ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه مدرس خوبی باشیم و خوب تدریس کنیم؟

چگونه مدرس خوبی باشیم و خوب تدریس کنیم؟

به اشتراک گذاری

برای اینکه مدرس خوبی باشید و در کار تدریس موفق باشید و در عین حال بتوانید از تدریس خصوصی درآمد بالایی بدست آورید و خوب پول در بیاورید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- کیفیت تدریس خودتان را بالا ببرید. در جلسات تدریس خصوصی بهترین ارائه خودتان را داشته باشید. هر بار 5 دقیقه قبل از کلاس به خودتان بگویید که این جلسه یکی از بهترین جلسات تدریس من خواهد بود.

2- نتیجه گرفتن دانشجو و یا دانش آموز برایتان مهم باشد. پیگیر این باشید که آیا تمرین ها را حل می کند یا نه و در صورت لزوم به والدین گزرش دهید. بعد از امتحانات نیز بپرسید و پیگیر باشد که آیا شاگرد شما نتیجه مطلوب را گرفته است یا نه. اگر به این شکل عمل کنید، شاگردهای هر ترم شما برای ترم های بعد هم با شما تماس خواهند گرفت.



مطالعه مقاله بزرگترین سایت و مرجع تدریس خصوصی ایران هم پیشنهاد می گردد.

3- در کلاس درس به صورت متنوع تدریس نمائید. درس را توضیح دهید، تمرین حل کنید. از شاگرد خودتان بخواهید که با زبان خودش درس را برای شما توضیح دهد. هر از چند گاهی هم استراحت کنید.

4- در کلاس درس جدی باشید و در عین حال سعی کنید که کلاس خشکی نداشته باشید. تمرینات و مسائلی را که برای جلسات بعد تعیین می کنید به صورت جدی از شاگردتان بخواهید.


5- کمی کار اضافه باعث می شود که در ذهن شاگردتان بمانید و شما را به دیگران هم معرفی کند. مثلا 10 دقیقه اضافه تر بمانید. یا نمونه سوال امتحانی و جزوات خلاصه به شاگردتان بدهید.



پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: مهمترین و کلیدی ترین نکات لازم برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی

برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3678 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سها حیدری يکشنبه ۱۶ امرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

کارشناس ارشد زیست شناسی و استعداد درخشان دکترا سال 93 مدرس زیست شناسی کنکور با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه تدریس زیست شناسی برگزار کننده همایش های زیست شناسی