ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی ارزان ریاضی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی ارزان ریاضی

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در زمینه قیمت تدریس خصوصی ریاضی، هزینه کلاسهای خصوصی ریاضی و نرخ آموزش ریاضی در منزل توسط مدرسین خانم و آقا اطلاعاتی کسب نمائید و کلاسهای خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب و ارزان هماهنک کنید، ادامه این مطلب را بخوانید.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: تدریس خصوصی ریاضی ارزان توسط خانم و آقا در تهران

در بخشهای مختلف همین وب سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل در زمینه قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس و عوامل موثر بر آن توضیحاتی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی (ابتدایی، متوسطه، دانشگاه و کنکور) یا استفاده از جلسات تدریس خصوصی ریاضی چقدر هزینه دارد؟ را مطالعه نمائید. همانطور که قبلا هم گفته شده است، کلاسهای تدریس خصوصی قیمت کاملا مشخص و تعیین شده ای ندارند. قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور، دانشگاه و ... و همچنین هزینه کلاسهای خصوصی سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین راه برای اینکه بدانید قیمت تدریس خصوصی کلاسهای ریاضی در حال حاضر چقدر است و مدرسین چه مبلغی را برای کلاسهای خصوصی مطالبه می کنند این است که لیست مدرسین ریاضی که در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده و آگهی تدریس درج نموده اند را ببینید و مشاهده کنید که چه قیمتی را در متن آگهی خودشان ذکر کرده اند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت مزبور، لیست آگهی های تدریس مدرسین ریاضی را خواهید دید. در ادامه بر روی آگهی تدریس هر مدرس کلیک کنید تا ببینید که چه هزینه ای را درخواست کرده است. با مشاهده اگهی تدریس چند مدرس ریاضی به صورت کلی متوجه خواهید شد که مدرسین برای کلاسهای خصوصی ریاضی چه قیمت را مد نظر دارند. ممکن است یک مدرس برای هر جلسه تدریس خصوصی ریاضی قیمت 50 هزارتومان را تعیین کرده باشد و مدرس دیگری 100 هزار تومان. بعضی از مدرسین ریاضی شاید ارزان تر کار کنند و جلسه ای 20 هزار تومان را برای قیمت کلاس خصوصی ریاضی در نظر گرفته باشند. تعدادی از مدرسین در متن آگهی خودشان در بخش هزینه و قیمت تدریس عبارت "توافقی" را ذکر کرده اند. اگر رزومه کاری و سوابق این مدرسین را می پسندید با انها تماس بگیرید و به صورت تلفنی قیمت تدریس خصوصی ریاضی را بپرسید (برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید). اگر می خواهید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با قیمت پایینتر و ارزانتر هماهنگ کنید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را زودتر هماهنگ کنید. برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به ایام امتحانات موکول نکنید. در ایام امتحانات هماهنگ کردن کلاسهای خصوصی ریاضی با مدرسین خوب و با سابقه سخت تر شده و هزینه و قیمت کلاسهای خصوصی هم بالاتر خواهد رفت.



پیشنهاد می کنیم مقاله قیمت تدریس خصوصی ریاضی و عوامل و پارامترهای موثر بر آن را هم بخوانید.

2- هر چند که ارزان بودن و قیمت پایین کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی خوب و مطلوب است ولی نتیجه گرفتن شما در اولویت قرار دارد. اگر هزینه کلاسهای خصوصی کمی بالاتر بود ولی دیدید که مدرس ریاضی کارش را خوب انجام می دهد، در این حالت با رضایت مبلغ را پرداخت کنید.


3- با مدرسینی هماهنگ کنید که به محل زندگی و محل سکونت خودتان نزدیکتر باشند. مدرسینی که وقت انها در مسیر زیاد تلف نشود حاضر خواهند بود با قیمت های پایینتر هم تدریس ریاضی را انجام دهند.

4- اگر بتوانید با یکی از دوستان یا همکلاسی هایتان کلاسهای خصوصی ریاضی را هماهنگ کنید، به نسبت کلاسهای خصوصی ریاضی یک نفره، قیمت کلاسهای کمتر بوده و در نهایت برای شما ارزان تر خواهد بود. مثلا اگر مدرس ریاضی برای کلاس تک نفره مبلغ 60 هزار تومان را درخواست می کند، با یکی از همکلاسی هایتان دو نفره در کلاس شرکت کنید و مبلغ 70 تومان را به مدرس پرداخت نمائید. به این ترتیب هم برای مدرس ریاضی خوب خواهد بود و هم هر کدام از شماها مبلغ 35 هزار تومان پرداخت کرده اید.

5- اگر کلاس تدریس خصوصی ریاضی را در محلی که مدرس ریاضی و یا در آموزشگاه برگزار نمائید، با قیمت پایینتر و ارزان تر می توانید کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را داشته باشید.



مطالعه این مقاله هم مفید است: نحوه هماهنگ کردن با معلم های تدریس خصوصی ریاضی

برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ریاضی، گروههای آموزشی فعال در زمینه آموزش و تدریس ریاضی ابتدایی تا دانشگاه و ریاضی کنکور و .... بر روی عبارت آموزش خصوصی ریاضیات کلیک کنید. مدرسین ریاضی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) خدمات تدریس ریاضی، حسابان، هندسه، جبر و احتمال، گسسته، ریاضی دانشگاه، ریاضی عمومی، حساب دیفرانسیل و انتگرال و ... را با قیمت مناسب ارائه می دهند. برای مطالعه در زمینه موفقیت در یادگیری ریاضی و کسب نمره 20 در امتحان ریاضی و 100 درصد زدن ریاضی در کنکور مقاله چگونه در امتحان ریاضی و کنکور ریاضی موفق شویم؟ یا راهکارهایی برای کسب نمره بالا در درس ریاضی در ایام امتحانات را مطالعه نمائید.

عبارتهای کلیدی: قیمت تدریس خصوصی ریاضی، کلاس خصوصی ارزان ریاضی، هزینه کلاس خصوصی ریاضی، تدریس ارزان ریاضی، قیمت کلاس ریاضی، چگونه کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را با قیمت مناسب هماهنگ کنیم؟، راهکارهایی برای استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان ریاضی



مطالعه مقاله هزینه تدریس خصوصی ریاضی و آموزش ریاضی در منزل چقدر است؟ را هم پیشنهاد می نمائیم.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image