ارتباط مستقیم با 30584 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی پشتیبانی تا شب امتحان و موفقیت در تدریس خصوصی

پشتیبانی تا شب امتحان و موفقیت در تدریس خصوصی

به اشتراک گذاری

اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید در تدریس و تدریس خصوصی موفق شوید و درآمد بالایی از این شغل کسب نمائید،  تا شب امتحان و روز قبل از امتحان از شاگردانتان حمایت کنید. اگر بتوانید روز قبل از امتحان یک جلسه تدریس برای رفع اشکال و جمع بندی مطالب ارائه شده در طول ترم برگزار نمائید بسیار عالی است.



پیشنهاد ویژه ایران مدرس: برگزاری موفقیت آمیز کلاس های تدریس خصوصی

در مقالات قبل هم در رابطه با حمایت از شاگردان، پذیرفتن مسئولیت در قبال نتیجه شاگردان و ... مطالب مختلفی ارائه شده است. اگر می خواهید در کار تدریس موفق و موفقتر شوید، حمایت خودتان از شاگردانتان را قطع نکنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی که از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده می کنند، خودشان واقعا استعداد خوبی دارند و در نحوه مطالعه درسها و یا موارد مشابه مشکل دارند. اگر شما بتوانید با یک ذهنیت منسجم و درست به آنها در طول ترم خط بدهید، برای آنها برنامه ریزی کنید و اگر امتحانی را خراب کردند از آنها به صورت کامل پشتیبانی نمائید، بسیار راحت نمرات خوبی می گیرند. ممکن است شما با یکی از شاگردانتان در حال برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی برای یک درس مشخص هستید و شاگرد شما میان ترم را خراب می کند. شاید واقعا درس را بلد بوده باشد و استاد یا معلم او امتحان خیلی سختی گرفته باشد. مثلا در این حالت، شما باید روحیه خودتان را حفظ کنید و به شاگردتان هم روحیه بدهید و از او حمایت نمائید. باید امتحان را به خوبی تحلیل نموده و بدنبال راهکاری بدنبال خوب عمل کردن در امتحانات بعدی باشید. یا ممکن است یکی از شاگردان شما در طول ترم به هر علتی حال و حوصله درس خواندن و انگیزه کافی برای مطالعه و تحصیل را از دست بدهد. در این حالت نیز شما باید حمایت خودتان را به صورت کامل انجام دهید. در زمینه ارائه مشاوره، پشتیبانی، برنامه ریزی درسی و ... نیز باید از شاگردانتان که با شما کلاس تدریس خصوصی دارند حمایت کنید. شما برای خودتان به این شکل در نظر بگیرید که اگر شاگرد شما موفق نشود همه پولی که برای کلاسهای تدریس خصوصی به شما داده شده است را از شما پس خواهند گرفت. حمایت و پشتیبانی خودتان را تا شب امتحان ادامه دهید و حتی بعد از امتحان هم جویای نتایج باشید. دلسوزانه کار کنید و متعهد. به این ترتیب هم وجدان خودتان آسوده است، هم شاگرد شما نتیجه می گیرد و هم در کار تدریس موفق شده و درامد خوبی خواهید داشت. تعهد شما به کارتان را هم والدین شاگردانتان و هم خود شاگردتان درک می کند و ترمهای بعد هم برای کلاسهای تدریس خصوصی با شما تماس خواهند گرفت.



پیشنهاد می کنیم مقاله روش تدریس خصوصی - نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را هم بخوانید.

در همین سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی ارائه شده است که در پایین همین مطلب تعدادی از آنها را می توانید مشاهده کنید. برای درج آگهی تدریس در این وب سایت، در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس خصوصی ثبت نام کرده اند. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.

منبع: ایران مدرس



آمار بازدید: 553 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image