ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله موفقیت تحصیلی کلاسهای تدریس خصوصی، بهترین گزینه در ایام امتحانات

کلاسهای تدریس خصوصی، بهترین گزینه در ایام امتحانات

به اشتراک گذاری

کلاسهای تدریس خصوصی، بهترین گزینه در ایام امتحانات است. در ایام امتحانات پایان ترم و میان ترم با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید عقب افتادن ها را جبران کنید و اگر در کلاسهای مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید، غیبت ها را نیز جبران نمائید. شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از تجارب و دانش مدرسین تدریس خصوصی بهترین گزینه برای موفقیت در ایام امتحانات است.

بارها و بارها در همین سایت (ایران مدرس) و در مقالات مختلف تاکید شده است که اگر می خواهید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید، مانند همان بحث مطالعه در طول ترم، برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی را هم در حد امکان به ایام امتحانات موکول نکنید. در طول ترم زمان و وقت بیشتری برای یادگیری وجود دارد. در طول ترم بازدهی کلاسهای تدریس خصوصی بالاتر است و می توانید تمرین و مسئله بیشتری حل کنید. ولی به هر حال، اگر در طول ترم به هر دلیل نتوانسته اید از کلاسهای خصوصی استفاده نموده و دروس را خوب بخوانید، در ایام امتحانات هم برای جبران دروسی که نخوانده اید و برای نتیجه گرفتن بهتر به نسبت وضعیت فعالی خودتان، می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی و جلسات تدریس خصوصی استفاده کنید. هر چند که برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات به نسبت برگزاری این کلاسها در طول ترم بازدهی ندارد، ولی در مواردی می تواند بسیار مفید و موثر باشد. به عنوان مثال اگر شما در بعضی از جلسات تدریس مدرسه و دانشگاه غایب بوده اید و فقط مباحث مرتبط با آن جلسات را بلد نیستید، برای یادگیری ان مباحث می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید. خودتان سایر ملاحث را بخوانید و برای مباحثی که غائب بوده اید از کلاسهای خصوصی استفاده کنید (برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در ایران مدرس  (همین سایت) که تا سال 96 به بیش از 16000 مدرس می رسد، بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید). یا در حالت دیگر، اگر خودتان درس را خوانده اید و فقط در بعضی از مباحث اشکال دارید، برای رفع اشکال، یادگیری بهتر دروس و کسب موفقیت بیشتر در امتحانات می توانید از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده نمائید. برای رفع اشکال برگزاری چند جلسه کلاس تدریس خصوصی در ایام امتحانات هم کفایت می کند و بنابراین در این حالت موکول کردن کلاسهای خصوصی به ایام امتحانات اشکالی ندارد.



مطالعه کنید: راهکارهای عالی برای موفقیت در امتحانات و کسب نمرات عالی

یکی از فواید استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در ایام امتحانات این است که در این ایام چون زمان کمی را در اختیار دارید، با استقاده از تجربه مدرسین تدریس خصوصی می توانید مطالب بیشتری را در زمان کمتری یاد بگیرید. مدرسین با سابقه معمولا درسی که شما می خواهید امتحان بدهید را بارها و بارها تدریس کرده اند و با راه و چاه امتحان بیشتر آشنا هستند و می توانند بهتر شما را راهنمایی کنند و به شما بگویند که کدام مباحث را بیشتر بخوانید. بنابراین اگر زمان کمی در اختیار دارید و می خواهید در امتحان نتیجه بگیرید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی و استفاده از تجربه مدرسین با سابقه می تواند مفید و موثر باشد. مطلب دیگری که وجود دارد این است که چون کلاسهای تدریس خصوصی معمولا در منزل دانشجو یا دانش آموز برگزار می گردد، وقت شما در مسیر تلف نشده و زمان بیشتری برای مطالعه خواهید داشت. البته، همانطور که در مقالات قبلی گفته شده است، در کلاسهای تدریس خصوصی سعی کنید از جزوه کلاسی خودتان که بهترین مرجع برای یادگیری درس در زمان کم امتحانات است استفاده نمائید. در کنار کلاسهای تدریس خصوصی خودتان هم درس بخوانید و تمرین و مسئله حل کنید. در طول ترم و یا در ایام امتحانات، در هر زمانی که کلاسهای خصوصی را برگزار نمائید، استفاده از این کلاسها بدون تلاش و پشتکار خودتان فایده ای ندارد. به عنوان جمع بندی مطالب ارائه شده می توان گفت، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی در طول ترم به نسبت ایام امتحانات بازدهی بالاتری دارد ولی اگر ایام امتحانات فرا رسیده است و اشکالاتی دارید و یا بعضی از دروس را خوب بلد نیستید، استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی برای قبولی در امتحان و نتیجه گرفتن در امتحانات می تواند مفید و موثر باشد.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 424 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image