ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس مقاله مطالب علمی نمونه سوالات ریاضی نهم فصل به فصل با جواب تشریحی pdf

نمونه سوالات ریاضی نهم فصل به فصل با جواب تشریحی pdf

به اشتراک گذاری


در این بخش سوال های امتحانی نهایی فصل اول و دوم و سایر فصول ریاضی پایه 9 و نمونه سوالات ریاضی نهم فصل به فصل با جواب تشریحی با فرمت pdf ارائه شده است. برای دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی نهم ادامه این مطلب را بخوانید.


برای مشاهده لیست اساتید و مدرسین برتر ریاضی پایه نهم بر روی عبارت معلم خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید.


قبل از آنکه سوالات امتحانی را ارائه کنیم توضیحات کلی در رابطه با سرفصل ها و مباحث ریاضی پایه 9 ارائه می نمائیم. در فصل اول ریاضی نهم از مبحث مجموعه ها سوال مطرح می شود. ممکن است اشتراک و اجتماع مجموعه ها، تعداد زیر مجموعه ها و .... مورد سوال قرار بگیرد. مبحث احتمال هم مهم است و باید با دقت مطالعه نمائید. در فصل دوم ریاضی نهم از بحث اعداد حقیقی و تقریب زدن و خطا سوال پرسیده می شود. در فصل های سوم و چهارم ریاضی نهم به ترتیب از مباحث هندسه و استدلال و توان و ریشه سوال پرسیده می شود. همنهشتی مثلث ها و عملیات روی رادیکال ها از مباحث مهم این دو فصل هستند که معمولا در امتحانات نهایی نوبت اول و دوم هم مورد سوال قرار می گیرند و در امتحانات سال 99 و 1400 و سال های دیگر هم از این بخش ها سوال پرسیده شده است. عبارت های جبری و اتحادها در فصل پنجم و تشابه در فصل ششم ریاضی نهم درس داده شده است. قضیه تالس بسیار مهم است و باید خوب مطالعه گردد. در فصل های دیگر ریاضی نهم عبارت های جبری گویا، معادله خط و محاسبه حجم مورد سوال قرار می گیرد. معادله خط و دستگاه معادلات خطی هم بسیار مباحث مهمی هستند و در امتحانات نهایی مورد سوال قرار می گیرند. به منظور دانلود رایگان نمونه سوالات ریاضی نهم فصل به فصل با جواب تشریحی با فرمت pdf بر روی لینک های زیر کلیک کنید.



نمونه سوال امتحان ریاضی نهم


پاسخنامه امتحان ریاضی نهم


دانلود رایگان نمونه سوالات (تشریحی) امتحانی ریاضی پایه نهم (عبارت های گویا)



دانلود رایگان سوالات امتحانی ریاضی پایه نهم دی ماه 96 (ریاضیات پایه 9)


دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل چهارم ریاضی نهم - ریاضی 9 : توان و ریشه


دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل سوم ریاضی نهم - ریاضی 9 : استدلال و اثبات در هندسه


دانلود رایگان نمونه سوال امتحانی ریاضی پایه نهم (ریاضی9)


سوالهای امتحانی درس ریاضی نهم (ریاضی 9) خردادماه


دانلود سوالات امتحانی ریاضی پایه نهم (فصول 1 و 2 و 3)


دانلود رایگان آزمون فصل پنجم (فصل 5) ریاضی 9 (ریاضی نهم)


کلیک کنید: مشاهده فیلم های آموزش و تدریس ریاضی نهم


در این بخش نمونه سوالات امتحانی ریاضی نهم برای دانلود رایگان ارائه شد. برای موفقیت در ریاضی نهم ابتدا کتاب درسی را بسیار خوب مطالعه نمائید و تمرینات آن را حل کنید. در طول ترم ریاضی را بخوانید تا در ایام امتحانات وقت کافی برای حل سوالات امتحانی و مرور مطالب داشته باشید. حل سوالات امتحانی باعث می شود در جلسه امتحان کار شما راحت تر گردد. عبارت های کلیدی: سوالات امتحانی ریاضی نهم نوبت اول و دوم با فرمت pdf امتحانات خرداد، شهریور و دی ماه ریاضی نهم 1399 و 1400 و سال های دیگر، پاسخ تشریحی و جواب سوال امتحانی ریاضی نهم با فرمت pdf، نمونه سوالات ریاضی نهم، کلیک کنید: دانلود رایگان سوالات امتحانی فصل به فصل ریاضی پایه نهم


منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6910 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image