ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله کنکور دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور 100 درصد تضمینی

دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور 100 درصد تضمینی

به اشتراک گذاری


در این بخش جزوه های بسیار خوبی برای آموزش دروس کنکوری و موفقیت در کنکور ارائه شده است. اگر برای کسب درصد بالا در کنکور در جستجوی جزوه های بسیار خوب و فوق العاده هستید، برای دانلود رایگان بهترین جزوه های آموزش کنکور 100 درصد تضمینی ادامه این مطلب را بخوانید.


در همین سایت ایران مدرس اساتید بسیار خوبی هم حضور دارند که در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعال می باشند. برای مشاهده لیست اساتید کنکور بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید. به منظور دانلود رایگان جزوات عالی دروس کنکوری مختلف بر روی لینک های زیر کلیک نمائید.


دانلود تست کنکور دین و زندگی











علاوه بر جزوه های ارائه شده در بالا در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com جزوه و تست های بیشتری به صورت رایگان برای موفقیت در کنکور ارائه شده است. بر روی لینک دانلود رایگان جزوه و تست کنکور کلیک نمائید تا لیست کاملتری از جزوات را مشاهده و به صوت رایگان دانلود نمائید. برای موفقیت در کنکور در قدم اول باید در کلاس های مدرسه شرکت کنید و شرکت منظم و فعالی در کلاس ها داشته باشید. جزوه بنویسید و در کلاس مطالب را یاد بگیرید. هر جایی را که متوجه نشدید سوال بپرسید. در قدم دوم تمرین، مرور و مطالعه کتاب درسی را با جدیت زیاد مد نظر داشته باشید. کتاب درسی برای ریاضی، فیزیک، زیست، شیمی و هر درس دیگری بهترین منبع مطالعه است. در مرحله بعد سراغ جزوات آموزشی و کتاب های تست زنی استاندارد و خوب بروید. حتما تست های کنکور سال های قبل را بزنید و سعی کنید مسلط شوید. باید بر مباحث مسلط باشید تا در کنکور در زمان کم بتوانید به مطالب پاسخ دهید. استفاده از کلاس های خصوصی مدرسین مجرب هم می تواند مفید باشد. مطالعه این مقاله هم برای موفقیت در کنکور مفید است: 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3364 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image