ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی نهم فصل اول

تدریس خصوصی ریاضی نهم فصل اول

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با تدریس خصوصی ریاضی نهم فصل اول مبحث مجموعه ها توضیحاتی داده می شود و در رابطه با نحوه هماهنگ کردن کلاس های خصوصی با مدرسین ریاضی نهم توضیحاتی ارائه می شود.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود رایگان جزوه آموزشی ریاضی پایه نهم (ریاضی 9) - فصل اول: مجموعه ها

معمولا در هر درسی فصل اول بسیار مهم و کلیدی است. در ریاضی نهم هم اگر دانش اموزان یک شروع خوب داشته باشند و فصل اول را خوب یاد بگیرند می توانند با انگیزه بیشتری ادامه درس را بخوانند. از طرفی مبحث مجموعه ها در درس ریاضی و در دروس دیگر مبحث مهمی است و می تواند خیلی زیاد مورد استفاده قرار بگیرد. در نتیجه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی 9 برای یادگیری بهتر فصل اول و حتی سایر فصول می تواند خیلی مفید باشد.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه تدریس خصوصی ریاضی نهم بر روی لینک تدریس خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید.



نمونه سوال امتحان ریاضی مبحث مجموعه ها

همانطور که گفته شد، در فصل اول ریاضی نهم مبحث مجموعه ها مطرح می گردد. دانش آموز در این فصل یاد می گیرد که تعریف مجموعه چیست و یا مثلا در چه حالتی دو مجموعه با هم برابر هستند. در فصل اول ریاضی 9 دانش آموزان یاد می گیرند که دو مجموعه در حالتی با هم برابر هستند که اولا تعداد عضوهای برابری داشته باشند و در کنار آن عضوهای آن دو مجموعه دقیقا با هم برابر باشند. ممکن است در ظاهر عضوهای دو مجموعه مثل هم به نظر نرسند ولی با یک ساده سازی هایی مشخص شود که با هم برابر بوده اند. به هر حال بعد از یادگیری تعریف برابری مجموعه ها در فصل 1 ریاضی نهم دانش آموز باید تمرین و مسئله حل کند تا آن را خوب آموزش ببیند.


مطالعه مقاله قیمت و هزینه تدریس خصوصی ریاضی نهم هم مفید است.

در کنار موارد ذکر شده مباحث دیگری مانند اشتراک و اجتماع مجموعه ها و مجموعه تهی و متمم یک مجموعه و .... هم مطرح می شود. در کلاس های تدریس خصوصی فصل اول ریاضی نهم این موارد هم درس داده می شود. اشتراک دو مجموعه در واقع شامل تمامی عضوهای مشترک دو مجموعه است و معمولا تعداد اعضای آن از اعضای هر دو مجموعه مورد بررسی کمتر است. اگر مجموعه A زیر مجموعه، مجموعه B باشد اشتراک این دو مجموعه با همان مجموعه A برابر است. اجتماع مجموعه های A و B شامل تمامی عضوهای مشترک و غیر مشترک این دو مجموعه است. در ریاضی نهم تمامی این موارد به صورت مفصل مورد بررسی قرار می گیرد.





پیشنهاد می کنیم این مقاله را هم بخوانید: دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی پایه نهم (ریاضی9)

با توجه به موارد ذکر شده، برای یادگیری فصل اول ریاضی نهم که مباحث مجموعه ها را شامل می شود استفاده از کلاس های تدریس خصوصی می تواند کاملا مفید باشد. در همین سایت ایران مدرس می توانید لیست کاملی از مدرسین را ببیند و با یک معلم خوب کلاس ها را برگزار نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 5462 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
نرگس عزتیان سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

خوب بود