ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور

به اشتراک گذاری

20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در آزمون سراسری (کنکور) در این بخش توضیح داده شده است. اگر می خواهید در کنکور موفق شوید، درصد بالا بزنید و رتبه برتر شوید مطالعه این مقاله می تواند مفید باشد.


کاملا رایگان دانلود نمائید: تست کنکور تمام رشته ها


ضمن عرض تبریک به مناسبت سال تحصیلی جدید، برای موفقیت دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند 20 توصیه ی کلیدی یاد آوری می شود. توصیه های پیش رو بر اساس مطالعه ی منابع معتبر علمی و همچنین تجربیات چند سال اخیر نگارنده است که از نزدیک در یکی از دبیرستانهای نمونه ی شهر شیراز بدست آورده و شاهد موفقیت دانش آموزان در کسب رتبه های تک رقمی، دو رقمی و سه رقمی بوده است. توصیه های کلیدی عبارتند از:


1- توکل بر خدا : توکل یعنی اینکه تلاش و کوششت را بکن و تدبیر امور را به خدا بسپار. قرآن کریم می فرماید: «مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ»؛ هر که اتکایش به خدا باشد، خدا برای‏ او کافی است، «إنَّ اٌللهَ يُحِبُّ اٌلْمٌتَوَكِّلِينَ.» خداوند توکل کنندگان را دوست دارد. به هر حال با هر توانایی که دارید به خدا توکل کنید؛ به قول حافظ: تكيه بر تقوا و دانش در طريقت كافريست/ راهرو گر صد هنر دارد توكل بايدش. توکل بر خدا به شما آرامش می دهد، چیزی که بدان محتاج هستید.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید.


پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه براي كنكور یک برنامه ریزی صحیح داشته باشیم



2- داشتن هدف: داشتن هدف به شما انگیزه ی حرکت می دهد و مهمترین عامل برای کسب موفقیت می باشد. وقتی به هدفتان نگاه می کنید انگیزه ی شما برای تلاش و کوشش، مضاعف می شود و این بهترین دستاورد داشتن هدف است. شما امسال یک هدف بزرگ دارید، پس برای رسیدن به آن باید تمام همت خود را به کار بگیرید.


3- برنامه ریزی صحیح: برای رسیدن به هدف باید برنامه ریزی صحیح داشته باشید. (شامل برنامه های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت) بدون برنامه ریزی صحیح تلاش های شما نتیجه ی مطلوب نخواهد داشت. برنامه ریزی صحیح، مدیریت زمان را در اختیار شما قرار می دهد و شما را از سردرگمی رها می سازد، مسیر رسیدن به هدف را روشن می سازد و هر زمان شما را متوجه می سازد که تا رسیدن به هدف چه فاصله ای باید طی کنید. توجه داشته باشید که هر دانش آموز باید روش صحیح برنامه ریزی کوتاه مدت (هفتگی) را شخصا فراگیرد و برای خود برنامه بنویسد.


4- آشنایی با روش های صحیح مطالعه: یادگیری به دنبال یک فرایند علمی در فرد حاصل می شود. بنابراین برای یادگیریِ بهتر باید با اصول و فنون صحیح یادگیری آشنا شوید. البته ممکن است در گذشته شما با یک روش خاص درس ها را آموخته باشید اما در هر صورت آگاهی از روشهای صحیح مطالعه برای شما سودمند خواهد بود.


مطالعه کنید: مهمترین عوامل موفقیت در کنکور رتبه های برتر کنکور 97 از زبان خودشان


5- آمادگی جسمی: شرایط جسمی مطلوب در یادگیری شما تاثیر زیادی دارد؛ بنابراین برای اینکه جسم سالمی داشته باشید تا بتوانید خوب درس بخوانید باید: تغذیه مناسب داشته باشید، ورزش کنید و به میزان لازم بخوابید.


6- به آرامش روحی و روانی خود توجه داشته باشید و در صورت داشتن اضطرابِ بیش از حد معمول یا هر مشکل دیگری که موجب اختلال در یادگیریتان می شود از مشاورتان کمک بخواهید.


7- نگرش مثبت داشته باشید و در جهت آن تلاش و کوشش کنید. «اگر گویی که نتوانم، برو بنشین که نتوانی/ و گر گویی که بتوانم، قدم در نه که بتوانی» . داشتن نگرش منفی شما را از کوشش و تلاش باز می دارد. یادتان باشد که همیشه به خدا امید داشته باشید و برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. اصلا امیدوار بودن و تلاش کردن، خود بخشی از موفقیت است!


8- در یکی از آزمون های آزمایشی معتبر شرکت کنید تا نقاط ضعف و قوت خود را بیابید. سعی کنید بر اساس برنامه های میان مدت و بلند مدت برگزار کننده ی آزمون پیش بروید. این اقدام به شما در داشتن برنامه های بلند مدت و میان مدت کمک زیادی می کند و خیالتان را از این بابت راحت می کند. توجه داشته باشید که نتایج این آزمونها نباید شما را مغرور و یا مایوس کند. تجربه نشان داده که تغییر در روند نتایج آزمونهای آزمایشی بارها و بارها اتفاق افتاده است، این بستگی به شرایط شما دارد.


مقاله خوب چگونه درس بخوانیم برای کنکور را هم مطالعه نمائید.


9- یک دانش آموز برای آمادگی در آزمون سراسری باید وقت ویژه ای برای مطالعه در نظر بگیرد و به قول معروف از خود مایه بگذارد. دانش آموزان موفق روزهای مدرسه 5 ساعت و روزهای تعطیل 10 ساعت مطالعه می کنند. البته این مقدار با توجه به میزان توانایی و نیاز شما می تواند متفاوت باشد. توجه داشته باشید که سلامت جسمی و روحی شما از هر چیز دیگری مهمتر است و نباید فدای ساعت مطالعه شود.


10- مهمترین منبع برای آزمون سراسری کتاب های درسی است؛ اما در کنار آن به تهیه کتاب های کمک درسی و تستی مناسب اقدام نمایید. ( دبیران، دانش آموزان سال قبل و دوستان همکلاسی می توانند در این رابطه به شما کمک کنند) همچنین دفترچه های سوال های کنکور 6 سال گذشته را تهیه کنید و در موقع مناسب از آنها استفاد کنید.


11- مرور مرتب و به موقع درس ها: درس ها را به طور مرتب مرور کنید این امر باعث تثبیت یادگیری و جلوگیری از فراموش شدن مطالب آموخته شده می شود. (به ویژه به «مرور آخر» در یک ماه باقیمانده به آزمون سراسری توجه داشته باشید)


حتما بخوانید: 12 استاد از بهترین دبیرهای ریاضی کنکور


12- از فنون تست زنی و هنر آزمون دادن آگاه شوید. آزمون دادن یک هنر است و داشتن معلومات درسی به تنهایی کافی نیست! مهمترین وظیفه ی شما پس از هر آزمون آزمایشی تحلیل علمی آن آزمون است. با استفاده از فرم های مخصوص می توانید به تحلیل آزمون بپردازید و از نقاط قوت و ضعف خود اطلاع یابید.


13- به طور همزمان درس های عمومی و اختصاصی را مطالعه نمایید. اشتباه بزرگی که بعضی داوطلبان مرتکب می شوند این است که دروس عمومی را برای ایام بعد از عید می گذارند! توجه داشته باشید که برخی از داوطلبان به برکت درصد های خوب ِ دروس عمومی به رشته ها و دانشگاههای خوب راه یافته اند.


حتما بخوانید: 7 راز موفقیت در کنکور


14- سعی کنید تراز درس های خود را میزان کنید. در نظر داشته باشید که بالا رفتن تراز شما در یک یا دو درس که توانایی خاصی دارید به نفع شماست اما عکس آن به ضرر شماست. در صورت نیاز، برای بالا بردن تراز درس هایی که در آن ضعیف هستید از کلاس های خاص استفاده کنید.


15- پاسخگویی به سوالات آزمون سراسری دارای وقت معینی است، حتما از جدول زمانبندی سوالات کنکور در رشته ی خودتان آگاهی داشته باشید.


16- به توزیع مباحث دروس در آزمون های سراسری سال های قبل توجه داشته باشید اما تنها ملاک شما برای مطالعه نباشد!


پیشنهاد می کنیم مقاله برای موفقیت در کنکور چند ساعت مطالعه لازم است؟ را هم مطالعه نمائید.


17- کارنامه ی داوطلبان سال قبل: به درصد داوطلبان سال قبل و رتبه های کسب شده و رشته ـ شهرهای قبول شده توسط داوطلبان سال قبل توجه داشته باشید و تعدادی ازکارنامه های آنها را نگاه کنید.


18- از تجربیات دیگران استفاده کنید اما تقلید نکنید. هر کس شرایط و توانایی های خاص خودش را دارد و تقلید صرف از روش دیگران کار درستی نیست.


حتما بخوانید: بهترین مدرسین کنکور، لیست 10 استاد برتر کنکور در تهران و کل ایران


19- از ضوابط و شرایط برگزاری آزمون سراسری آگاهی داشته باشید ؛ نوع پذیرش دانشجو در دانشگاههای کشور، رتبه، سهمیه، نمره کل، زیرگروهها، ضرایب دروس و .... از جمله نکاتی است که باید اطلاع داشته باشید.


20- در نهایت جهت انتخاب رشته علاوه بر مطالعه ی دفترچه های راهنمای سازمان سنجش با افراد ذیصلاح مشورت کنید. انتخاب رشته برای کسانی که رتبه های پایین تری کسب می کنند کار ساده تری است اما هر چه رتبه ی شما بالاتر باشد باید در انتخاب رشته دقت بیشتری کنید.


با آرزوی موفقیت برای شما


عبدالرزاق خواجه زاده (وب سایت بابونه)


کارشناس ارشد برنامه ریزی درسی


کلمات کلیدی: موفقیت در کنکور، آزمون سراسری، کسب رتبه برتر در کنکور، راهکارهای موفقیت


مقاله عوامل مهم و موثر در موفقیت در کنکور هم ارزش مطالعه کردن را دارد.


آمار بازدید: 122313 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
امیر يکشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

عالییییییی

فاطمه دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۰

خوب بود. برای حقوق باید چه رتبه ای داشته باشیم؟

رویا سه شنبه ۲۶ دي ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

کی میدونه رتبه پرستاری ازاد باید چند باشه؟

سجاد دکتر آینده .ایشالا يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

بچه ها مطلب عالی بود ولی این جمله رو یه جا بنویسید که همیشه جلوچشمتون باشه. «اگرخداوند آرزویی را در دلت نهاد بدان توانایی رسیدن به آن را در تو دیده است.» و امیدوارم همه به رشته دلخواهشون برسن.ایشالا و همیشه هم به خداوند توکل کنید مطمعن باشید به هدفتون میرسید. براتون آرزوی موفقیت میکنم.

عسل پنج شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۸

واقعا خیلی مفید بود ممنونم

کاظمی م يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳

سلام از راهنمایی خوبتون ممنون لطفا برای روش مطالعه صحیح برای هر درس وتست زدن و تنظیم وقت هم مطالبی رو در سایت قرار بدین. و باز هم ممنون بخاطر راهنمایی هاتون

امیرحسین موفق در اینده يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳

با عرض سلام و خسته نباشید واقعا از ته دل برای همتون دعا میکنم من الان کلاس هشتم هستم از الان ایمان به خدا دارم ونماز میخونم و کلاس قلم چی میروم و واقعا دعا میکنم که همه شما موفق بشین عزیزان حتما موفق میشین

زهرا پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸

سلام من96دومین کنکورمودادم ولی نتیجه خوبی نگرفتم لطفا اگ کسی برنامه ریزی مناسبی داره یاانگیزش زیاده براکنکوربیادبه این آی دی@lihosz

امیر پنج شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

از مطالب خوب شما سپاس گزارم انشاءالله من در رشته پزشکی قبول بشم اگه امکان داره دعا کنید

شیلا دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

اوکی عالی یود

سعید دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹

خوب و مفید بود ، امیدوارم همه شما دوستان از یک چیز خیلی کثیف دوری کنید تا به موفقیت برسید ، اسم اون چیز کثیف دوست هست ، چون شمارو میکشه پایین با خودش مثل باتلاق.

فاطمه دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

من هنوز کلاس هشتم هستم ولی از حالا فقط به کنکور فکر میکنم واسترس دارم.لطفا راهنماییم کنید.

محمدگریزی دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

سلام برای قبول شدن در دانشگاه های دولتی حداقل رتبه باید چند باشد///ومیشه با معلومات خود راجب درس دولتی قبول شد......

معصومه پنج شنبه ۱۶ دي ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶

سلام به همگی من دو تا بچه کوچک دارم بااین حال کنکور 95 مهندسی کشاورزی سراسری قبول شدم دوست نداشتم نرفتم دوباره می خوام کنکور بدم اما اون شور وشوق از دست دادمو ناراحتم بهم بگین چی کار کنم

میعادکنانی دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۵

موفق باشیدهمگی

امیرمحمد شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

انشالله به هدفی که داریم برسیم.شرط اول توکله وشرط دوم تلاش.یاعلی مدد

razie سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱

سلام.من که دیگه حالم داره ازرکودوتنبلیم بهم میخوره.خسته شدم.معدلم توپه.۱۹.۷۸.ولی چ فایده وقتی برای کنکورانقدرکم تلاشم.ناامیدی کل وحودموگرفته.نابووودم.ب هرکی بگم کم تلاشم میگه خب تلاش کن ولی الکی ک نیس.تاازته قلبم نخام نمیشه.نمیدونم چیکارکنم......

بهزاد شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

بهترین راه در درس خواندن درست صحیح مطالعه است

Maryam آدينه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹

مطلب عالی بود!!! من هنوز به طور جدی شروع نکردم... میخوام پزشکی قبول بشم‌!!

مارال يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

سلام.خوبین؟میشه چند راهکاربرای کنترل استرس بگین؟من خیلی از کنکور میترسم تا الان همه تلاشمو گذاشتم واسه درسام اما بازده ای نداره خیلی ناامید شدم

مجید شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱

سلام عالی هست میشه برای دروس حسابداری هم توضیح بدید؟

یلدا شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

خوب بود ولی تکراری..من ترازم 6500دبه بالاست بچه ها بنظرتون دبیری قبول میشم؟

کاور شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

هههههه

فاطمه پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

سلام من الان چهارم تجربیم و انگیزم هرروز داره کمتر میشه لطفای راه حل بدید؟

بهزاد آدينه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

عالی بود

Mohammad.S سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

سلام. اولین گام اینه که کامپیوتر و گوشی رو کنار بزاریم. من تا قبل از کار با گوشی، راحت یاد میگیرم ولی وقتی تلگرامو باز میکنم و میبندم ... :| البته هنوز تا کنکور مونده. کلاس دهم هستم ( دوم دبیرستان قدیم). پیش دانشگاهی هم که نداریم پس باید از الان بخونیم. :| :| :|

هه سه شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

درس بخونی به جا برسی وللللش باو ازادو بچسب

امیر حسین آدينه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

همه برای هم دعا کنید و با تو کل،داشتن هدف،شیوه صحیح مطالعه،و مرور خوب موفق میشیم

فاتح پنج شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

مشاوره كنكور توسط جمعی از دانشجویان پزشكی و دندانپزشکی دانشگاههای تهران و دانشگاه های برتر کشور #برنامه ی مطالعاتی #تكنیك های تست زنی #معرفی معتبرترین منابع بیاین کانال تلگرامی (برترین مشاوران کنکور)

aminreza دوشنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

خوبن تلاش هم مهمه از یک سال قبل برای کنکور روزی 8 ساعت بخونی پزشکی قبولی؟؟؟؟؟؟؟...

Soheila يکشنبه ۱۰ امرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

سلام دوستان اگه امکانش هست یه تجربه ایی در اختیار بچهایی که ۹۶ کنکور دارن بگذارید از نحوه درست درس خوندن و برنامه ریزی صحیح تشــــــــــکر

النا پنج شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

با سلام و عرض خسته نباشید به افرادی که در این زمینه وقت گذاشتن و ما را در جهت رسیدن به اهداف یاری کردند.خیلی عالی بود.لطفا در مورد برنامه ریزی صحیح هم ما رو یاری کنید.باز هم سپاسگزارم!

محمد چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

من اول دبیرستانم و رشته ام علوم تجربی من خیلی تلاش میکنم در کنکور سراسری رتبه خوبی بیارم ولی هیچوقت نمی توانم روزی 12 ساعت درس بخونم .!

سانی سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

مهمترین عاملموفقیت روحیه و خودباوریست... پست باحال و پر انرژی بود.

علی شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵

عالی بود

فرید يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶

سلام...خیلی عالی بود ممنون....ولی لطفا بیشتر توضیح بدهید که هر روز حتما باید چند ساعت مطالعه خوب هست

Sara پنج شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶

من هم ذهنم خوبه هم توی آزمون های آزمایشی موفقم ولی هیچ هدفی ندارم همه بهم میگن پزشکی قبول میشی ولی من برام هیچ رشته ای ارزش نداره فقط میخونم چیکار کنم

فاطمه يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

دیگه چیزی نمونده خط پایان نزدیکه

امیرحسین رنجبر پزشک یا دندان پزشک آینده...ان شا... شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶

خیلی عالی بود... امیدوارم همه دررشته مورد نظر و علاقه خودشون قبول بشن وکنکور سکوی پرشی به سوی موفقیت هاتون باشه...

Mahsa يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

داشتن هدف برای درس خوندن!!!!مهمترین کاره!!!باهدف میشه با همه چی جنگید

گمنام يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷

...................................

حدیثه آدينه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

انشاإلله تقدیرخوبی روتوسرنوشت مون نوشته باشه.موفق باشین.به امیدقبولی دردانشگاه ایران

فیصل يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸

به نام خداوند لوح و قلم *** حقیقت نگار وجود عدم عرض سلام و ادب دارم خدمت تمامی اعضاء دوستان اگه میخواهید موفق باشید و مثل بنده به تراز بالای6500در کانون برسید باید با برنامه جلو بروید و اصولی کار کنین و مدام تست بزنی از هر مبحثی و تله و دام های تست رو شناسایی کنید اینکه بگیم و عمل نکنیم یکی است و فروزان جون من به شما توصیه میکنم اگه از الان شروع کنی و روزی14ساعت و بالای150تست بزنی به راحتی رشته مورد علاقه ات قبول میشی از درگاه ایزد منان ناامید و مایوس نباشید با آرزوی موفقیت برای خودم و تمامی شما بزرگواران تا یه حرف دیگه شما رو به خدا میسپارم خدانگهدار همگی تون

فروزان چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

سلام....من خیلی ناامید شدم....واسه همین مرتب درس نمیخونم.......اگ الان شروع کنم میشه؟؟؟؟؟؟

یلدا سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷

استرس و نگرانیهای همه قابل درکه ولی اینکه خودت در این رابط چه حسی داری رو کسی نمیتونه درک کنه الا خودت به هرحال ممنون از مطالبه خوبتون.

سعید آدينه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

برای همتون ارزوی موفقیت میکنم موفق پیروز وسربلند باشید

محمد آدينه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

بچه ها من امسال دوم انسانی هستم و خیلییییی اظطراب کنکور دارم. مشکل من در تست های درس عربی است بلد نیستم چطوری باید عربی را اصولی یاد بگیرم و تست بزنم ترخدا اگه میدونید بگید.من به دعای همتون نیاز دارم.اما اول توکل به خدا

شیدا آدينه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹

به نام خالق خوبی ها.. سلام به همه ی آدمای خوووووووووووب.. خیلیا اومدن نوشتن و رفتن .. امیدوارم خوب رفته باشن.. زیاد دعا نکنید "خدا" گناه داره.. بیشتر عمل کنید .. سپاس از مطالبتون..

سیما چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

من دانش آموز سال هشتم هستم به رشته ‌پزشکی خیلی علاقه مندم برام دعا کنید تا قبول شم امید وارم شماهم به آرزوهاتون برسید...

zahra شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

بچه هاانگاردیگه زهرای قبلی نیستم نمیتونم خوب درسامو بخونم منکه این همه عاشق درسام بودم وخیلی تلاش میکردم حالادیگه نمیچسبن فک کنم منم مث داداش محمدحسین عاشق شد م سال دیگه هم کنکوردارمامثلااخه الان وقت عاشق شدن بود.هههههه

فیصل چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

باز هم سلام خدمت تمامی دوستان گلم بالاخره راز کنکور رو کشف کردم اینبار تونستم تو کانون به تراز6950برسم و درسهای عمومی رو بالای80بزنم

حسن تربت حیدریه سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

س.لام. بچا خس ته نبشن. انشالا موفق برن همتان. ی راهنمایی مور بکنن.مو رشتم کار ودانشه،پیش دانشگاهی انسانی دروم. چکار کنم.چنتا کتاب تست و کمکی معرفی کنید لطفآ ...‏I LOVE SHOMA .BAGHL BAGHL ‎

zahra آدينه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

سلام بچه هاامروزآزمون دادم نتیجه خیلی بدی داشت راستی تورادیوجوان ازساعت ۱۰تا۱۱یه برنامه کنکوری پخش میشه اگه وضع مالیتون خوبه توطرحاش ثبت نام کنیدخیلی کمکتون میکنه من که نتونستم.هی...

نگار پنج شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱

سلام,من خواهرم امسا ل کنکوریه,مدرسه تیزهوشان هم است,ولی خیلی به خودش ناامیده,نمیدونیم چیکار کنیم؟؟

عاطفه آدينه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

ب امیداینک همه ازرشته دلخواهمون قبول بشیم ی صلوات خدایاخودت بهمون کمک کن؛آمین.

امین تاراجیان يکشنبه ۲۷ دي ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸

سلام امیدوارم تااین مقطع از سال خوب پیش اومده باشید. اگر در مطالعه برنامه ریزی،خلاصه دررابطه باکنکور هرچی میخواید دربه دست خواهید اورد.

zahra سه شنبه ۱۵ دي ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷

من اگه موفق نشم دیوونه میشم دعام کنیدبه خداتوکل میکنم

فریماه چهارشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

عالی بود دوستان برام دعا کنید سال دیگه کنکور دارم و هدفم رتبه زیر ۵۰۰ هستش

sogol چهارشنبه ۰۲ دي ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

پروین اعتصامی گفته چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظور boy lover چی بود؟؟؟؟؟بیشتر از خود مطلب حرف اون توجه منو جلب کرد

امیر پایکاری شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲

وکنکوریهای عزیز شاید بسیار دیده باشید افرادی را که بسیار مطالعه های طاقت فرسا برای کنکور انجام دادند ولی نتیجه مطلوب متناسب با آن را نگرفتند.((حالا میخواهم راز را به شما عزیزان بگویم کنکور یک چیز واقعا خدایی است وقبولی در آن نتیجه ای جز رسیدن به پست و مقام آموزشی و مدیریتی نخواهد داشت که این افراد را میبینیم که بدون فخر ورزیدن ونازیدن به قدرت مادی و یا معنوی دارای روحی قوی بوده و کارهای زیاد پشت نیمکت آنان را خسته و ضعیف روحی نمیکند اگر خوب دقت کنید میبینید هیچ حس علاقه و یا تنفر به مطالعه نداشته و وآنان را خسته از مطالعه نمیکند ودر جایگاه بی تحرکی آنان را محتاج به ورزش نمیبینیم اگر شما این طور زندگی کنید که الان میگویم اقتدار روحی یک پست و مقام بالا دست را پیدا کرده و در زندگی به تفریحات دنیوی و یا بازیهای رایانه ای کاملا بی نیاز شده واین تفریحات را فقط برای دل انسانهای زیر سن تکلیف انجام میدهید که این طوری دیگر افراط وتفریط در زندگی خود نخواهید کرد بهترین روش به این گونه است :(هنگام اذان صبح که از خواب بلند میشویم قبل از به جا آوردن نماز صبح واجب ابتدا دو رکعت نماز برای سلامتی آ

میلاد15-10 سه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱

سلام واقعا خوب بود امیدوارم که همه مسلمانان و دانش آموزان موفق باشند ........... .

صبا پنج شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

من دوست دارم معلمی قبول شم برام دعا کنید

فیصل پنج شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

عرض سلام و ادب دارم خدمت تمامی دوستان خواستم بگم به جای اینکه اینجا روحیه کاذب به همدیگه بدیم بایستی با برنامه کامل و منسجم جلو بریم تا به اهداف مون برسیم و در آخر اگه میشه بگید برنامه چطوری باید باشه...؟

پیمان يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱

ممنون ازراهنماییتان اعتماد به نفسمو بالا برد اما خواهشا شرایط برنامه ریزی راهم بیان کنید ...

boy lover شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

تازه فهمیدم این جمله پروین اعتصامی تو کتاب که میگه ادبیات چشمهارا باید شست جور دگر باید دید

الهام آدينه ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

ای کاش برنامه ریزی خوب میگفتین وچه جور بخونیم اینا که تکراری هس

دانیال دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

ممنون خیلی عالی بود فقط بچه ها توکل یادتون نره

. دوشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶

تشکر

فیصل سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲

با سلام خدمت دوستان اصلا از کنکور نترسید واقعا راحته فقط یکم همت میخواد برای کسب موفقیت

افسانه آدينه ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

باسلام خیلی عالی بود اعتماد به نفسم رفت بالا ممنون از راهنماییتوت

زهره پنج شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

عالی بود

علی پنج شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

انشاالله همه موفق میشیم

محمد حسین شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳

خوب بود ولی من عاشق با درس چیکار کنم

فیصل چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

ببخشید کنکور94اشتباه نوشتم،منظورم کنکور95بود

فیصل چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

با عرض سلام خدمت تمامی دوستان واقعا با خواندن چنین مطالبی به من روحیه داد ک میتونم رتبه دو رقمی تجربی در کنکور 94بیارم و آرزوی موفقیت دارم برای تمامی پدر و مادرها که واقعا زمینه آرامش فرزندان رو فراهم میکنن

مرتضی چاهیان پنج شنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

عالی بود مرسی

ňimâ دوشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰

خوب بود.باز از نوع شروع باید کرد زندگیرو...

پرنیان چهارشنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

خیلی خوب بود.من کهاز همه بیشتر به توصیه1ایمان دارم... چون خداوند بهترین تقدیرو برامون مینویسه... تقدیراتون قشنگ...

میلاد تبریز دوشنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

ممنون مطالب مفیدی بود..با آرزوی موفقیت برای همه ی همه ی دانش آموزان و خودم

haniyeh پنج شنبه ۰۱ امرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

خوب بود.انشاا... همه موفق بشن.

مینا چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷

واسه من دعا کنید زندگیم بند کنکور شده

عماد توكلي بزاز سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۵

حرفاتون واقعا واضح بود آروزي من اين هست كه انشاءالله همه ي جوانان روشن فكر و صبور و با ايمان به جاهاي خوب برسند انشاءالله شاءلله

فریدون شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۵

عالی بود حتما تلاش می کنم

فائزه پنج شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳

مطالب خوبی بود امید وارم همه موفق بشن

مجتبی چهارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

من هر چقدر به این حرفا نگا میکنم هیچ تاثیری رو من نمیذاره فک کنم به هیچ دردی نمیخورم . بهتره زیاد بهش فکر نکنم چون امیدم زیر صفره!!!! موفق باشین همگی

احمد فرشاد آدينه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

بسیار عالی بود

zahra آدينه ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱

مطالبتون خوب و آموزنده بود از نظر من کنکورو با یه برنامه ریزی توپو همت و انگیزه ی زیاد میشه قبول شد

خسرو دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

بچه‌ها با توکل بخدا رسیدن به خودباوری وشناخت استعدادهای خود انشاالله موفق میشیم من سال سه تجربیم واسم دعا کنید واسه سال بعد و کنکور95ممنون

ل -ح سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

عالی بود ومن الله التوفیق

ل -ح سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰

عالی بود شکرا جزیلا

پویا دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

سلام عزیزان . راه های موفقیت در کنکور ابتدا توکل به خدای رزاق، داشتن هدف و انگیزه وخلاصه اینکه (من با کمک خدای خود میتوانم...) . من خودم دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تهرانم که با انجام این کار ها توانستم به هدفم برسم . امیدوارم شما هم به هر آنچه که میخواهید برسید . در ضمن باور شرط اول است.

پرستو اسدی شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲

من عشقم 7 کشور وبالینی تهرانه تحت هیچ شرایطی نمیزارم نشه حتی اگه یه صندلی خالی واسه شهر ورشته ی دلخواهم باشه باید مال من بشه....انشاالله همگی موفق شیم

الی سه شنبه ۲۳ دي ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

انشالله خدا به همه ی کنکوری های عزیز انگیزه بده

امید يکشنبه ۲۱ دي ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

خواستن توانستن است مهم نیس چقدر خوندیم مهم اینکه چه جوری خوندیم. انشاءالله همه قبول شن.

morteza آدينه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹

الان تاكنكور شش ماه مونده من فقط نصف دروس تخصصي رو خوندم توروخداواسم دعا كنيد

مهندس توحید بابایی سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵

سلام دوستان خوبم. فرصت هارو از دست ندین چون فرصت ها چون ابر میگذرد

شعیب چهارشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

عالی بود لطفا از روشهای صحیح مطالعه بزارید

بهاره چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

بسیار عالی بود

ehsan يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

عالی بود.فقط دعاکنیدقبول بشیم

محسن آدينه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴

خووووب بود

مصطفی آدينه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۷

و من الله توفیق

sanaz پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

عالی بود آرزوی موفقیت برای همتون دارم;-)

DMA دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۴

مرسسسیمطلب جالبی بود منم میخوام با ی برنامه ریزیه درست حسابی برم سر بخت کنکور 94 برام دعا کنید دانشگاه سراسری رشته داروسازی قبول شم

کیمیا دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵

ممنون مطالب خوبی بود امیدوارم همه به رشته ای که میخوان برسن دوستان یادتون نره توکل به خدا و پشتکار مهم ترین رمز موفقیت است من الان دانشجوی پزشکی دانشگاه تهرانم امید وارم شما هم موفق بشید

یسنا شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳

لایکککککککک

زهرا دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲

میشه بگین چجوری برنامه ریزی کنیم؟من رشتم تجربیه ولی هیچ وقت نتونستم برنامه ریزی کنم!!!

پریا آدينه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

سلام امثال کنکوردارم رشتم انسانیه ورتبه دورقمی میخوام تروخدا برام دعاکنیدبه اندازه خواستم تلاش کنم وبهش برسم بخدابراهمتون ازته قلبم دعاکردم

هانیه پنج شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳

مطالب خوبی بود.ممنون.منم امسال ساله دوممه پشت کنکور موندم.فقط به عشق پزشکی.خدا به همه ی کنکوری ها کمک کنه.

هادی دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

انسان های کوجک آرزو می کنن و انسان های بزرگ اراده... یادتون نره ارادتونو قوی کنین دوستان عزیزم!

نیلوفر دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

خیلی خوب بود هر کی میخونه واسم دعا کنه پزشکی یا حداقل پیرا پزشکی قبول شم.ممنون

yalda يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

خيلي خوب بود.... تشكر از مطالبتون

ابراهیم شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶

خوب بود اما بهتر بود درباره ی روشهای صحیح مطالعه توضیع کمی میدادید

ناشناس شنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳

ممنون امید وار شدم حتماارشد قبولمبشوم من فاطمه

سوگل شنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

خوب بود من که دوباره شروع میکنم،شروعی با امید

MAHSAN پنج شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

مطالب خيلي خوبي بود پسنديدم

مهسان پنج شنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

مطالب خوبي بود من تازه ميخوام برم اول دبيرستان اما مدام به کنکور فکر ميکنم. همه ي اعضاي خانوادم دکتر و مهندس هستن اميد وارم منم مثل اونا بشم. براي همتون دعا ميکنم موفق باشين

زهرا چهارشنبه ۱۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

خوب بود من رشتم تجربی کلاس دومم امیدوارم بتونم داروسازی قبول شم هرکی خوند توراخدا دعا کنه واسم

maryam سه شنبه ۱۴ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶

عالی بود...ولی بیشتر کمک کنید..ممنون

هانیه يکشنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱

من دانش آموز سال دوم انسانیم و قراره برم سوم خیلی از کنکور میترسم و دوس دارم رتبه دورقمی داشته باشم ولی واقعا میترسم ار آینده با اینکه معدلمم 19.95 ولی تست خوب نمیزنم . لطفا راهنماییم کنین.

مهلا يکشنبه ۰۵ امرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

خوب بود.لطفا برای برنام ریزی کمکم کنید خواهش میکنم

کاوه سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴

مفید و مختصر بود.ورودی 87 هستم الان میخوام دوباره شرکت کنم راهکار میخوام

پریسا آدينه ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۲

مطالبی تکراری بود

مهدپی پنج شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹

من سال دوم انسانی هستم - از الان از کنکور واهمه دارم بیشنهادی به من بکنید

فائزه پنج شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

من پزشکیییییییییییی میخوام

معصومه سه شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

بااین که دانشجوی ترم دو مهندسی کشاورزیم دوباره می خام کنکور بدم امیدوارم هوشبری قبول شم مرسی نکات خوبی بود

هانی يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

خسته نباشید.واقعا عالی بود.من ک خیلی استفاده کردم.ب امید موفقیت در کنکور94........^_^

nazanin پنج شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

خدا کنه هرکسی به هر چیزی که میخواد برسه!امیدوارم:)

رستگار رحمانی تنها شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

عالی بود،رتبه یک زبان ورتبه یک تجربی رو آوردم

زهرا دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

کاش بتونیم ازاینااستفاده کنیم وموفق شیم دعاکنیدبراکنکوریا

فرزانه آدينه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

خوبه ولی وقت زیادی نمونده برام شده از هر کاری میزنم تا داروسازی قبول شم

نیما يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

چخ ساق اول

غلامعلی يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

من دارم برا کارشناسی میخونم کسی بخواد به همه ی اینا عمل کنه یقینا موفقه وکوچکترین شکی نباید به دلش راه بده

حسن شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۷

جالب بود من 12 ماه فرصت برای مطالعه برای کنکور دارم حالا میخوام شورع کنم نمیدونم میرسم یانه

میلادفرجی آدينه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

خیلی منمونم از اینکه با این 20عبارت به من روحی دادید

رها پنج شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۴

ب اون دوستی ک گفته گفتن این حرفه آسوده باید گفت که عزیزم گفتن همه چیز آسوده اینجا بهترین راه حال رو نوشته برای امیدوار شدن یکی عمل میکنه مثل یکی ک شده رتبه سه رقمی یکی میشه همش حرفه ب امید پیروزی همه کنکوری ها ک پر استرس ترین دوران

nazanin سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

خوب بودممنون ولی چطوربرنامه ریزی کنیم؟

رضا پوردهقان دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

من با خواندن ان مطالب خیلی امیدوار شدم لطفا از این مطالب بیشت بگذارید.خیلی ممنون

فرزانه ریگی دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

دمتون گرم‌ امیدوار شدم.....مرسی

سارا يکشنبه ۰۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱

امیدوار شدم

امید ج دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۹

خیلی خوب و مفید

ali شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۷

واقعأ خوب بود رتبه 938ریاضی 92 رو آوردم مدیون زحمات شما هستم خیلی ممنون

فائزه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵

بعد از اینکه موفق شدم نظرمو میگم

مریمی شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲

خوب بود میشه روشون حساب کرد

رضا آدينه ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۵۴

فقط تلاش و پشتکار خود آدم... همین

مریم چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

خیلی خوب بود و استفاده کردم من دارم واسه ارشد می خونم واسه همه کنکوریها آرزوی موفقیت دارم.

samir آدينه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

vreay good

مبین پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱

خوب بودممنون..............استفاده کردیم.yy

الناز چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

خوب بود.برا همه کنکوری هاآرزوی موفقیت میکنم.

داداش محمد چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۶

این مطالب عالی بود اگه کسی استفاده کنه‏!به امید اینکه همه دوستان عزیزم قبول شوند

مریم سه شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸

مرسی بشی!خداکنه این همه تلاش به نتیجه ام برسه...

م , ک يکشنبه ۲۹ دي ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۴

باتشکر,ارزوی موفقیت برای همه پشت کنکوریها,پدرومادرهاتورو خدا دعاکنید برای همه پشت کنکوریها,ممنونم

محمد علی پنج شنبه ۲۶ دي ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

خیلی عالی بود لطفا بزامون دعا کنید

داناپور يکشنبه ۱۵ دي ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۸

واقعإ عالی بود. مرسی

Ali شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۸

مطالب خوب بود انشاالله همون سراسری قبول میشیم به سلامتی کنکوری ها صلوات

Ali شنبه ۱۴ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۶

مطالب خوب بود من از الان میخونم فقط برای سراسری برام دعا کنید برای همتون دعا میکنم سراسری قبول بشین

سجاد آدينه ۰۶ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸

من الان بار دومم که میخوام کنکور بدم.متاسفانه هرچه قدر تلاش میکنم فایده نداره.تو خونه مونم ماشاالله هیچکسی نیست من را درک کنم.مدام هنگام درس خواندن به من مسئولیت هایی میدهند که باید انجام دهم.کار هایی از قبیل خرید نان تعمیر وسایل خانه و ....وقتی هم اعتراض میکنم که ای بابا من درس دارم نمیتونم به این

مرضیه يکشنبه ۰۱ دي ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۱

عالی بود ولی کاش درباره ی جزئیات برنامه ریزی هم میگفتید

امیرحافظ يکشنبه ۰۱ دي ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۲

سلامتی همه ی پشت کنکوری ها صلوات بفرست ای کاش...

صادق آدينه ۲۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

ممنون من که با خوندن اين مطلب انگيزه دوباره گرفتم

عطیه آدينه ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۴

هیچ فایده نداره

پریسا دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۹

مرسی .امیدوارم همتون موفق بشین واسه منم دعا کنید

یهدا۷۶ يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۹

سلام مطالبتون عالی بود امیدوارم که همهی کنکوریا استفاده ببرن منم همین طور مرسی

ناشناس شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲

من همه ي اين كارهايي كه گفتيد كردم ولي به نتيجه نميرسم.چكاركنم؟؟؟؟؟؟؟؟/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

فاطمه سادات پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵

دعاکنید پزشکی قبول بشم انشا الله

نکیسا پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۲۳

سلام واقعا عالی بود،ازتون ممنونم،انشاالله استفاده میکنیم و موفق میشیم... ممنون

reza چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

باریک الله

maede آدينه ۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

goftanesh asoneew

زهرا يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

مطالب خوب بود انشالله بتونیم ازشون استفاده کنیم وبه موفقیت برسیم خواهش میکنم دعاکنید

افسانه دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶

فوق العاده بود

ترانه دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۴

دریک کلمه فوق العاده بود

ترانه دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱

کلمات ازتعریف عاجزندواقعا عالی وفوق العاده بود باسپاس

ati آدينه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۶

ممنون

مهدیه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵

ممنون مطالب خوب و مفید بود من میخوام رتبه زیر 50 کنکور باش. و مطمئنم ک میتونم توکلم ب خداست هدفم خوشحال کردن پدرو مادرم و دیدن لبخند اونهاست همین برام. خیلی خیلی دعا کنید

حمید پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

خیلی عالی بود.من روحیه گرفتم

لیلا پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵

خوب بود

عاشق تنها پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۱

ممنونم

توكلت برخدا آدينه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶

من هم از الان كه اول هستم شروع كردم وتوكلمم فقط به خداست.به اميد......

جواد شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

خوب بود

حسین پنج شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳

مرسی داشش عالی بود. پشتا برید درستونو بخونین وقتی تموم شد بیایین نظر بدین.

نازنین سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۵

خوب بود ممنون

فضل اله رستمی سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶

عالی بود

sanaz دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۱

In matlab vaghean aali bod dastetoon dard nakone vaghean be darde ma konkori haye 93 khord

ریحانه دوشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

مرسی ازاین که زحمت میکشید..من دوم دبیرستان هستم لطفابگیدکه ماازاان چیکارکنیم..ممنون

مرتضی يکشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۱

بد نیست

عاطفه شنبه ۱۲ امرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۰

عالی بود

شیرین سه شنبه ۰۱ امرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۰

بدون انگیزه و تلاش و توکل بدون روحیه ادم نمیتونه ب جایی برسه...

حدیثه دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰

من ازهمین حالامیگم.رتبه یک کنکور93رشته انسانی؛منم.تلاشم واسه دانشگاه سراسری نیست واسه رتبه یکه.روحیم بیسته.انگیزم بیسته مطالعه م بیسته توکل برخدام صده.

وحید چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۹

تنکس

MAHYA شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹

OK BOD

تنهای امیدوار سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴

استفاده میکنم ممنون

نفس دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲

من که دارم از استرس میمیرم مطالب خوب بود واسم دعاکنید

رضا دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴

خوب بود

لطيفه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۹

مرسي...مفيد بود

mahsa آدينه ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵

not bad

triple h سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶

مطالبی که قرار دادید خوبه ولی بستگی به شخص داره که چقدر تالش کنه

غلامرضا اسماعیلی يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰

آفرین اجرکم عندالله

ریحانه آدينه ۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶

خوب بودولی بهتربود درباره برنامه ریزی صحیح هم میگفتید