ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله آموزش زبان روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

روش یادگیری زبان انگلیسی در خانه

به اشتراک گذاری

برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را در خانه و یا در منزل یاد بگیرید روش های مختلفی وجود دارد که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. زبان انگلیسی درسی است که بلد بودن و یادگیری خوب آن می تواند به انجام بهتر کارها و استفاده بهتر از اطلاعات در اینترنت و فضای مجازی و .... کمک کند.



کاتالوگ هر محصولی تقریبا به زبان انگلیسی است و بسیاری از شبکه های تلویزیونی، سایت های اینترنتی و مطالب علمی و اموزشی هم به زبان انگلیسی هستند. در نتیجه، بلد بودن این زبان نه تنها در دوران تحصیل بلکه در کل طول زندگی لازم و ضروری است. برای بحث های ادامه تحصیل و یا مهاجرت به خارج از کشور نیز توانایی صحبت به زبان انگلیسی یک الزام است. با امکاناتی که امروزه وجود دارد حتی می توان به یادگیری زبان انگلیسی در خانه و منزل امیدوار بود و این زبان بین المللی را به تنهایی یاد گرفت. بسته به هدف و نیازی که دارید ممکن است بخواهید روی مکالمه زبان متمرکز شوید و یا یادگیری گرامر زبان برایتان در اولویت باشد. به هر حال یادگیری زبان انگلیسی در خانه کاملا ممکن و عملی است. در همین سایت ایران مدرس در مقالات زیادی و از جمله در مقاله بهترین روش های یادگیری زبان در منزل در این زمینه توضیحات بسیار خوبی ارائه شده است و با مراجعه این مقالات می توانید پیشرفت خوبی داشته باشید.

یکی از راهکارها برای اینکه در خانه بتوانید زبان را یاد بگیرید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی است. کلاس های تدریس خصوصی معمولا در خانه برگزار می شود و برای شرکت در این کلاس ها لازم نیست از منزل بیرون بروید. البته خودتان هم به صورت مستقل می توانید کارهایی انجام دهید ولی به هر حال برای پیشرفت بهتر و سریعتر می توانید به صورت هفتگی 1 یا 2 جلسه کلاس در منزل داشته باشید (مشاهده لیست مدرسین زبان). کلاس های خصوصی برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری بسیار مفید است. در این کلاس ها بسته به هدفی که دارید می توانید روی گرامر، درک مطلب زبان و یا مکالمه و هر بحث دیگری متمرکز شوید. خوبی و مزیت این کلاس ها به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاهها این است که اولا انعطاف بالایی دارد و با توجه به هدفی که شما دارید مباحث ارائه شده در آن انتخاب می شود در حالیکه در کلاس های گروهی مباحث از قبل انتخاب شده است و سرفصل ها توسط خودشان تعیین می گردد. در ضمن این کلاس ها در منزل برگزار می شود و وقت شما در مسیر رسیدن به کلاس تلف نخواهد شد و در نتیجه بازدهی بالاتر است. اگر بخواهید بدون در کنار داشتن یک مدرس خوب زبان خودتان آن را یاد بگیرید ممکن است اشکالاتی داشته باشید که روند یادگیری شما را آهسته کند. می توانید برنامه ریزی برای یادگیری زبان در منزل داشته باشید و در برنامه هفتگی خودتان 2 تا 3 ساعت را به کلاس های تدریس خصوصی اختصاص دهید. اگر نگران هزینه و نرخ کلاس های زبان هستید در مقاله قیمت تدریس خصوصی انگلیسی در این زمینه توضیحاتی ارائه شده است و مدرسین زیادی با قیمت مناسب این کلاس ها را برگزار می کنند.

همانطور که گفته شد، شرکت در کلاس های خصوصی تنها راهکار برای یادگیری بهتر زبان در خانه نیست. می توانید خودتان در اینترنت عبارت یادگیری زبان را جستجو کنید تا روش های مختلفی به شما پیشنهاد شود. حتی سایت های زیادی در این زمینه فعال هستند. مثلا سایت britishcouncil یا cambridgeenglish در این زمینه سایت های خوبی هستند. راهکار دیگر این است که به فیلم و اخبار انگلیسی گوش دهید. سعی کنید در اطراف خودتان محیطی فراهم کنید که به پیشرفت شما در این زمینه کمک زیادی بکند. می توانید برنامه روزانه خودتان را به زبان انگلیسی بنویسید، اگر خاطره می نویسید به زبان انگلیسی باشد، اخبار و فیلم های انگلیسی را گوش دهید و ببینید، حتی در بانک وقتی از عابربانک استفاده می کنید زبان آن را انگلیسی انتخاب نمائید. داستان ها و کتاب های انگلیسی بخوانید و جلوی آینه با خودتان به زبان انگلیسی حرف بزنید. مثلا وقتی کاری را انجام می دهید که تمرکز بالایی نمی خواهد (ظرف شستن، پیاده روی و ....) در ذهن خودتان به زبان انگلیسی وقایع و اتفاقات را توضیح دهید. اگر همسر، دوست و یا برادر شما هم در حال یادگیری زبان است به هم قول بدهید که فقط به زبان انگلیسی با یکدیگر حرف بزنید. همانطور که گفته شد به صورت مداوم باید در جریان کارهای روزانه تلاش کنید از آموخته های خودتان استفاده عملی بکنید. گرامر خودتان را هم همزمان تقویت کنید و از جزوه های آموزش گرامر زبان موجود در همین سایت ایران مدرس هم استفاده نمائید. برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی در خانه خصوصا گوش دادن خیلی مهم است. به هر میزان بیشتر گوش دهید کلمات و اصطلاحات و نحوه جمله بندی و .... برای ذهن شما آشناتر و طبیعی تر شده و بهتر هم حرف می زنید. با روش های ارائه شده می توانید خودتان در خانه زبان را یاد بگیرید و پیشرفت خوبی هم داشته باشید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 943 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image