ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس فیلم آموزشی سایر فیلم های آموزشی فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه سوم تعادل ذره مادی در حالت 2 و 3 بعدی با مثال تشریحی

فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی - جلسه سوم تعادل ذره مادی در حالت 2 و 3 بعدی با مثال تشریحی

دانلود ویدیو
856
کاربر گرامی برای استفاده از ویدیوی فوق آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پس از پرداخت وجهه می توانید آن را مشاهده نمایید.
قیمت:20000تومان

 


در این فیلم آموزش استاتیک دکتر سیروان محمدی جلسه سوم تعادل ذره مادی در حالت دو بعدی و 3 بعدی با مثال تشریحی به زبان ساده ارائه شده است. مبحث تعادل به صورت کلی شاید مهمترین مبحث در درس استاتیک است.


در این ویدئوی آموزشی که توسط یکی از بهترین اساتید استاتیک ارائه شده، تعادل ذره مادی با مثال تشریحی ارائه شده است. در حالتی که تعادل ذره را بررسی می کنیم در حقیقت از ابعاد جسم صرفنظر کرده ایم و معادله تعادل گشتاور در نظر گرفته نمی شود. در حالت 2 بعدی برای تعادل ذره فقط 2 معادله نوشته می شود و در حالت 3 بعدی هم باید 3 معادله را بنویسیم. در بررسی تعادل ذره فقط تعادل انتقالی مورد نظر است و تعادل دورانی اصلا مطرح نمی گردد. در حالت 2 بعدی باید تعادل ذره در صفحه (مثلا در راستای محورهای x و y) بررسی گردد و در حالت 3 بعدی باید در راستای 3 محور معادلات تعادل را بنویسید. در این فیلم آموزشی دو مثال بسیار خوب از تعادل ذره در حالت 2 بعدی و 3 بعدی مورد بررسی قرار گرفته است. قبل از هر چیزی باید مشخص کنید برای کدام ذره یا نقطه مادی قصد دارید معادلات تعادل را بنویسید و تمام نیروهای وارد بر آن را در نظر بگیرید و در ادامه معادلات را بنویسید. برای تسلط بر این مبحث حل تمرین و مثال از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع در درس استاتیک اصلی ترین مبحث، مبحث تعادل است و اگر بر آن مسلط شوید در فصل های دیگر هم کار شما راحت تر خواهد شد. به زبان ساده در حالت بررسی تعادل ذره باید مجموع نیروهای وارد بر آن صفر باشد.


مشاهده این ویدئو هم پیشنهاد می گردد: فیلم آموزشی نمونه تدریس خصوصی - معادلات تعادل در استاتیک، ایستایی و فیزیک مهندسی مکانیک و عمران


توجه: استفاده از این فیلم آموزشی صرفا برای شخصی که هزینه آن را پرداخت کرده است مجاز می باشد و باز نشر آن در سایت های اینترنتی ممنوع بوده و تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد.


عبارت های کلیدی: استاتیک دکتر سیروان محمدی، تعادل، تعادل ذره، استاتیک، ایستایی


مطالعه نمائید: نحوه تحلیل مسائل تعادل ذره و جسم صلب در درس استاتیک و ایستایی


 



آمار بازدید: 856 بار
ثبت نظر درباره ویدیو
Security Image