ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟

چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی مفید تر استفاده نمائید و با استفاده از این کلاسها نمرات بهتری کسب نموده و در امتحانات موفق تر باشید، ادامه این مطلب را بخوانید.

همانطور که در مقالات قبلی هم گفته شده است، کلاسهای تدریس خصوصی برای موفقیت در تدریس، کسب نمرات بالاتر، گرفتن نمره 20، موفقیت در کنکور، 100 درصد زدن درسها در کنکور، ارتقای معدل، یادگیری سریع تر دروس و زبان انگلیسی و مکالمه زبان، موفقیت در آزمونهای زبان و المپیاد و .... می تواند مفید و موثر باشد.



کلاسهای تدریس خصوصی مزایای زیادی به نسبت کلاسهای گروهی دارد که در همین سایت (ایران مدرس) در مقالاتی مانند فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی مزایا و فواید کلاسهای خصوصی توضیح داده شده است.



اگر کلاسهای تدریس خصوصی به موقع شروع شود و درست مورد استفاده قرار گیرید در موفقیت تحصیلی دانش اموزان و دانشجویان می تواند مفید باشد. به موقع شروع شدن کلاسهای تدریس خصوصی به این معنی است که اگر دانشجو یا دانش آموزی درس را خوب بلد نیست و اشکالات زیادی دارد و یا تعداد غیبت هایش در مدرسه و دانشگاه زیاد بوده است هر چه زودتر باید با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کرده و کلاسهای تدریس خصوصی را شروع کند. در این حالت موکول کردن کلاسها به ایام امتحانات درست نیست. در حالت دیگر ممکن است دانش اموز یا دانشجو خودش درس را بلد باشد و فقط اشکالات جزئی داشته باشد. در این حالت با سه یا چهار جلسه کلاس خصوصی می تواند اشکالات را برطرف نماید. در این حالت برگزاری کلاسهای خصوصی در فرجه امتحانات و یا در ایام امتحانات اشکالی ندارد. البته همانطور که می دانید، مدرسین تدریس خصوصی خوب و با سابقه خیلی زود وقتشان پر می شود و در ایام امتحانات ممکن است نتوانید با یک مدرس خوب هماهنگ کنید.



مطالعه کنید: نحوه هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با قیمت مناسب



بنابراین در هر حالت (اگر به تعداد زیادی جلسه تدریس خصوصی برای یادگیری کامل درس احتیاج دارید و یا اگر برای رفع اشکال چند جلسه بیشتر لازم ندارید) بهتر است کلاسهای خصوصی را زودتر شروع کرده و برگزاری این کلاسها را به ایام امتحانات موکول ننمائید. فایده دیگری که برگزاری زود هنگام کلاسهای تدریس خصوصی دارد این است که اگر شما کلاسها را زودتر برگزار نمائید، بین کلاسها فاصله زیادی برای مرور و حل تمرین و مسئله وجود دارد و درس را بهتر یاد می گیرید. در ایام امتحانات به این شکل نیست. در ایام امتحانات استرس کمی وجود دارد و درس خواندن در این ایام به اندازه طول ترم بازدهی ندارد. در همین وب سایت (ایران مدرس) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است که تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی در ان ثبت نام کرده اند. در این وب سایت کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده نمائید و مدرس مورد نظر خودتان را از بین آنها انتخاب کنید. بعضی از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان جزوه هم ثبت کرده اند. به منظور مشاهده لیست کامل مدرسین ثبت نامی در سایت ایران مدرس بر روی عبارت زیر کلیک نمائید.





مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی



اگر در زمینه قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی سوال دارید می توانید با کلیک بر روی عبارت ارائه شده در بالا، لیست مدرسین و در ادامه جزئیات آگهی تدریس مدرسین را مشاهده کنید و ببینید هر کدام از مدرسین برای دروس تدریسی خودشان چه قیمتی را در نظر گرفته اند. در نهایت با توجه به رزومه مدرسین و با در نظر گرفتن قیمت و هزینه ای که برای کلاسهای خصوصی در نظر دارید، می توانید مدرس خصوصی مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. برای کسب اطلاعات در زمینه عوامل موثر بر قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی مطالعه مقاله قیمت، نرخ و هزینه تدریس خصوصی ریاضی، زبان، عربی، شیمی  یا هزینه کلاسهای تدریس خصوصی چقدر است؟ هم خالی از لطف نیست.

اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده مفیدتری داشته باشید و معدل بالاتر و یا رتبه بهتری در کنکور کسب کنید، علاوه بر زمان برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی که در بالا به آن پرداخته شد، نحوه استفاده از جلسات و کلاسهای تدریس خصوصی هم مهم است. در کلاسهای تدریس خصوصی باید با دقت به مطالب ارائه شده گوش دهید و هر سوال و اشکالی که دارید بپرسید. در زمانهای بین کلاسها و جلسات تدریس خصوصی هم باید تمرین و مسئله حل کنید و درس را مرور نمائید. کلاسهای تدریس خصوصی اگر با تلاش و پشتکار شما همراه نباشد نتیجه ای نخواهد داشت. این کلاسها را جدی بگیرید و برای یادگیری بکوشید. اگر در زمانهای بین کلاسها درس را بخوانید سوالات و اشکالاتی که دارید مشخص شده و می توانید در کلاسهای خصوصی آنها را بپرسید. در غیر اینصورت، کلاسها به پایان می رسد و شما چیزی یادنخواهید گرفت. بنابراین هم باید در کلاسها شرکت کنید و هم خودتان درس بخوانید. کلاسهای تدریس خصوصی معجزه نمی کند. ولی اگر با تلاش و کوشش خودتان همراه باشد می تواند به موفقیت تحصیلی شما کمک کند.



برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه استفاده مفید و بهینه از کلاسهای تدریس خصوصی مقاله چگونه از کلاس تدریس خصوصی برای موفقیت تحصیلی استفاده کنیم؟ را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی مفیدتر استفاده کنیم؟، فواید و مزایای کلاسهای خصوصی، چگونه با استفاده از جلسات تدریس خصوصی در تحصیل موفق شویم؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 694 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image