ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آموزش و تدریس خصوصی هندسه 1 و 2 هندسه دهم و هندسه تحلیلی

آموزش و تدریس خصوصی هندسه 1 و 2 هندسه دهم و هندسه تحلیلی

به اشتراک گذاری

در این وب سایت (ایران مدرس) مطالب زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی هندسه 1 و  2 هندسه دهم و هندسه تحلیلی، جزوات آموزشی هندسه و نمونه سوالات امتحانی هندسه، حل تمرینات کتاب هندسه و .... ارائه شده است.



تدریس خصوصی هندسه

در وب سایت ایران مدرس (همین سایت) مدرسین زیادی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی هندسه فعالیت دارند. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس خصوصی فعال در زمینه آموزش هندسه بر روی عبارت تدریس خصوصی هندسه 1 و 2 و یا عبارت تدریس خصوصی هندسه تحلیلی کلیک نمائید. هندسه 1 و 2 و هندسه تحلیلی جزوه دروس مهم رشته ریاضی بوده و در کنکور هم بسیار مهم می باشد. با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی هندسه می توانید اشکالات خودتان را برطرف نموده و در امتحانات نمره بالاتری بگیرید و در کنکور هم درصد بالاتری بزنید.



موفقیت در آموزش و یادگیری هندسه

اگر می خواهید در آموزش و یادگیری هندسه موفق باشید ... اگر می خواهید هندسه دهم، هندسه1 و 2 و یا هندسه تحلیلی را خوب یاد بگیرید و .... در هر صورت مطالعه مقاله روش مطالعه درس هندسه تحلیلی فصول 4 و 5 می تواند مفید باشد. در وب سایت ایران مدرس مقالات زیادی در زمینه کسب نمره بالا در امتحانات و افزایش معدل و ... ارائه شده است. برای مطالعه این مقالات و کسب نمره بالا در درس هندسه و سایر دروس بر روی لینک موفقیت در تحصیل کلیک کنید.



سوال امتحانی و جزوات آموزشی هندسه


به منظور دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی هندسه دهم، هندسه1 و هندسه2 و هندسه تحلیلی بر روی لینک دانلود رایگان نمونه سوال امتحان و جزوات آموزشی هندسه کلیک کنید. با مشاهده نمونه سوالات امتحانی هندسه با نحوه مطرح شذن سوالات آشنا شده و در امتحان موفق تر خواهید بود. برای مشاهده سوالات امتحانی و جزوات بیشتر برای درس هندسه بر روی لینک دانلود رایگان سوال و جزوه هندسه کلیک نمائید.



حتما مشاهده کنید: دانلود پاسخ کامل مسائل کتاب درسی هندسه 1 سال دوم دبیرستان



تست کنکور و جزوات کنکوری هندسه

در این وب سایت تست کنکور و جزوات کنکوری هندسه هم ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید بر روی لینک دانلود جزوه نکات کنکوری و تستهای کنکور همراه با پاسخ تشریحی درس هندسه 1 مبحث تشابه یا دانلود درسنامه، تست کنکور و تست های تالیفی همراه با پاسخ تشریحی هندسه 2 مبحث تبدیل کلیک نمائید. برای مشاهده تست های کنکور و جزوات کنکوری بیشتر برای درس هندسه و سایر دروس بر روی عبارت تست و جزوه کنکور کلیک نمائید.





فعالیت در زمینه تدریس خصوصی هندسه

اگر مدرس، معلم و یا استاد هندسه هستید و می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی هندسه 1 و  2 هندسه دهم و هندسه تحلیلی و یا هر درس دیگری فعالیت داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید (در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و پس از عضویت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خودتان را درج نمائید). وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و برای ثبت آگهی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی هندسه، هندسه 1 و 2 ، هندسه دهم، هندسه تحلیی، تدریس کنکور و دروس کنکوری، دروس ابتدایی تا دانشگاه، ریاضی و زبان، فیزیک، شیمی، عربی، زیست و ... کاملا بهینه، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس تا سال 98 بیش از 19000 مدرس ثبت نام نموده و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت دارند. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد.



برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین راهکارها برای کسب درآمد بالا از تدریس و تدریس خصوصی را مطالعه نمائید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 776 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image