ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش دروس مهندسی مکانیک - طراحی اجزاء

آموزش دروس مهندسی مکانیک - طراحی اجزاء

به اشتراک گذاری

در وب سایت ایران مدرس (همین وب سایت ) آموزش دروس مهندسی مکانیک - طراحی اجزاء و سایر دروس مهندسی مکانیک در کنار سایر دروس دبیرستان و دانشگاه و دروس دیگر مهندسی ارائه شده است.



پیشنهاد می شود مشاهده کنید: خلاصه جزوه طراحی اجزاء - مبحث معیارهای استاتیکی

در این وب سایت مدرسین زیادی در زمینه آموزش دروس مهندسی مکانیک - طراحی اجزاء و سایر دروس مهندسی مکانیک همچون استاتیک، مقاومت مصالح و ... فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی طراحی اجزاء بر روی عبارت تدریس خصوصی طراحی اجزا کلیک نمائید. از مباحث مهم درس طراحی اجزاء می توان به طراحی استاتیک و خستگی، فنرها، چرخدنده ها، یاتاقانها و ... اشاره کرد.



مطالعه مقاله پارامترهای لازم در طراحی پره هلی کوپتر (ملخ بالگرد) هم مفید است.

تعدادی از مدرسین دروس مهندسی مکانیک و طراحی اجزاء در پایین همین مطلب نشان داده شده اند. علاوه بر بحث تدریس خصوصی و آموزش در منزل دروس مهندسی مکانیک، در ایران مدرس جزوات آموزشی و نمونه سوالات امتحانی متعددی برای این دروس قرار داده شده است. تعدادی از آنها را برای درس طراحی اجزاء در ادامه مشاهده می کنید.



















اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس مکانیک هم فعالیت دارید می توانید آگهی تدریس خود را به صورت رایگان در این سایت ثبت کنید. برای درج آگهی رایگان تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.



این مقاله را هم بخوانید: روس‌ها بزرگترین موشک جهان را طراحی کردند

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 939 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
سودابه هداوند چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

درس استاتیک علاوه بر مهندسی مکانیک جزو دروس تخصصی مهندسین عمران و شیمی نیز می‌باشد که فوق العاده مهم و کاربردی و اجرایی هست علاوه بر آن به دنبال آن درس مقاومت مصالح نیز جزو دروس تخصصی رشته های عمران و مهندسی شیمی می‌باشد.