ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی آنچه باید برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها بدانید

آنچه باید برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها بدانید

به اشتراک گذاری

آنچه باید برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها بدانید - روند ثبت‌نام در دانشگاه‌ها برای بسیاری از داوطلبان یک کار استرس‌آور و تنش‌زا است چرا که باید مراحل زیادی را طی کنند و دائم از صحت اطلاعات قید شده در فرم‌ها مطمئن شوند به همین دلیل ممکن است داوطلبان در انجام این کار به حمایت و راهنمایی دیگران نیاز داشته باشند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: موفقیت در مقطع دانشگاه با کلاس های تدریس خصوصی اساتید مجرب

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در صورتی که هنگام ثبت‌نام، اعضای خانواده یا دوستانتان همراه شما نیستند تا کمکتان کنند می‌توانید از معلم یا مشاور آموزشی مدرسه خود کمک بگیرید. بی‌تردید این افراد می‌توانند کمک‌های مفیدی برای ایجاد آمادگی در شما برای ورود به دانشگاه انجام دهند.

این افراد می‌توانند با مطالعه فرم‌های ثبت‌نام‌تان از قید تمام اطلاعات مورد نیاز در این فرم‌ها به شما اطمینان خاطر دهند. علاوه بر این، مشاوران آموزشی می‌توانند در یافتن دانشگاه مناسب شما را یاری کنند. آنها هرگونه اطلاعاتی را در زمینه پذیرش شما در دانشگاه در اختیارتان قرار می‌دهند و همچنین اطلاعاتی را در خصوص دروسی که باید طی دوره تحصیلی خود پشت سربگذارید به شما ارائه خواهند کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی کالج ریکروتر، علاوه بر مطالب فوق، توجه به مراحل زیر برای دانشجویانی که به دنبال آسان کردن روند ثبت‌نام در دانشگاه‌ها هستند، می‌تواند سودمند باشد:

1- هنگام پرکردن فرم‌های ثبت‌نام از دنبال کردن دستورالعمل‌های مربوطه اطمینان حاصل کنید. سوالات و گزینه‌ها را با دقت مطالعه کرده و پاسخ‌های متناسب با آن ارائه کنید و صحت اطلاعات ثبت شده در آنها را بررسی نمایید.


2- فرم‌های ثبت‌نام خود را در سریعترین زمان ممکن تحویل دهید. این کار، شانس شما را در دریافت موافقت پذیرش در دانشگاه مربوطه پیش از دیگران افزایش می‌دهد. بعلاوه پرونده شما سریعتر تحت بررسی قرار می‌گیرد که این مسئله فرصت کافی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا در صورت وجود نقص در مدارک نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

پیشنهاد می کنیم مقاله تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای دانشگاهی و کسب درآمد بالا را هم بخوانید.

3- به تاریخ‌ها و مهلت ثبت‌نام دقت کنید. ثبت‌نام در تمام دانشگاه‌ها، محدودیت زمانی دارد و برای تمامی مراحل اعم از ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌ها یک محدودیت زمانی مشخص در نظر گرفته شده است. برای اینکه هیچ یک از این تاریخ‌ها را از دست ندهید آنها را در تقویم شخصی خود یادداشت کنید.

4- با یادداشت برداشتن از تمام سلسله مراتبی که باید طی کنید و مدارکی که باید ارسال شود به همراه تاریخ از هرگونه استرسی که شما را دربر می‌گیرد، خلاص می‌شوید.

5- اطلاعات کافی از شیوه‌های مختلف پذیرش دانشگاه‌ها کسب کنید تا بتوانید دانشگاه مناسب خود را بیابید. به خاطر داشته باشید هر دانشگاه و دانشکده‌ای، سیاست‌های ثبت‌نامی خاص خود را دارد. پس همه آنها را بررسی کنید تا در انتخاب دانشگاه مناسب بهتر تصمیم بگیرید.

مطالعه این مقاله هم مفید است:
موفقیت در زندگی دانشجویی و درس و تحصیل در مقطع دانشگاه

از همه کمک بگیرید و سعی کنید از منابع مختلف، اطلاعات کافی کسب نمایید. چرا که ورود به دانشگاه یکی از بزرگترین فرصت‌هایی است که از دست دادن آن برای هیچ فردی خوشایند نیست. پس تلاش خود را برای ورود به دانشگاه و کسب آینده درخشان‌تر بکار برید.

برای مشاهده لیست مدرسین فعال در زمینه آموزش دروس دانشگاهی کلیک کنید:
تدریس خصوصی دروس دانشگاهی


آمار بازدید: 695 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image