ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس دانلود جزوه دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال

دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال

در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصد - درصدهای متوالی  ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



یکی از سوالات آزمون آیمت ۲۰۲۳ و آزمون ۲۰۱۴ از مبحث نسبت و تناسب بود. در این جزوه بخشی از این مبحث رو تدریس کردم و تست های آیمت رو حل کردم. امیدوارم به یادگیری تون کمک کند. مبحث نسبت و تناسب از مباحث مهم ریاضی است که برای پاسخ به سوالات آن باید بر این مبحث کاملا مسلط باشید. عکس دیگری از جزوه هم در ادامه قابل مشاهده می باشد.



اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین مدرسین تدریس خصوصی ریاضی و تدریس خصوصی آیمت که در همین سایت ایران مدرس حضور دارند کمک بگیرید. برای دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصد - درصدهای متوالی  بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 44 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی آموزش ریاضی IMAT نسبت و تناسب آیمت - درصدهای متوالی با مثال(حجم فایل: 754 کیلو بایت)
ارسال شده توسط عظمت دوستدار (23 سال سابقه تدریس ریاضی، فیزیک و شیمی متوسطه 1و2،IMAT-TOLC- SAT)(مشاهده پروفایل مدرس) آموزش آنلاین دروس شيمی، فیزیک و ریاضی رشته های تجربی، ریاضی و انسانی، آمادگی آزمون های داخلی و خارجی ( امتحانات نهايی، کنکور، آیمت، تولک، یوس، SAT ، ورودی تیزهوشان، نمونه دولتی و مدارس برتر)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image