب تهران هستید، کلاسهای شرق تهران را به مدرسینی بسپارید که ساکن شرق تهران هستند. اگر کلاسهای تدریس خصوصی به موقع شروع شود و درست مورد استفاده قرار گیرید در موفقیت تحصیلی دانش اموزان و دانشجویان می تواند مفید باشد. به موقع شروع شدن کلاسهای تدریس خصوصی به این معنی است که اگر دانشجو یا دانش آموزی درس را خوب بلد نیست و اشکالات زیادی دارد و یا تعداد غیبت هایش در مدرسه و دانشگاه زیاد بوده است هر چه زودتر باید با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کرده و کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کند. در این حالت موکول کردن کلاسها به ایام امتحانات درست نیست. در حالت دیگر ممکن است دانش اموز یا دانشجو خودش درس را بلد باشد و فقط اشکالات جزئی داشته باشد. در این حالت با سه یا چهار جلسه کلاس خصوصی می تواند اشکالات را برطرف نماید. در این حالت برگزاری کلاسهای خصوصی در فرجه امتحانات و یا در ایام امتحانات اشکالی ندارد. البته همانطور که می دانید، مدرسین تدریس خصوصی خوب و با سابقه خیلی زود وقتشان پر می شود و در ایام امتحانات ممکن است نتوانید با یک مدرس خوب هماهنگ کنید. بنابراین در هر حالت (اگر به تعداد زیادی جلسه تدریس خصوصی برای یادگیری کامل درس احتیاج دارید و یا اگر برای رفع اشکال چند جلسه بیشتر لازم ندارید) بهتر است کلاسهای خصوصی را زودتر شروع کرده و برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. فایده دیگری که برگزاری زود هنگام کلاسهای تدریس خصوصی دارد این است که اگر شما کلاسها را زودتر برگزار نمائید، بین کلاسها فاصله زیادی برای مرور و حل تمرین و مسئله وجود دارد و درس را بهتر یاد می گیرید. در ایام امتحانات به این شکل نیست. در ایام امتحانات استرس کمی وجود دارد و درس خواندن در این ایام به اندازه طول ترم بازدهی ندارد.



برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید.

علاوه بر موارد گفته شده، در همین سایت (ایران مدرس) توضیحات کاملی در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه شده است. یکی از بهترین راهکارها برای کسب درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی عضویت در همین سایت و درج آگهی تدریس است. دو عامل بسیار مهم برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و عواملی که در جذب شاگرد، حفظ شاگرد و ادامه کار تدریس به صورت موفقیت آمیز به مدرس کمک می کند، تسلط بر دروس تدریسی و تعهد و علاقه به کار تدریس است. در مرحله اول مدرس تدریس خصوصی باید به کار تدریس علاقه داشته باشد. همانطور که می دانید، کار تدریس کار آسانی نیست. مدرسین و معلمین در کلاسهای تدریس خصوصی 1 ساعت و نیم و یا دو ساعت پشت سر هم حرف می زنند و ممکن است چند جلسه کلاس در یک روز داشته باشند. در کار تدریس خصوصی چون کلاسها در منزل دانش آموز یا دانشجو برگزار می گردد، رفت و آمد هم به سختی کار افزوده می شود. بنابراین یک مدرس وقتی می تواند در کار تدریس موفق باشد که به کار تدریس و یا حداقل به دروس و مطالبی که ارائه می کند علاقه داشته باشد. تمامی افرادی که در کار و حرفه خودشان موفق بوده اند، به کار خودشان علاقه داشته اند. در مرحله بعد، برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، مدرس باید به کار خودش متعهد باشد. یعنی حتی اگر به شاگردش به صورت تضمینی قول نداده است که نتیجه بگیرد، پیش خودش باید کلاسهای تدریس خصوصی را به گونه ای در نظر بگیرد که انگار نتیجه گرفتن شاگردانش را تضمین کرده است. برای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی در مرحله اول باید دروسی را که می خواهید تدریس کنید مشخص نمائید. دروسی که برای تدریس انتخاب می کنید باید دروسی باشد که در مرحله اول خودتان به آن دروس علاقه دارید و به صورت خیلی خوبی بر آنها مسلط هستید. اگر درسهایی را تدریس کنید که بر آنها مسلط هستید و خودتان هم در آن درسها نمره خوبی گرفته اید، در تدریس آن دروس هم موفق تر خواهید بود. پارامتر دیگری که برای دروس تدریسی خودتان باید در نظر بگیرید این است که درسهایی را انتخاب کنید که تقاضا برای تدریس آنها وجود داشته باشد. یعنی باید درسهایی را برای تدریس خصوصی انتخاب نمائید که افرادی برای یادگیری آن دروس متقاضی باشند. به عنوان مثال، ممکن است شما به درس ادبیات اول دبیرستان علاقه داشته باشید ولی در این زمینه افراد زیادی متقاضی تدریس خصوصی نباشند. بعد از انتخاب دروس تدریس می توانید روشهای مختلفی را برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی برای آن دروس امتحان کنید. یک راهکار خوب برای جذب شاگرد، عضویت در همین سایت (ایران مدرس) و ثبت آگهی رایگان تدریس خصوصی است. با ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نامی دارد، به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی مقاله چگونه تدریس خصوصی را شروع کنیم و شاگرد خصوصی پیدا کنم ؟ یا چگونه بیشترین درآمد را از تدریس خصوصی کسب کنیم؟ را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع لینکدار مجاز است)


آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image