ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس مقاله مطالب علمی جدول مشتق و مهمترین فرمول های مشتق گیری به صورت جدولی با مثال pdf

جدول مشتق و مهمترین فرمول های مشتق گیری به صورت جدولی با مثال pdf

به اشتراک گذاری

در این مقاله جدول مشتق و مهمترین فرمول های مشتق گیری به صورت جدولی و با مثال ارائه شده است. در ضمن، جزوات و مطالب آموزشی بسیار خوبی با فرمت pdf در رابطه با مهمترین روابط مشتق گیری به صورت جدولی و عادی ارائه شده است.

اگر در مبحث مشتق گیری و یا هر مبحث دیگری از درس ریاضی اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست مدرسین ریاضی را مشاهده نمائید. مقاله بسیار خوب مهمترین فرمول های مشتق با مثال، جزوه pdf و فیلم را هم بخوانید.

در تصویر زیر جدول مشتق برخی از مهمترین توابع قابل مشاهده است. در جدول زیر، ستون اول و سوم خود تابع و ستون دوم و چهارم مشتق توابع را نشان می دهد. در جدول زیر مشتق توابع چندجمله ای، مثلثاتی، معکوس مثلثاتی، تابع نمایی و تابع e، توابع هیپربولیک و معکوس هیپربولیک قابل مشاهده است. سعی کنید روابط زیر را به خاطر بسپارید.




این جزوه خوب که مرتبط با مهمترین فرمول های مشتق گیری با فرمت pdf است را دانلود کنید: دانلود کل فرمولهای پایه انتگرال گیری و مشتق گیری

در شکل زیر جدول بسیار کاملتر و بهتری برای مشتق و فرمول های مشتق گیری ارائه شده است. اگر در مبحث مشتق اشکال دارید حتما از معلم های ریاضی کمک بگیرید. در جدول زیر مشتق تابع ثابت، تابع نمایی، تابع کسری، مشتق تابع رادیکالی و Ln، مشتق توابع لگاریتمی و ... ارائه شده است. جدول زیر بسیار مفید است و توصیه می شود با دقت مطالعه نمائید.



مطالعه مشتق گیری ساده و راحت ترین روش ها برای محاسبه انواع مشتق هم مفید است.


در ادامه یک جدول بسیار خوب، مفید و کامل دیگر هم در رابطه با روابط مشتق گیری ارائه شده است. روابط زیر هم در مبحث مشتق گیری بسیار مهم هستند.



مطالعه مشتق گیری آنلاین - معرفی 3 سایت خوب برای محاسبه آنلاین مشتق هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 92225 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image