ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله کنکور مصاحبه با رتبه های 1 و 2 کنکور 95 - راز موفقیت و تعداد ساعت مطالعه رتبه های برتر

مصاحبه با رتبه های 1 و 2 کنکور 95 - راز موفقیت و تعداد ساعت مطالعه رتبه های برتر

به اشتراک گذاری

در این بخش مصاحبه با رتبه های 1 و 2 کنکور 95 رشته های ریاضی، تجربی، هنر و انسانی ارائه شده است. راز موفقیت و تعداد ساعت مطالعه رتبه های برتر، کلاس های کنکور مورد استفاده، کتاب ها و منابع مورد استفاده رتبه های 1 و 2 کنکور و ...در این بخش ارائه شده است.

برای مشاهده لیست مدرسین و اساتید کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. مطالعه 20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور هم مفید است.

مصاحبه با رتبه 1 کنکورسراسری انسانی سال 95

رتبه 1 زهرا سادات موسوی از تهران: خانم موسوی عامل موفقیت شما چه بوده؟ تلاش مضاعف، مشورت با افراد داوطلبان کنکور سالهای گذشته و افراد با تجربه در این حرفه، استفاده از کتاب های تست و توکل به خدا بهترین نتیجه را برای داوطلبان کنکور به دنبال دارد.

خانم موسوی روزانه چند ساعت مطالعه می کردید؟ روزانه 8 الی 9 ساعت مطالعه داشتم.

خانم موسوی در آزمون های بیرون شرکت می کردید؟ فقط در آزمون های سنجش شرکت کردم صرفا با اکتفا به مدرسه و متن کتاب های درسی روزانه به موفقیت دست یافتم.


خانم موسویی از چه زمانی شروع به مطالعه برای کنکور کردید؟ مطالعه برای کنکور را از دوره پیش دانشگاهی آغاز کردم و در روزهای پایانی درس هایی که در آنها مهارت بیشتری داشتم را مرور کردم.

خانم موسویی توصیه ی شما برای داوطلبان کنکور 96 چی هستش؟ از مشاوره های غیر معقول استفاده نکنید.

پیشنهاد می شود مطالعه کنید: رتبه های برتر و نفرات برتر کنکور 99 همراه با مصاحبه با نفرات اول تا دهم کنکور سراسری سال 99

مصاحبه با رتبه 2 کنکور سراسری سال 95

خانم گلپایگانی روزانه چند ساعت مطالعه می کردید؟ در روزهای عادی بین 5 تا 6 ساعت و در روزهای تعطیل بین 8 تا 10 ساعت زمان برای مطالعه و تمرین تست می گذاشتم.

خانم گلپایگانی آیا به آموزشگاههای آزاد مراجعه می کردید؟ بله، برای آمادگی در کنکور امسال در سال چهارم به آموزشگاه آزاد مراجعه می کردم.

خانم مریم گلپایگانی راز موفقیت شما در کنکور چه بود؟ علاقه زیاد من به درس های رشته هنر از اصلی ترین رمز و رازهای موفقیت در کنکور امسال بود.

خانم گلپایگانی از کی شروع به مطالعه برای کنکور کردید؟ من از تابستان سال سوم دبیرستان مطالعه برای کنکور را آغاز کردم و توصیه ام به داوطلبان کنکور این است که با وجود منابع بسیار؛ کیفیت مطالعه خود را افزایش دهند.

وی گفت: بهتر است درس ها به صورت عمقی خوانده شود تا در زمان برگزاری ماراتن بزرگ کنکور مطالب از ذهنمان فراموش نشود.

مطالعه
برای موفقیت در کنکور چند ساعت مطالعه لازم است؟ هم مفید است. معلم های کنکور می توانند برای کسب درصد بالا به شما کمک کنند.

مصاحبه با رتبه 1 هنر کنکور سراسری 95

خانم الهه اسماعیلی حسن آباد روزی چند ساعت مطالعه ی مفید داشتید؟ روزانه 7 الی 8 ساعت مطالعه داشتم.

در کلاس های خارج از مدرسه شرکت می کردید؟ سال قبل از کنکور از کلاس های خارج از مدرسه استفاده می کردم و در دبیرستان نمونه دولتی مشغول به تحصیل بودم.

خانم الهه اسماعیلی حسن آباد روزهای پایانی کنکور را چگونه می گذراندید؟ روزهای پایانی کنکور را فقط به مرور و جمع بندی پرداختم.

رمز موفقیت شما چه بود؟ وی با داشتن لیسانس مهندسی IT رمز موفقیت خود را پشتکار و اعتماد به نفس دانست و گفت: از آنجایی که سوالات کنکور از منابع آزاد است باید با مشورت با افراد خبره بهترین منبع را انتخاب کرده و هیچگاه ناامید نشویم.

مطالعه نمائید:
دانلود سوالات کنکوری شیمی 2 کنکورهای سراسری 85 تا 93 به تفکیک فصول

مصاحبه با رتبه 1 تجربی کنکور سراسری 95

آقای محمد احمدی خود را معرفی کنید؟ من فارغ التحصیل رشته ریاضی هستم که در سال 91 در کنکور ریاضی رتبه 3 را کسب کردم و در رشته ی مهندسی برق دانشگاه شریف سه سال تحصیل کردم. وی با بیان اینکه پس از انصراف از این دانشگاه برای کنکور تجربی شروع به درس خواندن کردن تصریح کرد: درس خواندن برای کنکور تجربی را از مهر آغاز کردم.

چند ساعت از روز را مطالعه ی مفید داشتید؟ 10 تا 12 ساعت مطالعه می کردم.

آقای احمدی زیست را چگونه مطالعه میکردید؟ 70 تا 80 درصد وقت را به درس زیست شناسی از مهر ماه تا اوایل فروردین اختصاص دادم.

در کلاس های بیرون شرکت می کردید؟ کلاس های آموزشی نرفتم، گفت: تنها کتاب درسی و کمک درسی را برای مطالعه در نظر گرفتم و در آزمون های آزمایشی یک موسسه شرکت کردم.

شب قبل از کنکور را چگونه گذراندید؟ شب قبل از کنکور تا ساعت 10 شب درس خواندم.

عامل موفقیت شما چیست و توصیه ی شما به داوطلبان کنکور 96 چی هستش؟ وی عامل موفقیت خود را توکل به خدا، همت بالا و حمایت خانواده بخصوص پدر و مادر دانست و به داوطلبان سال 96 توصیه کرد: همت و تلاش خود را افزایش دهند و به اندازه هدف خود تلاش کنند.

حتما بخوانید:
دانلود جزوه نکات کنکوری و درسی فصل دوم كتاب زيست شناسي 1 (زیست دوم دبیرستان)


آمار بازدید: 2393 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image