ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی نمونه سوالات امتحان درس مکانیک محیط پیوسته - کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

نمونه سوالات امتحان درس مکانیک محیط پیوسته - کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

در این بخش نمونه سوالات امتحانی درس مکانیک محیط پیوسته کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک ارائه شده است. اگر می خواهید سوالات امتحانی خوبی برای درس محیط پیوسته داشته باشید فایل ارائه شده در پایین همین مطلب را دانلود کنید.

برای مشاهده لیست کامل اساتید و مدرسین محیط پیوسته بر روی عبارت تدریس خصوصی مکانیک محیط پیوسته کلیک کنید.

در نمونه سوال امتحانی ارائه شده در این بخش از فصل های مختلف مکانیک محیط پیوسته می توانید سوالات متعددی را مشاهده نمائید. از فصل اول و مبحث اندیس های دامی و آزاد در سوال اول توضیح خواسته شده است و سوال اول در این زمینه می باشد. صورت سوال دوم و سوم در ادامه ارائه شده است:

2- الف- فرض کنید R یک چرخش چپگرد جسم صلب حول محور x2 به اندازه زاویه تتا باشد، ماتریس R را بدست آورید. ماتریس S که نشان دهنده چرخش چپگرد جسم صلب به اندازه آلفا حول محور x1 است را هم بدست آورید.

ب- اگر تتا و آلفا هر دو برابر 90 درجه باشند، نشان دهید که ترتیب دوران مهم است و اگر یک نقطه ابتدا تحت R دوران پیدا کند بعد S با حالتی که ابتدا تحت S دوران کند بعد R نتیجه متفاوت خواهد شد.

3- برای بخش الف سوال قبل اگر با ماتریس R یک دستگاه مختصات جدید ایجاد شود، ماتریس انتقال Q بین دو دستگاه مختصات را بدست آورید.

در سوال چهارم از نمونه سوال امتحانی درس مکانیک محیط پیوسته در رابطه با تانسور و ماتریس سوال پرسیده شده است. سوال 5 هم از مبحث تانسور نرخ تغییرشکل و تانسور چرخش  مطرح شده است. صورت سوال 6 به این ترتیب است: برای تانسور کوشی گرین راست معنی هندسی C22 را اثبات کنید و در رابطه با آن و معنی هندسی مولفه های غیرقطری تانسور کوشی گرین راست توضیح دهید. در سوال 7 هم در رابطه با ماتریس تنش و بردار تنش و ... سوال پرسیده شده است.

برای دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی درس مکانیک محیط پیوسته بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 1088 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
نمونه سوالات امتحان درس مکانیک محیط پیوسته - کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک(حجم فایل: 692 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image