ارتباط مستقیم با 30615 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله کنکور بهترین استاد شیمی کنکور ایران و لیست 15 معلم فوق العاده شیمی کنکور

بهترین استاد شیمی کنکور ایران و لیست 15 معلم فوق العاده شیمی کنکور

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با ویژگی های بهترین استاد شیمی کنکور ایران توضیحاتی ارائه شده و تعدادی از بهترین مدرسین و اساتید شیمی کنکور ایران (نظام جدید و قدیم در تهران و کل کشور) معرفی خواهند شد.

برای مشاهده لیست کامل معلم های شیمی بر روی عبارت تدریس خصوصی شیمی کلیک کنید. با کلیک بر روی عبارت معلم خصوصی شیمی کنکور هم می توانید مدرسین خوب شیمی کنکور را ببینید.

بهترین استاد شیمی کنکور ایران چه ویژگی هایی دارد؟

1- تحصیل در دانشگاه معتبر و رشته شیمی یا مرتبط با شیمی: بهترین استاد شیمی کنکور مسلما خودش در ایام تحصیل بسیار موفق بوده است و در دانشگاه برتر و درجه اول مانند شیمی دانشگاه تهران، شیمی دانشگاه شریف، امیرکبیر، علم و صنعت و ... تحصیل کرده است. استادی می تواند به شاگردهای خودش برای کسب درصد بالا در شیمی کنکور کمک کند که خود ایشان عملا نشان داده باشند که در درس و تحصیل موفق بوده اند. مطالعه نمائید:
بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید در ایران

2- دارای سابقه کاری و تجربه بالا در تدریس شیمی متوسطه و کنکور: در همین سایت ایران مدرس اساتید مجرب و با سابقه ای برای آموزش شیمی کنکور حضور دارند. اساتید برتر و عالی معمولا سابقه کاری و تجربه بالایی در زمینه تدریس شیمی دارند. این اساتید با شاگردهای مختلفی سر و کار داشته اند و خوب می دانند که با هر شاگردی چگونه برخورد کنند و به نسبت زمان باقی مانده تا کنکور چگونه درس را پیش ببرند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

3- دارای مدرک ارشد یا دکتری در رشته شیمی یا مرتبط با شیمی: اگر می خواهید با یکی از معلم های شیمی کنکور درجه 1 کلاس داشته باشید بد نیست علاوه بر دانشگاه محل تحصیل ایشان به مدرک تحصیلی استاد هم نگاهی بیندازید. اساتیدی که تا مقطع ارشد یا دکتری درس خودشان را ادامه داده اند معمولا درک عمیق تر و بهتری نسبت به مطالب دارند و باسواد تر هم هستند. در نتیجه بهتر است با چنین اساتیدی کلاس داشته باشید.




پیشنهاد می شود این مقالات را بخوانید:

نحوه مطالعه شیمی برای کنکور

بهترین استاد شیمی کنکور در تهران و لیست 8 معلم برتر شیمی کنکور در تهران

بهترین دبیران شیمی کنکور و 12 معلم حرفه ای تدریس خصوصی شیمی کنکور


4- دارای درصد بالای 70 یا 80 درصد در شیمی کنکور: اگر شخصی به شما بگوید که می تواند در رسیدن شما به بالای قله یک کوه راهنمای خوبی برایتان باشد مسلما اولین سوالی که از ایشان خواهید پرسید این است که آیا قبلا خود ایشان قله را فتح کرده اند؟ اگر می خواهید در شیمی کنکور 100 درصد کسب کنید باید با استادی کلاس داشته باشید که خودشان حداقل 80 یا 90 درصد را کسب کرده باشند. اگر هدف شما رسیدن به درصد 50 است استادی که خودش 50 درصد هم کسب کرده است می تواند شما را راهنمایی نماید.

5- داشتن شاگردهای قبلی موفق: اگر واقعا در جستجوی بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید تهران یا کل ایران هستید بهتر است حتما به نتایج شاگردهای قبلی استاد مورد نظرتان نگاهی بیندازید. اگر یک معلم شیمی که در زمینه تدریس شیمی کنکور فعالیت دارد مثلا 10 شاگرد دارد که همگی درصد های بالای 70 و 80 کسب نموده اند، در چنین شرایطی می توانید به این استاد برای موفقیت خودتان اطمینان کنید. بسیار مهم است که یک استاد خوب عملا و با ارائه مدرک و مستندات نشان دهد که روش تدریس ایشان موثر بوده است.

6- متعهد به کار تدریس و مصمم برای به نتیجه رساندن شاگردهای خودش: اساتید فوق العاده و بی نظیر به کار خودشان متعهد هستند. این اساتید تنها یک هدف برای خودشان در نظر می گیرند و آن هم این است که شاگردهایی که دارند را به عالی ترین نتیجه ممکن برسانند. شما می توانید از بهترین دی وی دی شیمی نظام جدید و یا کتاب های کمک آموزشی بسیار عالی استفاده کنید. اما یک استاد متعهد و خوب برای پیشرفت شما و کسب درصد بالا در شیمی کنکور بسیار موثرتر است و این کلاس ها بازدهی بسیار بیشتری دارد.

مطالعه مقاله های زیر هم مفید است:


بهترین مدرسین کنکور، لیست 10 استاد برتر کنکور در تهران و کل ایران

بهترین دبیر شیمی کنکور

نحوه مطالعه درس شیمی برای کنکور


7- تضمین نتیجه گرفتن شاگرد در صورت همکاری شاگرد: اساتیدی که به کار خودشان مطمئن هستند نتیجه کار خودشان را تضمین می کنند. البته همانطور که گفته شد، ملاک شما برای انتخاب یکی از برجسته ترین اساتید شیمی نباید فقط حرف یا تضمین حتی کتبی هم باشد. همانطور که گفته شد، شما باید به سوابق تدریس، دانشگاه محل تحصیل، تجارب استاد، درصد خود ایشان در شیمی کنکور، نتایج شاگردهای قبلی و .... دقت کنید. در کنار این موارد اگر استاد شیمی تضمین هم بدهد بسیار عالی است و نشان می دهد که به کار خودش اطمینان دارد. البته این تضمین معمولا مشروط است و به همکاری خود شاگرد هم بسیار نیاز است تا نتیجه عالی بدست آید.

8- داشتن برنامه مدون برای به هدف رساندن شاگرد: بهترین دبیران و اساتید شیمی ایران معمولا برنامه مشخصی برای هدایت شاگردهای خودشان دارند. این اساتید برای حالتهای مختلف برنامه های متفاوتی دارند. مثلا برنامه ای که برای کلاس شاگرد متوسط دارند با برنامه شاگرد ضعیف متفاوت است. همچنین برنامه ارائه شده به این بستگی دارد که از زمان شروع کلاس تا کنکور چه مدت زمانی باقی مانده است. اساتید جدی و عالی شیمی کنکوری معمولا جزوات بسیار خوبی هم دارند و مهمترین و پرتکرارترین تست ها را هم دسته بندی کرده اند.

9- تسلط کامل بر درس شیمی: مدرسین برتر شیمی بر دروس تدریسی خودشان کامل مسلط هستند. این معلم های بی نظیر معمولا به صورت مداوم در حال یادگیری هستند و تسلط خودشان را افزایش می دهند. همان جلسه اول تدریس که با چنین اساتید کلاس برگزار می کنید متوجه خواهید شد که به صورت کامل بر درس مسلط هستند و از انتخاب خودتان خوشحال خواهید شد. اساتید درجه 1 شیمی کنکور هر سوال و تستی که از ایشان پرسیده شود را به راحتی پاسخ می دهند و 100 درصد بر مطالب مسلط هستند.

حتما بخوانید:

دانلود رایگان جزوات و سوالات شیمی کنکور


بهترین اساتید شیمی کنکور ایران - ویژگی ها و لیست 20 استاد برتر شیمی کنکوری

بهترین معلم شیمی کنکور، لیست 10 استاد خوب و فوق العاده تدریس خصوصی شیمی کنکور


10-ارزیابی شاگرد در طول برگزاری کلاس ها برای اطمینان از حصول بهترین نتیجه: اساتید با تجربه و با سابقه می دانند که فقط ارائه درس و تست حل کردن در کلاس های شیمی کنکور کافی نیست بلکه باید ارزیابی هم به صورت مداوم انجام شود. اساتید خوب معمولا هر چند جلسه یک بار و یا حتی هر جلسه با پرسش سوالاتی میزان یادگیری شاگرد خودشان را ارزیابی می کنند و اگر پیشرفت مناسب نباشد مسئولیت آن را به عهده گرفته و روند ارائه درس را به گونه ای تغییر می دهند که بازدهی بالاتر باشد. برترین معلم ها و دبیران شیمی با در نظر گرفتن این نکات بهترین نتیجه را برای شاگردهای خودشان رقم می زنند.

کلیک کنید: مشاهده نمونه فیلم های تدریس خصوصی شیمی

در ادامه تعدادی از بهترین اساتید شیمی کنکور ایران معرفی می شوند. توجه: برای مشاهده مشخصات کاملتر و شماره تماس هر کدام از اساتیدی که در ادامه معرفی شده اند در بالای همین صفحه بر روی تدریس خصوصی کلیک کنید و در بخش جستجو اسم استاد را وارد نمائید.

1- سعید اکبری

2- ابوذر علیمرادی

3- علیرضا کیمیاقلم

4- محمدرضا صفرپور

5- علی اسحاقی

6- فرزاد گندمی

7- سمیرا هاشمی

8- شهرام همایون فر

9- امیر اکبری شورگلی

10- شیرین گیلانچی

کلیک کنید: مشاهده لیست کامل معلم های خصوصی شیمی در ایران مدرس

11- مریم نایب زاده

12- حمید ابراهیمی

13- اسفندیار تقوی

14- حسین زمانی نسب

15- سعید تیزرو

در این مقاله در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات بهترین استاد شیمی کنکور ایران و برترین مدرسین و معلم های شیمی توضیح داده شد و تعدادی از اساتید خوب هم معرفی شدند. اگر شما هم برای درس شیمی استاد خوبی را سراغ دارید در پایین همین مطلب در بخش ثبت نظر معرفی نمائید. مطالعه کنید:
بهترین معلم شیمی کنکور تهران و بهترین استاد شیمی کنکور نظام جدید

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 3308 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image