ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟

چگونه بهترین معلم و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم؟

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه بتوانیم بهترین مدرس و استاد تدریس خصوصی را داشته باشیم توضیح داده خواهد شد. اگر می خواهید بهترین معلم تدریس خصوصی را داشته باشید و در درس و تحصیل موفق شوید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: این ویدیو را ببینید:
فیلم نحوه مشاهده شماره تماس بهترین معلم های تدریس خصوصی

1- به سابقه کاری اساتید توجه کنید: در همین سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین تدریس خصوصی را می توانید مشاهده کنید (کلیک نمائید: مشاهده معلم های تدریس خصوصی). مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس اطلاعات کاملی را از خودشان ثبت نموده اند. مثلا در متن تبلیغ خودشان ذکر کرده اند که در چه مدارسی قبلا تدریس کرده اند و چند سال سابقه تدریس خصوصی دارند. اساتید همچنین دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی خودشان، قیمت کلاس های تدریس خصوصی، دروسی که تدریس می کنند، شرایطی که برای برگزاری کلاس های خصوصی در نظر دارند و موارد دیگری را هم ذکر نموده اند. با توجه به همین مواردی که اساتید ثبت کرده اند می توانید از بین مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس بهترین استاد و معلم را برای خودتان انتخاب نمائید. اساتید ثبت نامی در ایران مدرس بعضا نظرات شاگردهای قبلی خودشان و همچنین فیلم نمونه تدریس هم قرار داده اند. در نتیجه با آگاهی کامل می توانید یک استاد خوب را برای خودتان انتخاب کنید.

2- با اساتید ویژه کلاس داشته باشید: در همین سایت ایران مدرس اساتید تدریس خصوصی تبلیغ خودشان را به دو شکل رایگان و ویژه ثبت نموده اند. اساتید ویژه که پس زمینه تبلیغ آنها به رنگ طلایی است برای درج تبلیغ در این وب سایت هزینه پرداخت نموده اند و کار تدریس خصوصی را به صورت جدی تری دنبال می کنند. این اساتید معمولا رزومه کاری بهتر و سوابق تدریس بیشتری هم دارند. بنابراین توصیه می شود حتی الامکان کلاس های تدریس خصوصی را با این اساتید برگزار نمائید.

توصیه می شود مقاله
چگونه یک معلم و استاد خصوصی خوب داشته باشیم؟ را هم بخوانید.

3- برگزاری جلسه اول بهترین راهکار است: بسیاری از اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس جلسه اول را در صورت عدم رضایت شما به صورت رایگان برگزار می کنند. به این معنی که اگر شما از نحوه تدریس استاد راضی نباشید از شما هزینه ای دریافت نمی کنند. حتی اگر هزینه ای هم دریافت شود در بسیاری از مواقع تا جلسه اول تدریس برگزار نشود نمی توانید شناخت کاملی نسبت به استاد پیدا کنید. بهتر است با حوصله لیست اساتید ثبت نامی در همین سایت ایران مدرس را بررسی نمائید و با توجه به معیارهایی که در نظر دارید معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در نهایت اولین جلسه کلاس را تشکیل دهید. اگر از نحوه تدریس ایشان صد در صد راضی بودید کلاس ها را ادامه می دهید. در غیر اینصورت می توانید با یک استاد دیگر کلاس را هماهنگ نمائید.

4- فقط روی قیمت کلاس ها متمرکز نشوید: بسیاری از متقاضیان کلاس های تدریس خصوصی وقتی لیست مدرسین را بررسی می کنند تنها عاملی که در نظر می گیرند این است که معلم خصوصی کلاس را با قیمت ارزان برگزار نماید. خوب است که قیمت کلاس ها مناسب باشد ولی به هر حال به آن بیش از اندازه اهمیت ندهید. بهتر است روی رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید تمرکز بیشتری داشته باشید و استادی که خوب تدریس می کند و شخص با سوادی است را هماهنگ نمائید. به هر حال اگر استاد خوبی نداشته باشید، حتی اگر ارزان تدریس کند، در نهایت ممکن است نتیجه نگیرید و هم پول شما از دست برود و هم اینکه نتیجه خوبی نگیرید. پس روی این تمرکز کنید که یک استاد خوب و با سابقه (اولویت اول) با قیمت مناسب (اولویت دوم) داشته باشید.

مطالعه مقاله
چگونه بهترین معلم تدریس خصوصی را داشته باشیم؟ هم مفید است.

5- قبل از کلاس با استاد حرف بزنید: در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) شماره تماس اساتید هم در کنار رزومه کاری مدرسین و قیمت کلاس ها و .... ارائه شده است. می توانید قبل از اینکه کلاس ها را به صورت نهایی هماهنگ نمائید و یک استاد را انتخاب کنید با چند مدرس که به نظر شما خوب هستند حرف بزنید و بعد از اینکه حرف زدید معلم مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در بسیاری از موارد وقتی با یکی از اساتید حرف می زنید از نحوه حرف زدن ایشان خوشتان می آید و یا مواردی را ذکر می کند که دقیقا مد نظر شما است و در نتیجه تصمیم می گیرید کلاس را با ایشان هماهنگ کنید. پس قبل از اینکه کلاس را هماهنگ کنید و یا تصمیم نهایی را بگیرید سعی کنید با اساتیدی که مد نظرتان است حرف بزنید.

اگر در جستجوی یک معلم و استاد تدریس خصوصی خوب هستید و می خواهید بهترین معلم خصوصی را داشته باشید مواردی که در بالا ذکر شد را در نظر داشته باشید. تلاش کنید در همین سایت ایران مدرس لیست مدرسین را با دقت برسی نمائید و استاد خوبی را برای خودتان انتخاب کنید. اگر برای درس خاصی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده کنید، به بخش تدریس خصوصی همین سایت مراجعه نمائید (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) و در بخش تدریس خصوصی در قسمت جستجو اسم درس مورد نظر خودتان را وارد کنید تا لیست مدرسین آن درس به شما نشان داده شود. مثلا اگر برای درس ریاضی قصد دارید از کلاس های تدریس خصوصی استفاده نمائید در بخش جستجو تدریس ریاضی یا تدریس خصوصی ریاضی را وارد کنید. به این ترتیب لیست مدرسین ریاضی را خواهید دید و می توانید بهترین استاد مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. در ایران مدرس تا سال 98 نزدیک به 20000 مدرس ثبت نام کرده اند.

پیشنهاد می کنیم مقاله
بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی با هزینه مناسب را بخوانید و یا فیلم چگونه معلم خصوصی انتخاب کنم را ببینید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 601 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image