ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تضاد بین آموزش‌های خانه و مدرسه را کمتر کنیم

تضاد بین آموزش‌های خانه و مدرسه را کمتر کنیم

به اشتراک گذاری

تضاد بین آموزش‌های خانه و مدرسه را کمتر کنیم - مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما باید رسالت خودمان را بازخوانی و بازتوانی کنیم، بیان کرد: باید روش‌های آموزش و پرورش را بررسی کرده و تضاد بین خانه و مدرسه را کمتر کنیم.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محسن صادق‌پور در تجلیل از معلمان نمونه کشوری و استانی خراسان‌جنوبی، ضمن گرامیداشت مقام معلم و با اشاره به اینکه این ایام فرصت مغتنمی است که از مقام معلم و خدمات معلمان تجلیل کنیم، عنوان کرد: باید بررسی کرد چگونه می‌توان آرامش بیشتری را به جامعه مخاطب بخشید.

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ما باید رسالت خودمان را بازخوانی و بازتوانی کنیم، بیان کرد: باید روش‌های آموزش و پرورش را بررسی کرده و تضاد بین خانه و مدرسه را کمتر کنیم.

صادق‌پور با بیان این‌که اگر به دنبال سعادت دیگران باشیم می‌توانیم از دست دیگران سعادت خود را دریافت کنیم، عنوان کرد: اگر به دنبال سعادت خود باشیم معلوم نیست به آن دست پیدا کنیم.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

وی با اشاره به شعار امسال و با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرهنگ جامعه را ارتقاء دهیم، بیان کرد: برای تحقق این امر باید عزم ملی در معلمان ایجاد و یأس و ناامیدی از گردونه خارج شود.


مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که باید جایگاه فرهنگیان را در جامعه ارتقاء دهیم، بیان کرد: همچنین جایگاه آموزش و پرورش باید در کشور ارتقاء پیدا کند.

صادق‌پور راه توسعه کشورهای فقیر را توسعه آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: اصل و بنیان آموزش و تحصیل دوران ابتدایی است.

عباس لامعی، مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی نیز روند انتخاب معلمان نمونه را بر اساس فرم "الف" و "ج" امتیازدهی فرهنگیان معرفی کرد و افزود: در مجموع 3 هزارو 338 پرونده بررسی شدند که از بین این افراد 12 نفر به عنوان معلمان نمونه در استان انتخاب شدند.

پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی ارزان و کلاسهای آموزش خصوصی در منزل با قیمت مناسب را هم بخوانید.

وی با اشاره به اینکه معلم نمونه باید الگوی نمونه باشد، افزود: آموزش و پرورش باید از اندیشه‌های بزرگان انقلاب همچون شهیدان مطهری، رجایی و باهنر استفاده کرده چراکه اینان از اولین و بهترین معلمان انقلاب بشمار می‌روند.

مدیرکل آموزش پرورش خراسان جنوبی دلیل شخصیت‌بخشی و سعادت جامعه را دستگاه آموزش پرورش و معلمان دلسوز دانست و اظهار کرد: طی نظر سنجی‌های انجام شده بالاترین درجه اعتماد در بین مردم متعلق به معلمان است.

مطالعه مقاله
چرا از کلاسهای تدریس خصوصی و آموزش در منزل استفاده کنیم؟ هم مفید است.


آمار بازدید: 580 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image