ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور

توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور

به اشتراک گذاری

اگر می خواهید در کنکور موفق شوید در این بخش توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور و ... ارائه شده است. کلاس کنکور اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد برای موفقیت در کنکور می تواند موثر باشد.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین کنکور بر روی عبارت معلم خصوصی کنکور کلیک نمائید. مطالعه تاثیر معلم خصوصی در کنکور هم مفید است.

ما موقعی که در کلاس کنکوری ثبت نام می کنیم حس خوبی پیدا می کنیم فکر میکنیم همین که در آن کلاس ثبت نام کرده ایم حتمن بهترین درصد و نمررو تو اون درس می گیریم در حالی که فقط با کلاس رفتن نمی توانیم بهترین باشیم. باید خودمان سعی و تلاش کنیم و بدانیم هر چه تلاش کنیم به همان اندازه نتیجه می گیریم.

نحوه ی برنامه ریزی کردن برای رفتن به کلاس های کنکور

1- بهتر است بیشتر حجم کلاس را تابستان یا مهر داشته باشید و به تدریج حجم کلاس ها را کم کنید و بیشتر به جمع بندی بپردازید.

2- سومی ها: بهتر است در تابستان حداکثر 4 تا 5 روز (ترجیحا صبح ها) و در صورت لزوم از مهرماه به بعد حداکثر 1 تا 2 روز به کلاس بروید.


3- فارغ التحصیل! شما که در کنکور با تجربه هستید. در صورت نیاز 3 تا 4 روز در هفته به کلاس بروید.

4- اگر می خواهید در کنار مدرسه در کلاس های کنکور شرکت کنید درس های که واقعا به آن احتیاج دارید را انتخاب کنید و در روزهایی برید که مدرسه ندارید زیرا رفتن کلاس بعد از مدرسه مفید نخواهد بود.

5- دانش آموزان تیز هوش باید در کلاس هایی که تا فروردین ادامه دارد شرکت کنند چون این نوع دانش آموزان بعد از عید بیشتر از آنچه در کلاس های کنکور یادشان می دهند یاد خواهند گرفت.

6- دانش آموزانی که کمتر فعالیت می کنند باید در کلاس هایی شرکت کنند که سرعت کمتری داشته و این کلاس ها تا موقع کنکور ادامه داشته باشد.

7- سعی کنید به یک آموزشگاه برای کلاس هایتان بروید برای جلوگیری از اتلاف وقت و هماهنگی بیشتر کلاسهایتان.

حتما بخوانید: بهترین معلم زیست کنکور، لیست 15 استاد خوب و مجرب زیست شناسی کنکور

کلاس ها دو نوع هستند: کلاس های تست - کلاس های مفهومی و تقویتی

کلاس های تست: برای داوطلبانی است که هیچ مشکلی با مطالب درسی ندارند و همه ی مطالب درسی را به خوبی یاد گرفته اند اما فقط در تست زنی مشکل دارند خوب است.

کلاس های مفهومی و تقویتی: ابتدا باید بدانیم که از یک کلاس تقویتی نباید انتظار یک کلاس کامل را داشته باشیم. چون ما در مدرسه چند ماه طول میکشد تا این مطالب را بیاموزیم پس در دو سه ماه کلاس رفتن فقط باید سعی کنیم مطالبی را که در آن مشکل داریم را خوب یاد بگیریم.

مطالعه
20 توصیه ی کلیدی برای موفقیت در کنکور هم پیشنهاد می شود.

ملاک های انتخاب آموزشگاه خوب برای کلاس ها و شرکت در آزمون ها

انتخاب آموزشگاه و کلاس ها خیلی مهم و حساس می باشد چون شما داوطلبان خود در دوره ی حساس و پر استرسی هستید و وجود هر مشکلی یا تعطیل شدن آموزشگاه در انتخابتان روی شما تاثیر گذاشته و باعث بهم خوردگی درس و برنامه ریزی می شود. پس در انتخابتان به این موارد توجه کنید:

1- باید آموزشگاه مجوز آموزش و پروش داشته باشد.

2- برای انتخاب یک آموزشگاه خوب باید از داوطلبان سال قبل آموزشگاهها سوال کنید و پرس و جو کنید.

3- کلاس های را انتخاب کنید که با ساعات مطالعاتی شما هماهنگ باشد و همچنین باید در مورد اساتید هم تحقیق کنید معلمان با تجربه را انتخاب کنید. پس کیفیت کلاس ها و مطمئن بودن از اجرای به موقع آن ها هم خیلی مهم است. استفاده از کلاس های تدریس خصوصی کنکور هم برای موفقیت در کنکور می تواند مفید و موثر باشد.

مطالعه نمائید:
5 روش موثر برای کسب رتبه برتر در کنکور و افزایش درصد دروس کنکوری


آمار بازدید: 2453 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image