ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله کنکور بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور

به اشتراک گذاری

بهترین روش ها برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در کنکور ریاضی را خوب و بالا بزنید این مقاله را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس:
چگونه ریاضی را برای کنکور بخوانیم و بالا بزنیم

1- در کلاس های ریاضی حضور فعال داشته باشید و جزوه بنویسید: برای موفق شدن در امتحان و یا کنکور ریاضی بسیار مهم است که در کلاس های ریاضی حضور فعال و منظمی داشته باشید. در کلاس می توانید سریعتر از درس خواندن خودتان مطالب را یاد بگیرید و در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. برای اینکه خوب نتیجه بگیرید در کلاس جزوه بنویسید تا تمرکز بالاتری هم داشته باشید. هر سوالی که به نظرتان رسید را بپرسید و اشکالی را باقی نگذارید.

2- از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی استفاده کنید: یک راهکار خوب برای کسب درصد بالا در ریاضی کنکور این است که در کنار خودتان یک معلم با تجربه داشته باشید و هفته ای یکی دو جلسه با ایشان کلاس داشته باشید تا هم مهمترین مباحث را به شما تدریس کند و هم اینکه در رابطه با نحوه مطالعه درس شما را راهنمایی نماید. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی در همین سایت ایران مدرس بر روی عبارت
تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

مطالعه مقاله
چگونه ریاضی کنکور را 100 بزنیم هم مفید است.

3- حین مطالعه ریاضی نکته برداری کنید: نکته برداری حین مطالعه درس ریاضی از جنبه های مختلفی مفید است. وقتی نکته برداری می کنید تمرکز شما افزایش می یابد و حواستان جمع تر خواهد شد. در ضمن بعدا که می خواهید درس ریاضی را مرور کنید با استفاده از این خلاصه برداری هایی که دارید سریع تر می توانید مرور را انجام دهید و در نتیجه در زمان شما صرفه جویی خواهد شد. حتی می توانید حین تمرین حل کردن و تست زنی هم مهمترین نکات را یادداشت نمائید.

4- برای هر مبحث تمرین حل کنید: برای موفقیت در ریاضی کنکور لازم است مباحث را خوب فهمیده باشید و درک کرده باشید. ابتدا متن کتاب درسی را خوب بخوانید. البته اگر قبل از آن در کلاس های ریاضی حاضر بوده باشید که بسیار بهتر است. بعد از خواندن متن کتاب درسی سراغ تمرین حل کردن بروید. می توانید به صورت محدود چند تمرین حل کنید و بعد سراغ تست زنی بروید. در کل تمرین حل کردن باعث می شود عملا از دانسته های خودتان استفاده نمائید و خودتان را محک بزنید.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید:
راهکارهایی برای موفقیت در ریاضی و فیزیک کنکور و کسب رتبه برتر کنکور

5- تست های کنکور معتبر را برای درس ریاضی بزنید: برای هر مبحثی از درس ریاضی ممکن است کتاب های مختلفی در دسترس باشد و تست های تالیفی متعددی هم در این کتاب ها ارائه شده باشد. به هر حال شما زمان محدودی دارید و فرصت ندارید هر کتابی را بخوانید و کتاب های متعددی را مطالعه نمائید. باید منابع و تست های معتبری را تهیه کنید و آن موارد را خیلی خوب بخوانید. تست های کنکور های سراسری و آزاد سال های قبل بهترین گزینه ها هستند.

برای دانلود تست های کنکور ریاضی به صورت رایگان بر روی لینک تست ریاضی کنکور کلیک کنید.

6- تکنیک های درست تست زدن را یاد بگیرید: شاید شما هم در کلاس خودتان افرادی را می شناسید که با وجود اینکه درس ریاضی را خیلی خوب بلد بوده اند و در کلاس همیشه نمره اول را می گرفتند ولی در کنکور عملکرد خوبی نداشته اند. چنین افرادی یا استرس زیادی در جلسه کنکور داشته اند و کنکور را خراب کرده اند و یا اینکه درست تست زدن را بلد نبوده اند. باید تکنیک های تست زنی درست را که برای درس ریاضی از اهمیت بالایی برخوردار است یاد بگیرید. تست های اشتباه را نزنید و زمان خودتان را مدیریت کنید. اگر سوالی را بلد نیستید سریع آن را کنار بگذارید.

مطالعه مقاله
نمره منفی و تأثیر پاسخ های نادرست در تست زنی در کنکور هم پیشنهاد می شود.

7- کتاب درسی را در اولویت قرار دهید: سوال هایی که در کنکور مطرح می شود از همان مباحث کتاب درسی است. افرادی که بر کتاب درسی به صورت کامل مسلط هستند و به اندازه کافی تمرین حل کرده اند و در عین حال تکنیک های درست تست زدن را هم بلد هستند حتما در کنکور درصد خوبی را برای این درس کسب می کنند. بنابراین وقت خودتان را با خواندن کتاب های مختلف و نامعتبر هدر ندهید. برای ریاضی اگر یکی دو کتاب کمک آموزشی از انتشاراتی های معتبر داشته باشید کافی است. کتاب درسی را در اولویت اول قرار دهید و بعد بروید سراغ تست زدن و افزایش سرعت خودتان در پاسخ به سوالات.

عبارت های کلیدی: کسب درصد بالای ریاضی کنکور، نحوه موفقیت در ریاضیات کنکور، بهترین روش ها برای خوب زدن درس ریاضی در کنکور سراسری و آزاد، بهترین استاد ریاضی کنکور

مطالعه کنید:
روشهای صحیح و اصولی تست زدن در کنکور

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image