ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی کلاسهای تدریس خصوصی توسط مدرسین مجرب خانم و آقا در تهران و کرج و کل کشور

کلاسهای تدریس خصوصی توسط مدرسین مجرب خانم و آقا در تهران و کرج و کل کشور

به اشتراک گذاری

اگر قصد دارید از کلاسهای تدریس خصوصی توسط مدرسین مجرب خانم و آقا در تهران و کرج و کل کشور استقاده کنید ....

اگر برای یادگیری بهتر دروس، رفع اشکال، موفقیت در امتحانات، موفقیت در کنکور، آموزش مفهومی و پایه ای و .... قصد دارید با مدرسین مجرب و با تجربه کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید ....

چنانچه در جستجوی کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی هستید ....

در هر صورت، بر روی عبارت تدریس خصوصی در تهران کلیک نمائید.

در سایت ایران مدرس (همین سایت) کاملترین لیست مدرسین تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران را می توانید مشاهده کنید. مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس در بخش آگهی تدریس خودشان توضیحات کامل در رابطه با دروس تدریسی خودشان، نحوه تدریس، قیمت و هزینه کلاسهای تدریس خصوصی، دانشگاهها، مدارس و موسساتی که قبلا تدریس کرده اند، اینکه کلاسهای خصوصی را به صورت تضمینی برگزار می کنند یا نه و .... ارائه نموده اند و شما با در درست داشتن اطلاعات کامل می توانید معلم و مدرس خودتان را با آگاهی انتخاب نمائید. قیمت و نرخ کلاسهای تدریس خصوصی ممکن است یکی از ملاکهایی باشد که شما برای انتخاب مدرس در نظر دارید. به هر حال قیمت کلاسها هم مهم است ولی قبل از اینکه سراغ قیمتها بروید سعی کنید که مدرسی را از لیست مدرسین انتخاب نمائید که رزومه خوبی را ارائه کرده است و می تواند واقعا شما را به نتیجه برساند. در بسیاری از سایتهای دیگر ممکن است خدمات تدریس خصوصی با قیمت های بسیار پایین ارائه شده باشد. نکته ای که باید در نظر گرفت این است که مسلما خود شما هم اگر بحث قبول شدن یا قبول نشدن در امتحان باشد ترجیح می دهید کمی بیشتر هزینه کنید ولی در عوض نتیجه بگیرید. به هر حال وقتی شما در کلاسهای تدریس خصوصی شرکت می کنید وقت می گذارید و اگر خوب نتیجه نگیرید هم هزینه شما بر نخواهد گشت و هم زمان خودتان را از دست خواهید داد.

فرض کنید کلاسهای تدریس خصوصی را با یک مدرس در حد متوسط و معمولی با هزینه جلسه ای 30000 تومان برگزار کرده باشید و 10 جلسه کلاس با ایشان برگزار کرده باشید در این حالت هزینه کل کلاسهای شما 300 هزار تومان خواهد شد. در حالت دیگر فرض کنید یا یک مدرس مجرب و با سابقه که خیلی خوب هم تدریس می کند کلاسهای خصوصی را هماهنگ کرده باشید و به ازای هر جلسه مبلغ 50000 تومان را پرداخت کرده باشید. در حالت دوم برای 10 جلسه مبلغ 500 هزار تومان را پرداخت خواهید کرد. حال اگر در حالت اول نتیجه نگیرید و یا نمره خوبی نگیرید شما 300 هزار تومان هزینه کرده اید ولی نتیجه ای هم نگرفته اید. یعنی به خاطر فدا کردن کیفیت برای قیمت کلاسها و به منظور استفاده از کلاسهای خصوصی ارزان هم زمان خودتان را از دست داده اید و هم مبلغ 300 هزار تومان را. در حالت دوم با هزینه 500 هزار تومان به احتمال زیاد نتیجه خیلی بهتری بگیرید و با پرداخت کمی هزینه بالاتر قبولی خودتان در امتحان و یادگیری مفهومی درس را تضمین کرده اید. البته اینطور نیست که همیشه افرادی که ارزان تدریس می کنند خوب تدریس نکنند ولی خودتان هم به احتمال زیاد قبول دارید که همانطور که نمی توان کالای مرغوب و با کیفیت را با قیمت کم خریداری کرد، از خدمات خوب و با کیفیت هم نمی توان با قیمت کم استفاده نمود. مدرسینی که با تجربه هستند و سابقه بالایی در کار تدریس دارند و ترمهای قبل شاگردهای موفقی داشته اند برای کلاسهای خودشان قیمت متوسط به بالا در نظر می گیرند.


با توجه به موارد ذکر شده، اگر قصد دارید از خدمات تدریس خصوصی در تهران و کرج استقاده کنید در همین سایت (ایران مدرس) با کلیک بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی می توانید کاملترین لیست مدرسین را مشاهده کنید و مدرس مورد نظر خودتان را انتخاب نمائید. بیشتر از آنچه سعی می کنید کلاسهای خصوصی را با قیمت ارزانتر هماهنگ کنید، سعی کنید کلاسها را با مدرس و معلمی هماهنگ نمائید که بهتر می تواند شما را به نتیجه برساند، رزومه بهتری ارائه کرده است و شواهد نشان می دهد که در کار تدریس خصوصی موفق تر بوده است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image