ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی ایران مدرس
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس موفق ریاضی ابتدایی (دبستان) ، ریاضیات دبیرستان، کنکور و دانشگاه

تدریس موفق ریاضی ابتدایی (دبستان) ، ریاضیات دبیرستان، کنکور و دانشگاه

به اشتراک گذاری

راهکارهایی برای تدریس موفق ریاضی ابتدایی، دبیرستان، کنکور و دانشگاه در این بخش ارائه می گردد. برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی ریاضی و برای موفقیت در کار تدریس ریاضی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: عملکرد عالی در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی

1- اگر به کار تدریس ریاضی علاقه دارید در این زمینه فعالیت کنید. مسلما در صورتیکه به ریاضی و تدریس ریاضی علاقه داشته باشید به صورت اتوماتیک این علاقه را به شاگردانتان منتقل کرده و در کار تدریس موفق خواهید شد.

2- قبل از حضور در کلاسهای تدریس ریاضی آمادگی لازم را در خودتان ایجاد کنید. تسلط بر درس بسیار مهم است. اگر بر درس ریاضی مسلط باشید حتی نحوه بیان شما متفاوت خواهد شد. اگر بر درس مسلط باشید خودتان مطالب را از بالا می بینید و روانتر تدریس خواهید کرد.

3- کتاب و مقطعی از ریاضیات را تدریس کنید که بر آن مسلط هستید. مثلا اگر ریاضی کنکور را خوب نمی توانید تدریس کنید و یا جزوه آماده ای برای تدریس کنکور ندارید سراغ تدریس ریاضی کنکور نروید. اگر می توانید ریاضی ابتدایی یا دبیرستان را خوب تدریس کنید در همان مقاطع به کار تدریس بپردازید.

4- در کلاسهای تدریس ریاضی مباحث را از دید شاگردتان دیده و به تناسب وضعیت تحصیلی او تدریس کنید. هر کدام از شاگردهای شما وضعیت متفاوتی از دیگر شاگردانتان دارد. در کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در یکی دو جلسه اول با پرسش سوالهایی وضعیت ریاضی شاگردتان را ارزیابی کرده و به تناسب آن تدریس کنید. اگر شما خیلی عالی ریاضی را تدریس کنید ولی شاگردتان چیزی متوجه نشود فایده ای ندارد.


5- با پرسیدن سوال از هر کدام از شاگردهایتان میزان معلومات او در ریاضی را بسنجید و به تناسب ان درس دهید. همانطور که در مطلب قبل گفته شد، باید به تناسب وضعیت تحصیلی شاگردانتان تدریس کنید. شاید یکی از شاگردان شما در بحثهای پایه ای ریاضی اشکال دارد. باید با پرسیدن سوال میزان معلومات شاگردانتان را تشخیص داده و ضعفهای آنها را برطرف کنید.



اگر در جستجوی لیست مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی در تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید برای فرزندتان از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید ....

اگر ساکن تهران هستید و از نتایجی که فرزندتان در ترمهای قبل گرفته است راضی نبوده و برای تقویت پایه درسی و تضمین موفقیت تحصیلی او قصد دارید با یک مدرس ریاضی خوب هماهنگ کنید ....

اگر به جز تهران، از هر جای دیگر ایران برای آموزش ریاضی به فرزندتان می خواهید لیست کاملی از مدرسین تدریس ریاضی ابتدایی و دبستان را مشاهده نموده و مدرس مورد نظر خودتان را از بین آنها انتخاب کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی را در پایین همین مطلب هم مشاهده می کنید.



چرا تدریس خصوصی ریاضی برای یادگیری بهتر ریاضی مفید است؟



اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و دبستان به ارائه خدمات نیاز دارید ...

اگر می خواهید لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضیات دوره ابتدایی را مشاهده نمائید ....

اگر برای تقویت پایه درسی فرزندتان در جستجوی یک مدرس ریاضی خوب هستید ...

اگر می خواهید کاملترین لیست مدرسان تدریس خصوصی ریاضی را مشاهده کنید ....

در هر صورت، برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی و مدرسین فعال در زمینه آموزش ریاضیات بر روی عبارت تدریس خصوصی ابتدایی کلیک کنید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند. با کلیک بر روی عکس هر مدرس، توضیحات بیشتری را مشاهده خواهید کرد. سایت ایران مدرس (همین وب سایت) برترین سایت تدریس ایران است و بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس، در زمینه تدریس ریاضی و سایر دروس را دارد.



هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی نیز مانند سایر دروس به عوامل مختلفی بستگی دارد. به صورت یک تخمین سرانگشتی می توان گفت که هزینه یک جلسه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی بین 20 تا 50 هزار تومان متغییر است. البته ممکن است مدرس یا دبیری که در مدارس به صورت رسمی تدریس می کند هزینه ای معادل 100 هزار تومان یا بیشتر مطالبه کند.

برای اینکه بتوانید به صورت کلی برآوردی از هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی داشته باشید، در بخش تدریس خصوصی همین سایت عبارت ریاضی ابتدایی را جستجو کنید. به این ترتیب لیست مدرسینی که ریاضی ابتدایی تدریس می کنند را می توانید ببینید. بر روی مدرسین کلیک نموده و ببینید که چه هزینه ای را ثبت کرده اند.

البته بسیاری از مدرسین در بخش هزینه عبارت "توافقی" را ثبت کرده اند. می توانید با این مدرسین تماس گرفته و بر سر هزینه به توافق برسید. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب نشان داده شده اند.





تدریس خصوصی ریاضی ( ابتدائی, ششم, هفتم, هشتم، دبیرستان) در این وب سایت (ایران مدرس) به صورت مفصل مورد توجه قرار گرفته است. تعداد زیادی از مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی ریاضی ( ابتدائی, ششم, هفتم, هشتم، دبیرستان) و تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی فعالیت دارند. تعدادی از مدرسین ریاضی در پایین همین مطلب هم نشان داده شده اند. اگر می خواهید ریاضی را خوب یاد بگیرید، در کلاسهای مدرسه شرکت کنید. اگر لازم شد از جلسات تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید. درس را در طول ترم بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. جلسات تدریس خصوصی می تواند مفید باشد اما جایگزین حل تمرین و مسئله و مطالعه شما را نمی تواند بگیرد. در این وب سایت مدرسان خوبی در زمینه ریاضیات تیزهوشان - تدریس ریاضیات ششم و هفتم وهشتم به فعالیت مشغول هستند. اگر شما نیز در زمینه آموزش خصوصی ریاضی ابتدایی و تدریس خصوصی ریاضیات در منزل به ارائه خدمات نیاز دارید، مدرس مورد نظر خودتان را به راحتی از بین 19000 مدرس ثبت نامی در ایران مدرس می توانید بیابید.



مطالعه نمائید: چگونه ریاضی تدریس کنیم و نحوه تدریس موفق ریاضیات

اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان و ریاضی ابتدایی و تدریس ریاضیات ششم و هفتم وهشتم به مدرس خصوصی نیاز دارید، به صورتهای زیر عمل کنید:

1- به پایین همین مطلب که تعدادی از مدرسین ریاضی نشان داده شده اند مراجعه نمائید.



درس ریاضی یکی از دروسی است که اکثر دانش آموزان و دانشجویان در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند. در بسیاری از اوقات اشکالات پایه ای وجود دارد و در موارد دیگر نیز به دلیل پایین بودن کیفیت کلاسهای مدرسه ممکن است یادگیری به خوبی اتفاق نیافتد. در حالت دیگر ممکن است در ایام امتحانات زمان باقی مانده برای مطالعه درس ریاضی کافی نباشد.



در همه ی موارد گفته شده استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی در منزل می تواند مفید باشد. در جلسات تدریس ریاضی به صورت خصوصی مدرس به منزل دانش آموز یا دانشجو رفته و کلاس در منزل خود دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد. در کلاسهای خصوصی ریاضی هم به علت کم بودن تعداد نفرات و هم به دلیل داشتن وقت کافی یادگیری به نسبت کلاسهای گروهی بهتر اتفاق می افتد. البته در این حالت نیز تلاش خود دانش آموز یا دانشجو لازم است. برگزاری کلاسهای تدریس ریاضی در منزل مزیت دیگری که دارد این است که خصوصا در ایام امتحانات وقت دانش آموز یا دانشجو در مسیر تلف نشده و زمان بیشتری برای مطالع باقی می ماند. اگر برای رفع اشکال درس ریاضی و یا یادگیری پایه ای آن به برگزاری جلسات تدریس ریاضی در منزل نیاز دارید، برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی دبیرستان و دانشگاهی بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و دانشگاه کلیک نمائید.



مطالعه مقاله روش ها و راهکارهای موفقیت در تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.

بسیاری از مدرسین ریاضی درس فیزیک را هم تدریس می کنند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی فیزیک بر روی عبارت تدریس فیزیک کلیک نمائید.


آمار بازدید: 987 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image