ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی آموزش و یادگیری بهتر دروس در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی

آموزش و یادگیری بهتر دروس در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی

به اشتراک گذاری

در این بخش در زمینه آموزش و یادگیری بهتر دروس در کلاسهای تدریس خصوصی و نیمه خصوصی، مزیتهای کلاسهای تدریس خصوصی به نسبت کلاسهای مدرسه و دانشگاه، مقایسه کلاسهای خصوصی با کلاسهای نیمه خصوصی و مزایا و معایب هر کدام و اینکه از کدام کلاس در چه زمانی استفاده شود و .... مطالبی ارائه شده است.

در کلاسهای تدریس خصوصی بهتر از کلاسهای مدرسه و دانشگاه می توان درس را یاد گرفت؟ مسلما کلاس های خصوصی برای یادگیری و اموزش بهتر دروس از کلاسهای مدرسه و دانشگاه مفید تر است. در کلاسهای خصوصی هر سوال و اشکالی را می توان پرسید. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سوالات خارج از بحث مطرح شده در کلاس را نمی توان پرسید. یعنی در اصل فرصت برای پاسخ به چنین سوالاتی وجود ندارد. اگر شما مثلا در درس ریاضی اشکالی که دارید به پایه های قبل بر گردد، در کلاس مدرسه یا دانشگاه این اشکال را بپرسید معلم یا استاد شما به شما خواهد گفت که این بحث را باید قبلا یاد می گرفتید. البته ایشان هم حق دارند. در کلاسهای مدرسه و دانشگاه سرفصلهایی تعیین شده است و باید به پایان برسد. تعداد جلسات کلاسهای تدریس خصوصی را خودتان تعیین می کنید و بنابراین از لحاظ زمان کلاس محدودیتی ندارید. البته بهتر است برای اینکه بهترین نتیجه را بگیرید برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول ننمائید (مثلا برای دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و ... که برای یادگیری بهتر باید تمرین حل کرد، در ایام امتحانات نمی توان به خوبی تمامی مطالب را پوشش داد). چون در ایام امتحانات فرصت کمتری برای برگزاری کلاس خواهید داشت. در مجموع در کلاسهای خصوصی مطالب را بهتر و عمقی تر می توان یاد گرفت و به سوالات می توان پاسخ داد. در کلاسهای خصوصی می توانید نمونه سوالات امتحانی و تمرینات و مسائل اضافه هم حل کنید. در ایام امتحانات هم که به مدرس و استاد اصلی خودتان دسترسی ندارید در کنار داشتن یک مدرس خصوصی خوب و مجرب می تواند به موفقیت شما در امتحان کمک زیادی بکند.

برای مشاهده لیست کامل مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف در تمامی مقاطع و در کل کشور بر روی عبارت مقابل کلیک کنید: لیست مدرسان تدریس خصوصی

کلاسهای خصوصی بهتر است یا کلاس های نیمه خصوصی؟ کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی هر کدام مزیتهای خودش را دارد. البته مسلما برای یادگیری بهتر و سریعتر و در حالتیکه مانند ایام امتحانات زمان خیلی برای شما مهم است، کلاسهای خصوصی بهتر است. در کلاسهای خصوصی مدرس و استاد خصوصی شما به صورت کامل بر روی تدریس به شما متمرکز خواهد بود. در این کلاسها دقیقا مطالبی که در کلاس ارائه می شود برای رفع اشکالات شما است. در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است دوست شما سوال یا سوالاتی بپرسد که برای شما مطرح نباشد و شما جواب آن سوالها را بلد باشید. بنابراین در کلاسهای نیمه خصوصی ممکن است بخشی از زمان کلاس برای شما مفید نباشد. البته ان قسمتهایی که مدرس خصوصی شما تدریس می کند و یا تمرین و مسئله حل می کند کماکان مفید خواهد بود. مزیتی که کلاس نیمه خصوصی به نسبت کلاسهای خصوصی دارد این است که هزینه این کلاسها پایینتر است. به عنوان مثال اگر یک مدرس برای کلاس خصوصی مبلغ 60 هزار تومان را دریافت کند و کلاس نیمه خصوصی را با مبلغ 70 هزار تومان، شما با شرکت در کلاس نیمه خصوصی با یکی از دوستانتان تنها مبلغ 35 هزار تومان برای هر جلسه پرداخت خواهید کرد. به این ترتیب هم به نفع مدرس است و هم به نفع شما. اگر دوست یا همکلاسی ای که با ایشان در کلاسهای نیمه خصوصی شرکت می کنید از لحاظ سطح تحصیلی مانند خودتان باشد و خیلی از شما ضعیفتر نباشد که بخواهد با پرسیدن سوالهای ابتدایی وقت کلاس را تلف کند، در این حالت کلاسهای نیمه خصوصی هم می تواند مفید و موثر باشد. در طول ترم هم کلاسهای خصوصی و هم کلاسهای نیمه خصوصی برای یادگیری مفید موثر است. اما در ایام امتحانات برای جمع بندی و رفع اشکال توصیه می شود از کلاسهای خصوصی استفاده نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 495 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image