ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب علمی محاسبه آنلاین حد توابع با راه حل - 4 سایت عالی محاسبه ی حد انلاین

محاسبه آنلاین حد توابع با راه حل - 4 سایت عالی محاسبه ی حد انلاین

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با نحوه محاسبه حد توابع به صورت آنلاین توضیح داده می شود و 4 سایت خوب برای محاسبه ی حد انلاین معرفی می شوند. در این سایت ها می توانید تابع و مقداری که می خواهید حد تابع را برای آن محاسبه کنید وارد می شود و همچنین امکان محاسبه حد چپ و راست وجود دارد.

اگر در محاسبه حد توابع اشکال دارید از مدرسین ریاضی کمک بگیرید. بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی کلیک کنید تا لیست اساتید را مشاهده نمائید. مطالعه دانلود رایگان فرمولهای مهم حد و مشتق و قواعد محاسبه حد در ریاضی هم مفید است.

1- سایت wolframalpha.com

در این سایت امکان محاسبه حد به صورت آنلاین فراهم شده است. کافی است تابع و نقطه ای که می خواهید حد در آن نقطه محاسبه گردد را وارد نمائید. به شکل زیر دقت کنید. در نهایت مقدار حد تابع، حد چپ و راست و نمودار تابع را به شما خواهد داد. برای ورود به این سایت بر روی عبارت محاسبه حد آنلاین کلیک کنید. استفاده از این سایت بسیار راحت است و به آسانی می توانید حد توابع را محاسبه کنید.




2- سایت symbolab.com

در این سایت، همانطور که از شکل زیر معلوم است، امکانات بیشتری برای وارد کردن تابع و محاسبه حد آن به صورت انلاین در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر که مربوط به این سایت است، واضح است که مانند بخش equation ورد، امکان وارد کردن انواع توابع وجود دارد و به راحتی حد را برای شما محاسبه می کند. برای ورود به این سایت معتبر و استفاده از امکانات آن بر روی این لینک کلیک کنید. با شکرت در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین هم می توانید در مبحث حد قوی تر و قوی تر شوید.






در این سایت مثال های آماده ای از محاسبه حد هم ارائه شده است که تعدادی از آنها را در تصویر زیر می توانید مشاهده نمائید. در ضمن، در این سایت نمودار تابعی که می خواهید حد آن را به صورت آنلاین محاسبه کنید و همچنین روند محاسبه حد به صورت مرحله به مرحله ارائه می شود و بسیار آموزنده است.



مطالعه آموزش حد توابع رادیکالی همراه با مثال و رفع ابهام حد هم مفید است.

3- سایت emathhelp.net

از این سایت هم برای محاسبه حد تابع به صورت آنلاین و در کمترین زمان می توانید استفاده نمائید. تصویری که از صفحه این سایت گرفته شده است را هم می توانید در شکل زیر ببینید. در تصویر زیر، در بخش اول تابع را وارد می کنید. تابع می تواند چند متغیره هم باشد. در سطر دوم متغیری که می خواهید حد را برای ان محاسبه کنید وارد می شود. اگر تابع تک متغیره است لزومی ندارد آن را تغییر دهید و همان گزینه auto مناسب است. در سطر سوم نقطه ای که می خواهید حد تابع در آن نقطه محاسبه شود را وارد می کنید. در سطر چهارم هم مشخص می کنید که آیا قصد دارید حد چپ را محاسبه کنید یا حد راست را و یا حد دو طرفه را. برای ورود به این سایت هم اینجا کلیک کنید.




حتما بخوانید: بهترین جزوات آموزشی مرتبط با حد و پیوستگی، آموزش حد و رفع ابهام در حد

4- سایت محاسبه حد انلاین mathportal.org

این سایت هم مشابه سایت های قبلی است و در تصویر زیر نشان داده شده است که چگونه بعد از وارد کردن تابع و نقطه مورد نظر و همچنین مشخص کردن حد راست یا چپ آن می توانید حد تابع را محاسبه نمائید.




در این مقاله در رابطه با نحوه محاسبه حد به صورت آنلاین توضیحاتی ارائه شد و توضیح داده شد که چگونه از سایت های خوب برای محاسبه انلاین حد می توان استفاده نمود. سایت هایی که معرفی شد کاربری راحتی دارند و حد چپ و راست و حتی نمودار تابع را هم ارائه می دهند. با مشاهده نمودار تابع می توانید مشاهده کنید که در نقطه مورد نظر شما چگونه تابع به سمت مقدار محاسبه شده میل می کند.

مطالعه
جزوه آموزش حد از درس ریاضی با مثال تشریحی، قضایای حد و حد توابع مثلثاتی هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 107479 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image