ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی انتخاب مناسب دروس تدریسی و موفقیت در تدریس خصوصی

انتخاب مناسب دروس تدریسی و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

یکی از موارد که برای موفقیت در کار تدریس خصوصی، کسب درآمد بالا از تدریس و .... مد نظر داشته باشید انتخاب مناسب دروس تدریسی است. در ادامه در این رابطه توضیحات بیشتری ارائه می گردد.



دروس تدریسی خودتان را با دقت انتخاب کنید: اگر می خواهید در کار تدریس و تدریس خصوصی به صورت کلی موفق باشید سعی کنید دروسی را تدریس کنید که به آنها علاقه دارید و در دوران تحصیل خودتان در آن دروس نمرات خوبی کسب نموده اید. همانطور که می دانید، موفق ترین افراد در هر کار و حرفه ای افرادی هستند که به کار خودشان عشق و علاقه دارند. اگر شما نیز به کار تدریس علاقه داشته باشید و در کنار آن دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که خودتان از تدریس آنها لذت می برید در نهایت در کار خودتان بسیار موفق خواهید بود. ممکن است در یک روز شما چند جلسه کلاس داشته باشید. اگر دروسی را تدریس کنید که خودتان هم به آن دروس علاقه دارید و از تدریس آنها لذت می برید هم درآمد کسب خواهید کرد و هم به صورت موثرتری کلاسهای خودتان را برگزار خواهید نمود.



اگر به عنوان مثال درس ریاضی را بهتر از فیزیک تدریس می کنید سعی کنید بیشتر در زمینه ریاضی فعالیت داشته باشید. اگر خودتان در دبیرستان و دانشگاه درس شیمی را خیلی دوست داشتید و در شیمی نمرات خوبی می گرفتید سعی کنید بیشتر در زمینه تدریس خصوصی شیمی فعالیت کنید. به این ترتیب هم خودتان از تدریس درس مورد نظرتان لذت خواهید برد و هم شاگردهایتان هم درس را بهتر یاد خواهند گرفت. اگر در زمینه آموزش و مکالمه زبان انگلیسی قوی هستید سعی کنید بیشتر زبان انگلیسی را تدریس کنید. اگر در مراحل اولیه شروع کار تدریس هستید و تعداد شاگردهای زیادی ندارید ممکن است برای کسب درآمد در هر زمینه ای شاگرد پذیرش کنید. ولی بعد از انکه تعداد شاگردهای بیشتری جذب کردید سعی کنید کلاسهای خودتان را به سمتی ببرید که فقط دروسی که به آن علاقه دارید را تدریس کنید. چنانچه در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و در کنکور فیزیک را خوب زده اید، می توانید در زمینه تدریس خصوصی فیزیک کنکور و یا مشاوره کنکور فعالیت داشته باشید. در نهایت، چنانچه در حال حاضر، به عنوان مثال، دانشجو یا فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک هستید و به دروس رشته خودتان علاقه دارید، سعی کنید در زمینه تدریس خصوصی دروس رشته خودتان مانند تدریس خصوصی استاتیک، تدریس خصوصی مقاومت مصالح و .... فعالیت کنید. یک از مزیتهای این کار آن است که ممکن است یکی از شاگردهای شما که رشته تحصیلی ایشان هم مثلا همان مهندسی مکانیک است برای چند درس و تا پایان فارغ التحصیلی از خدمات شما استفاده کند.



اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، به سایت ایران مدرس (همین سایت - به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران) مراجعه نموده و با عضویت در این سایت به راحتی شاگرد جذب نمائید. ایران مدرس تا پاییز 96 بیش از 17000 مدرس ثبت نامی دارد و بازدید روزانه آن در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. این وب سایت برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی (مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست شناسی و .... ) در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول و در جایگاه اول تا سوم قرار دارد. در سایت ایران مدرس در هر زمینه ای می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را ثبت نمائید. به عنوان مثال، علاوه بر موارد گفته شده در بالا، با عضویت در ایران مدرس می توانید در هر کدام از زمینه های تدریس خصوصی زبان آلمانی، تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی برنامه نویسی، تدریس خصوصی پیانو، تدریس خصوصی کامپیوتر، تدریس خصوصی دروس دانشگاهی، تدریس خصوصی گیتار و ... به راحتی شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید.



با توجه به مطالب ارائه شده، یکی از نکاتی که برای موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی در نظر بگیرید انتخاب مناسب دروسی است که می خواهید تدریس کنید. سعی کنید دروسی را انتخاب کنید که بر آنها مسلط هستید و خودتان از تدریس آنها لذت می برید.



منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 502 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image