ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی

فواید و مزایا استفاده از کلاسها و جلسات تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی در بسیاری از مواقع برای پیشرفت در تحصیل و موفقیت تحصیلی می تواند موثر و مفید باشد. تدریس خصوصی برای افزایش معدل و کسب درصد بالا در کنکور هم می تواند تاثیرگذار باشد. کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی مزیتهایی دارد که در این مقاله تعدادی از آنها بیان می گردد.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه تدریس خصوصی به پیشرفت تحصیلی کمک می کند؟



در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی تعداد دانش آموزان و دانشجویان به نسبت کلاسهای گروهی بسیار کمتر است (معمولا از 1 تا 3 نفر). بنابراین یادگیری بسیار بهتر اتفاق می افتد. چون کلاسهای خصوصی به نسبت کلاسهای گروهی بسیار خلوت تر است و تعداد دانشجویان یا دانش آموزان خیلی کمتر است، اشکالات اساسی افراد متقاضی تدریس خیلی زودتر رفع خواهد شد. افراد می توانند تمام سوالهای خودشان را حتی اگر مربوط به پایه های قبلی باشد بپرسند. در کلاسهای گروهی بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان حتی از مطرح کردن سوالات خودشان سرباز می زنند. چون فکر می کنند ممکن است مورد تمسخر دیگران قرار گیرند و یا ممکن است سوالشان خیلی ابتدایی باشد. در کلاسهای خصوصی حتی می توان اشکالات پایه های قبل را رفع کرد.



کلاسهای خصوصی به لحاظ زمانی هم انعطاف بالایی دارد. جلسات تدریس خصوصی را به تناسب وقت مدرس و دانشجو یا دانش آموز در هر ساعتی از روز می توان برگزار کرد. کلاسهای مدرسه و دانشگاه در وقتهای مشخصی برگزار می گردد و در ساعت مقرر ممکن است دانشجو یا دانش آموز بازدهی خوبی نداشته باشد. مثلا اگر دانشجویی صبح زود می تواند مباحث را بهتر یاد بگیرد، کلاسهای تدریس خصوصی را می توان صبح هنگام برگزار کرد.



پیشنهاد می شود مقاله دلایل مفید بودن کلاس های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر دروس را هم بخوانید.



مزیت دیگری که کلاسهای تدریس خصوصی دارد این است که اگر کلاسهای تدریس خصوصی به نظر دانشجو یا دانش آموز مفید و موثر نباشد، خیلی راحت می تواند مدرس خودش را عوض کند. در دانشگاه یا مدرسه چنین امکانی وجود ندارد. البته در مرحله اول باید سعی شود که با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگی انجام گیرد. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) و انتخاب مدرس مورد نظرتان بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.





مطالعه این مقاله هم مفید است: چگونه بهترین استفاده را از کلاسهای تدریس خصوصی داشته باشیم؟



با توجه به مطالب گفته شده واضح است که اگر از کلاسهای تدریس خصوصی به درستی استفاده شود و در کنار آن خود دانش آموز و دانشجو مطالعه کند و تمرین و مسئله هم حل نماید، این کلاسهای می تواند مفید و موثر باشد و در پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تحصیل موثر واقع شود.



مطالب کلی تدریس خصوصی


آمار بازدید: 2492 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند (المپیاد و تیزهوشان) عضو سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱

با سلام شیوه و نوع یادگیری هر فرد با دیگری متفاوت هست که در تدریس خصوصی این شیوه کاملا متمایز خواهد بور بنده به عنوان دبیری که چندین سال در این زمینه فعالیت کردم در حال حاضر نیز طی صحبت ها و گفتگوهایم با والدین زمانی که تعداد جلسات یا میزان یادگیری را بدون ملاقات و داشتن جلسه با دانش آموز و یا دانشجو می‌خواهند تخمین بزنند نظر قطعی نمی‌دهم چون نحوه یادگیری هر دانش آموز و یا دانشجو با دیگری متفاوت است و واقعا به پیشرفت قابل توجه دانش آموزان در کلاس های خصوصی ایمان دارم با تشکر از مسئولین سایت ایران مدرس🌹