ارتباط مستقیم با 30651 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس دانلود دانلود سایر جزوه ها دانلود رایگان جزوه عالی و جامع زيست شناسی آيمت IMAT

دانلود رایگان جزوه عالی و جامع زيست شناسی آيمت IMAT

در این بخش دانلود رایگان جزوه عالی و جامع زيست شناسی آيمت IMAT ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در رابطه با جزوه در ادامه ارائه شده است.



از آنجا كه كتابهايي كه به عنوان منبع مطالعه به داوطلبان آزمونهاي ورودي پزشكي كشورهاي مختلف پيشنهاد مي شوند عموما كتابهاي دانشگاهي هستند، هم سطح مطالب كتاب بالاتر از سطح مورد انتظار است و هم مطالب زيادي را پوشش داده كه بسياري از آنها جزء سرفصل هاي مربوطه آزمون نيستند. به همين جهت عموما داوطلبان دچار سردرگمي و استرس مضاعف مي شوند. اينجانب بعنوان مدرس زيست آزمونهاي ورودي پزشكي خارج از كشور، بارها شاهد درگيري داوطلبان با اينگونه مسائل بوده ام و كمبود جزوه اي منسجم كه تمامي سرفصل ها را در سطح مورد انتظار چنين آزمونهايي پوشش دهد را كاملا حس كردم. به همين دليل با صرف زمان بسيار و تلاش زياد جزوه اي كاملا منسجم و جامع فراهم نموده ام كه تمامي سرفصل هاي لازم را در سطح مورد انتظار پوشش ميدهد. دليل تضميني بودن اين جزوه استفاده از بيش از ده كتاب رفرنس درجه يك مطرح در دانشگاههاي دنيا مي باشد كه در انتهاي جزوه به آنها اشاره شده است. جزوه فراهم شده به شكلي تنظيم گرديده كه براي اكثر آزمونهاي ورودي پزشكي در دنيا كاملا قابل استفاده ميباشد و داوطلبان با تهيه و مطالعه اين جزوه توانايي علمي لازم براي شركت در آزمونهاي متعدد را كسب مي كنند بعلاوه بدليل جامعيت بينظير اين جزوه نياز به مطالعه منبع ديگري در كنار آن نيست و داوطلبان مي توانند به جاي مطالعه منابع گوناگون، به مطالعه همين جزوه اكتفا نمايند.


در پايان مسرور و مفتخرم كه امكان استفاده فرزندان سرزمينم از بهترين و با كيفيت ترين منابع علمي مطرح در دنيا را در قالب اين جزوه فراهم نموده ام چرا كه به حق آنها لايق بهترين ها هستند. عبارت های کلیدی: جزوه زيست آيمت، IMAT, Chemistry and Water


برای دانلود رایگان جزوه عالی و جامع زيست شناسی آيمت IMAT که توسط یکی از بهترین مدرسین تدریس خصوصی زیست شناسی ارائه شده است بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


آمار بازدید: 63 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه عالی و جامع زيست شناسی آيمت IMAT(حجم فایل: 6056 کیلو بایت)
ارسال شده توسط دکتر فاطمه حجتی، دانشگاه بيلور، هيوستون/تگزاس، مدرس آيمت پزشكي دانشگاه تهران(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس زیست شناسی و شیمی متوسطه دوم، کنکور، المپیاد، آزمونهای بين المللي TOLC ،IGCSE ،SAT،MCAT ,PCAT ،BMAT ،IMAT،...،دوره های pre-medical و Medical، تدريس آناتومي و فيزيولوژي پزشكي. ارائه جزوه تضميني.
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image