ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله کنکور درصدها، ساعت مطالعه و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان

درصدها، ساعت مطالعه و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان

به اشتراک گذاری

در این مقاله سعی شده است پارامترهایی که باعث شده است رتبه های 1 تا 10 کنکور 1400 به چنین موفقیت برسند و عوامل موفقیت رتبه های برتر کنکور 1400 از زبان خودشان ارائه گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه این مطلب را بخوانید.


پیشنهاد ویژه سایت ایران مدرس: رتبه های برتر کنکور 1400 همراه با مصاحبه با نفرات 1 تا 10 کنکور سراسری سال 1400


رتبه ۲ کنکور هنر 1400 گفت تنها با تلاش به هدف خود رسیدم


بهنود امیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در این دوره توانستم از شهر کرج رتبه دوم کنکور هنر را کسب کنم. وی با بیان اینکه خیلی خوشحال هستم که نتیجه تلاش‌های خود را گرفتم، تصریح کرد: در طول سال تا حدی که توانستم درس خواندم شاید از نظر خیلی‌ها عدد کمی باشد شاید هم از دید برخی‌ها عدد زیادی باشد. رتبه ۲ کنکور سراسری ۱۴۰۰ در رشته هنر بیان کرد: امیدوارم همه به اندازه تلاشی که کردند نتیجه بگیرند و زحمات آنها بی‌نتیجه نماند، من تنها با تلاش به هدف خود رسیدم. وی متذکر شد: در آخر از خانواده‌ام به ویژه پدر و مادرم تشکر می‌کنم که طی این سال از من حمایت کردند و پشت من بودند



دانش آموز گیلانی رتبه ۴ گروه آزمایشی هنر 1400 را کسب کرد


وی در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با بیان اینکه روزانه حدود ۱۴ ساعت مطالعه می‌کردم، گفت: حمایت‌های پدر و مادرم در کنار مطالعه نقش بسیار مهمی در موفقیتم داشت. شفیع پور با اشاره به اینکه رشته تحصیلی وی در دوران مدرسه ریاضی و فیزیک بوده است، افزود: به دلیل علاقه ام به هنر در آزمون این رشته در کنکور شرکت کردم. وی ادامه داد: علاقه دارد در دانشگاه در رشته سینما تحصیل کند.



مطالعه نمائید: درصدهای رتبه های برتر کنکور 95 رشته های ریاضی، تجربی و انسانی


دانش آموزان خوزستانی ۲ رتبه تک رقمی را در کنکور ۱۴۰۰ کسب کردند


دانش آموزان مدرسه سمپاد شهید بهشتی اهواز «حسن قیم» و «محمدحسن فلاحت» به ترتیب موفق به کسب رتبه ۵ و ۸ کشوری کنکور سراسری ۱۴۰۰ در گروه آزمایشی علوم تجربی شدند.


رتبه ۲ کنکور سراسری - نباید در مسیر موفقیت از سختی‌ها هراسی به دل راه داد



دانش‌آموز برتر کنکور سراسری از استان اردبیل گفت: بیشترین مشوق تحصیل بنده معلمان مدرسه و پدر و مادرم بودند که جا دارد از زحمات همه آنها قدردانی کنم. فتحی کنکور را یکی از مراحل گذران زندگی و عبور از یک مقطع خاص اعلام کرد و افزود: نباید دانش‌آموزان با کوچک‌ترین عدم موفقیت ترس و واهمه‌ای را به خود راه داده و یا از ادامه تحصیل باز بمانند. وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: به دانش‌آموزانی که در سال‌های آینده در کنکور شرکت خواهند کرد، توصیه می‌کنم که هیچ وقت از مسیری که در آن گام برداشتند، ناامید نشوند بلکه با قوت و قدرت کار و تلاش و جدیت در تحصیل را سرلوحه امر زندگی خود بدانند. فتحی اضافه کرد: در سایه تلاش و کوشش مستمر است که هر دانش‌آموزی می‌تواند مرزهای موفقیت را با سلامت کامل طی کرده و به موفقیت‌های بیشتر امیدوار باشد.


حتما بخوانید: 7 راز موفقیت در کنکور


رتبه‌ی یک کنکور تجربی گفت: انتظار رتبه‌ی زیر ۱۰ را داشتم


نیما ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کرونا برای من خیلی مفید بود چرا که با افزایش زمان آزاد، سیر مطالعه را آسان‌تر و ارتباط با اساتید دیگر استان ها را فراهم کرد. وی در خصوص درصدهای کنکوری خود افزود: ادبیات را ۷۴.۷، عربی و دینی ۹۴.۷، زبان ۸۹.۴، زمین شناسی ۹۰.۷، ریاضی ۵۵.۶، زیست ۹۲، فیزیک ۹۱.۲ و شیمی را ۹۲.۴ درصد زده و در آزمون ها و کلاس های درس خارج از مدرسه نیز شرکت می‌کردم.


برای مشاهده لیست کامل مدرسین کنکور بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک کنید.


وی در رابطه با نحوه‌ی مطالعه برای آزمون کنکور خاطرنشان کرد: مطالعه باید دقیق، برنامه‌ریزی شده و مرحله به مرحله باشد؛ گام اول اولویت‌بندی منابع بوده تا به سراغ منابع سخت نرویم، گام دوم آموزش توسط معلم و تکرار تست های آموزشی و گام سوم تمرین است که دانش‌آموز باید متناسب با سطح خود، منابع را انتخاب کند چرا که منابع سخت سبب تضعیف روحیه‌ی فرد می‌شود. رتبه‌ی اول کنکور تجربی ادامه داد: زمان مطالعه من سیر صعودی داشت که از پنج ساعت در سال دهم شروع شده و در  اواخر سال دوازدهم به ۱۲ ساعت رسید که همچنین تفریحات من کوتاه مدت و اغلب ورزشی بودند. وی یادآور شد: شب قبل آزمون احساس فرد عزیز از دست داده‌ ای را داشتم که استرس کم و هیجان زیادی را دارد اما سر جلسه‌ی آزمون هیچ استرسی من را درگیر نکرد. وی در خصوص نقش خانواده در دوران کنکور بیان کرد: خانواده، مهمترین نقش را در وضع روحی دانش‌آموز دارند که با توجه به تحصیلات روانشناسی والدین من، از حمایت ها و رابطه‌ی صمیمی خود، من را بهره‌مند کردند.


رتبه سوم علوم انسانی کنکور ۱۴۰۰: موفقیت در گرو انگیزه و تلاش فردی است


رتبه سوم کنکور انسانی ۱۴۰۰، موفقیتش را حاصل مطالعه زیاد و پاسخگویی بیش از ۸۰ هزار تست دانسته و ادامه می‌دهد: بر طبق تجربه‌ام موفقیت در کنکور بیش از امکاناتی نظیر؛ کلاس‌های آموزشی، آزمون‌های آزمایشی، مشاوره‌ها و ... در گرو انگیزه فردی و تلاش همه جانبه برای نیل به مقصود و موفقیت است. مهدیان خانواده را پشتوانه اصلی برای کسب موفقیت می‌داند و می‌گوید: پدرش شرایط رویایی و استثنایی را در خانه مهیا کرد، به نحوی که شرایط درس خواندن در سکوت مطلق خانه برای روزانه ۱۲ ساعت مطالعه داشته و مادرش که حامی و مشوق اصلی او بود نیز در شب کنکور با حمایت‌های معنوی و روحی آرامش بی‌نظیری را به او تزریق کرده است.


مطالعه نمائید: رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99


رتبه‌ی چهار کنکور تجربی: انتظار رتبه‌ی چهارم را نداشتم


رتبه‌ی چهار کنکور تجربی در خصوص درصد های کنکوری خود اظهار کرد: ادبیات را ۷۶، عربی ۹۴، دینی و زبان انگلیسی ۸۹، ریاضی ۶۰، زیست ۹۰، فیزیک ۸۳ و شیمی را ۸۸ درصد زده بودم. وی در رابطه با نحوه‌ی مطالعه خود افزود: من از تمام وقت خود استفاده کرده و روزانه ۱۰ الی ۱۲ ساعت را به مطالعه اختصاص می‌دادم. وی تاکید کرد: از منابع و کلاس های درسی خارج از مدرسه استفاده کرده و در آزمون ها شرکت می‌کردم که بسیار در موفقیت من تأثیرگذار بود و همچنین با مطالعه‌ی یک کتاب آن را کنار گذاشته و به سراغ منابع دیگر می‌رفتم. رتبه‌ی چهار کنکور تجربی با اشاره به مشکلات درس خواندن در دوران شیوع ویروس کرونا متذکر شد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مشکلات چندانی را ایجاد نکرد بلکه زمان مطالعه‌ی من را افزایش داد و تنها مورد نبود تفریح و سرگرمی بود. وی یادآور شد: قبل از آزمون، سوالات کنکور را بررسی کرده و با مشاوران خود گفت‌وگو کردم و با توکل بر خدا و آرامش خاطر به سراغ آزمون رفتم.


رتبه یک کنکور علوم انسانی سال ۱۴۰۰: با امکانات معمولی موفق به کسب این رتبه شدم



امیرمهدی زلفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کسب رتبه یک رشته علوم انسانی در کنکور سراسری امسال، تصریح کرد: برای رسیدن به این موفقیت تقریبا همه روزها را با مطالعه سپری می‌کردم. وی با بیان اینکه هر فرد شیوه خاص خودش را برای درس خواندن دارد و هر درسی روش خاص خودش را می‌طلبد، اضافه کرد: آنچه که مسلم است این است که روش خواندن کنکور و مدرسه دو روش مجزا بوده و با تمرین و تکرار است که هر روشی جواب خواهد داد. نفر نخست کنکور علوم انسانی سال ۱۴۰۰ که تحصیل کرده مدرسه استعدادهای درخشان در ابهر است، با بیان اینکه در مدرسه نیز همواره جزو شاگردهای اول بودم، ادامه داد: در هیچ مدرسه‌ای که تنها به‌صورت تخصصی در زمینه کنکور باشد برای کسب این رتبه شرکت نکرده‌ام. زلفی با اشاره اینکه مدارسی که به‌صورت تخصصی در زمینه کنکور فعالیت کنند در ابهر دایر نیست، تاکید کرد: با امکانات و کتب کاملا معمولی برای رسیدن به رتبه برتر کنکور تلاش کردم. وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها نقش تاثیرگذاری در موفقیت فرزندان خود دارند، تاکید کرد: خوشبختانه خانواده‌ام دخالت چندانی در نحوه درس خواندن من نداشتند و مرا مجبور به خواندن که همیشه نتیجه عکس نیز می‌دهد، نمی‌کردند که همین همکاری خانواده، سبب شد تا در محیطی کاملاً آرام بتوانم روی درسم تمرکز داشته باشم.


حتما مطالعه کنید: بهترین مدرسین کنکور، لیست 10 استاد برتر کنکور در تهران و کل ایران


رتبه اول کنکور سراسری زبان‌های خارجی:کلاس‌های تقویتی در موفقیت کنکور ضروری نیست


امیرحسین زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: طبق برنامه منظم و در طول روز ۶ الی هشت ساعت روزانه مطالعه می‌کردم در حدود یک ساعت از فضای مجازی برای استراحت و تفریح استفاده می‌کردم. رتبه اول کنکور سراسری زبان‌های خارجی در خصوص شرکت در کلاس‌های خصوصی عنوان کرد: علاقه‌ای به شرکت در کلاس‌های خصوصی و کنکور نداشتم اما باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه و شرایط کرونایی و تعطیلی مدارس، در برخی دروس و با کمک دبیران مدرسه خود در کلاس‌های خصوصی شرکت کردم اما در مجموع نظر مثبتی نسبت به حضور در کلاس‌های خصوصی نداشتم و سعی کردم خود مطالعه و برای کنکور آمده شوم. وی اضافه کرد: یکی از علل موفقیت بنده در کنکور ۱۴۰۰ سعی و تلاش خود و حمایت‌های خانواده‌ام بود که از کودکی محیط امن و آرامی در خانواده برایم فراهم کرده بودند. زرندی با اشاره به کمک‌های مربیان و دبیران مدرسه اذعان کرد: دبیران مدرسه در یافتن منابع بسیار کمک حالم بودند و این عوامل در موفقیتم بسیار حائز اهمیت بود.


رتبه ۲ کنکور ریاضی 1400: کسب رتبه‌ام را لطف خدا می‌دانم



موفقیت برادرش و کسب رتبه خیلی خوب برادر در کنکور سراسری موجب شد محمدشایان نیز انگیزه پیدا کند و معتقد است گام‌نهادن برادر در راه کنکور او را تشویق کرد که این راه را ادامه دهد و البته موفقیت برادر در ارتقای سطح کیفی تحصیلات محمدشایان در دوران مدرسه نیز بسیار تأثیرگذار بود و موجب جهش او شد. او فکرش را نمی‌کرد رتبه دوم را در گروه خود کسب کند اما احتمال می‌داد با رتبه خوبی پذیرفته شود. رتبه دوم کنکور ریاضی ۱۴۰۰، معلومات بالایی دارد، که این را در خلال صحبت‌هایش می‌شد فهمید، تعبیر او از موفقیت و کسب رتبه آن هم چنین رتبه مهمی از بین هزاران دانش‌آموز خیلی متفاوت بود. کسی که لطف خدا را عامل اصلی موفقیتش می‌داند و علاقه را اصل. محمدشایان شعبانی می‌گوید: تا علاقه نداشته باشی نمی‌توانی در راه هدفت گام برداری و بعد از علاقه و تلاش معتقد است اگر علاقه نداشته باشی نمی‌توانی خارج از میل باطنی به جایی برسی.


مطالعه نمائید: بهترین اساتید کنکور 1401 و 1402 تهران و کل ایران


گردآوری: ایران مدرس



آمار بازدید: 17970 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
س دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

منم ایشالله رتبه برتر شدم میام اینجا کامنت بزارم😍