ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی قیمت تدریس خصوصی ریاضی نهم

قیمت تدریس خصوصی ریاضی نهم

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی ریاضی نهم و نحوه کسب اطلاع از هزینه و قیمت تدریس ریاضی نهم توضیحاتی ارائه می گردد. برای اینکه در رابطه با قیمت تدریس ریاضی نهم اطلاعات خوبی بدست آورید ادامه این مطلب را بخوانید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: دانلود رایگان سوال امتحانی و جزوه ریاضی نهم

1- نحوه اطلاع از قیمت جدید و به روز کلاس های خصوصی ریاضی نهم

برای اینکه لیست کامل مدرسین ریاضی نهم را مشاهده کنید و ببینید که هر استاد و مدرس چه قیمتی را برای کلاس های خودش در نظر گرفته است بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی نهم کلیک کنید. به این ترتیب هم می توانید لیست کامل مدرسین ریاضی نهم را ببینید و سوابق کاری و رزومه اساتید را مشاهده نمائید و هم متوجه خواهید شد که هر کدام از اساتید با توجه با سابقه کاری ای که دارد چه قیمتی را پیشنهاد کرده است. به این ترتیب می توانید معلم مورد نظر خودتان را برای یادگیری بهتر ریاضی نهم انتخاب نمائید. موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1-1- اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند و یا از دانشگاههای خوب فارغ التحصیل شده اند و یا دبیر و معلم رسمی آموزش و پرورش هستند ممکن است قیمت های بالاتری را برای کلاس های خودشان در نظر گرفته باشند.



دانلود رایگان کتاب ریاضی نهم


1-2- بعضی از اساتید کلاس های تدریس خصوصی ریاضی نهم را به صورت تضمینی برگزار می نمایند و در چنین مواردی که نتیجه گرفتن شاگرد تضمین می شود مسلما هزینه کلاس ها هم بالاتر خواهد بود. البته بعضی از اساتید فقط کیفیت تدریس خودشان را تضمین می کنند و می گویند اگر رضایت نداشتید مبلغی پرداخت نکنید. بعضی دیگر نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان را تضمین می کنند و بعد از کسب نمره خوب توسط شاگرد خودشان پول می گیرند. هزینه و قیمت چنین کلاس هایی بالاتر است.

پیشنهاد می شود مقاله چگونه ریاضی نهم را خوب یاد بگیریم؟ را هم بخوانید.

1-3- بعضی از معلم های ریاضی نهم در عنوان تبلیغ و یا متن اگهی خودشان ذکر نموده اند که جلسه اول را رایگان و یا نصف قیمت برگزار می نمایند. در چنین مواردی اگر جلسه اول راضی بودید که هزینه را پرداخت می کنید و کلاس ها را ادامه می دهید. در غیر اینصورت کلاس ها ادامه پیدا می کند و با توجه به مطلب ذکر شده توسط استاد یا هزینه ای پرداخت نمی کنید و یا نصف آن را پرداخت می نمائید.

1-4- در انتخاب معلم خصوصی ریاضی نهم سعی کنید فقط به دنبال این نباشید که ارزان ترین کلاس، مدرس و استاد را داشته باشید. سعی کنید با یک مدرس خوب و مجرب کلاس ها را بردارید هر چند هزینه آن کمی بیشتر باشد. به هر حال نتیجه گرفتن شما مهمتر است و با قیمت مناسب هم می توانید یک معلم خوب پیدا کنید.



هزینه تدریس ریاضی نهم

2- عوامل موثر بر قیمت کلاس های تدریس خصوصی ریاضی نهم

تعدادی از عوامل و پارامترهای موثر بر قیمت کلاس های خصوصی ریاضی نهم در بالا ذکر شد. به عنوان مثال اساتیدی که سابقه بالای تدریس دارند کلاس های با هزینه بالاتری هم دارند. اساتیدی که در دانشگاه تدریس می کنند، معلم رسمی و دبیر رسمی آموزش و پرورش هستند، خودشان در کنکور و المپیاد و .... رتبه های خوبی کسب نموده اند، به صورت تضمینی ریاضی پایه 9 را درس می دهند و .... هم برای کلاس های خودشان هزینه های بالاتری را به نسبت معمول در نظر می گیرند. ریاضی نهم حالت پایه ای دارد و حتی برای قبولی در کنکور و کسب درصد بالا در ریاضی کنکور هم باید خوب خوانده شود. بنابراین بسیار به جا است که با یک استاد و معلم خوب این کلاس ها هماهنگ گردد و استفاده از جلسات تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر آن بسیار مفید است. با افزایش تعداد جلسات مدرسین معمولا هزینه و قیمت کمتری را برای کلاس ها در نظر می گیرند.

مطالعه مقاله
آموزش و تدریس خصوصی ریاضی نهم ریاضی9 ( ریاضی پایه 9) هم مفید است.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 2099 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image