ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط معلم و مدرس خصوصی خانم و آقا

تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط معلم و مدرس خصوصی خانم و آقا

به اشتراک گذاری

تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک توسط معلم و مدرس خصوصی خانم و آقا در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است. ریاضی و فیزیک جزو دروسی هستند که برای کلاس های تدریس خصوصی بسیار پرمتقاضی می باشند و دانش آموزان و دانشجویان زیادی در زمینه یادگیری این دو درس اشکال دارند. در این بخش تعدادی از مدرسین و اساتید مجرب و با سابقه ریاضی و فیزیک که در زمینه تدریس خصوصی و آموزش این دو درس در منزل فعالیت دارند معرفی شده و نحوه مشاهده لیست کامل مدرسین هر دو درس هم ارائه می گردد. برای مشاهده شماره تماس و توضیحات کاملتر در مورد هر استاد بر روی اسم ایشان کلیک نمائید.

معلم خصوصی ریاضی و فیزیک خانم

تعدادی از معلم های خصوصی ریاضی و فیزیک خانم در ادامه معرفی می گردد.

1- خانم پریسا نوربخش

رشته تحصیلی ایشان فیزیک گرایش فوتونیک می باشد و فوق لیسانس دارند. خانم نوربخش در دانشگاه شیهد بهشتی درس خوانده اند و در تهران با هزینه توافقی خدمات تدریس ریاضی و فیزیک دوره متوسطه دوم کلیه رشته ها ،رفع اشکال ، جمع بندی امتحانی دروس و حل نمونه سوالات مهم در جلسات پایانی و .... را ارائه می دهند. طبق مواردی که خود ایشان در متن آگهی ذکر نموده اند، این مدرس رتبه 4 کنکور کارشناسی ارشد 96 را کسب کرده اند.

2- خانم رها حفیظی


خانم حفیظی درس فیزیک را در تهران تدریس می کنند. ایشان در رشته های تحصیلی فیزیک و مهندسی نفت تحصیل کرده اند و تا خرداد 97 دوازده سال سابقه تدریس دارند. آموزش کاملا مفهومی فیزیک جهت آمادگی در امتحانات و کنکور را انجام می دهند.

3- خانم صفری

خانم صفری در زمینه تدریس خصوصی و نیمه خصوصی فیزیک پایه هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی رشته ریاضی و تجربی، فیزیک 1 و 2 دانشگاهی و آمار و احتمال دانشگاهی و .... فعالیت دارند و مدرک فوق لیسانس را هم دارا می باشند. هزینه کلاس های خصوصی ایشان به صورت توافقی می باشد. طبق گفته های خود ایشان، دارای معدل الف در مقطع فوق لیسانس هم هستند.

4- خانم پگاه قدیری

ایشان در عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند: ریاضیات و فیزیک را یاد بگیریم و لذت ببریم. خانم قدیری فوق لیسانس مهندسی مکانیک دارند و تا خرداد 97 هم 11 سال سابقه تدریس را دارا می باشند. در بخش هزینه تدریس ذکر کرده اند که بسته به منزل دانش آموز و پایه تحصیلی متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کلاس ها و یا مشاهده توضیحات بیشتر بر روی اسم ایشان در بالا کلیک کنید.

مشاهده لیست کامل مدرسین ریاضی

معلم خصوصی ریاضی و فیزیک آقا

تعدادی از معلمان و اساتید آقا که در زمینه آموزش خصوصی ریاضی و فیزیک فعالیت دارند در ادامه معرفی می شود.

1- آقای امین یارمحمدی

ایشان یکی از مدرسین با سابقه ریاضی و فیزیک در سایت ایران مدرس هستند. در عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند: تدریس خصوصی ریاضیات دانشگاهی - فیزیک دانشگاهی - دروس رشته مهندسی مکانیک - توسط فوق لیسانس مهندسی مکانیک دانشگاه تهران . بیش از 10 سال سابقه تدریس دارند و مدیر سایت آموزشی مسیرفردا «www.masirefarda.com» هم می باشند.

2- مجيد دوايي دهاقاني

رشته تحصیلی ایشان فيزيك هسته اي دانشگاه تهران است و فوق لیسانس دارند. در بخش هزینه تدریس اعلام کرده اند ٢٠٠ هزار تومان/هر جلسه نود دقيقه. در عنوان آگهی تدریس خودشان هم در ایران مدرس ذکر نموده اند: رتبه 1 آزمون استخدامي آموزش و پرورش شهر تهران رتبه 2 دكتراي فيزيك . برای یادگیری درس فیزیک در مقطع متوسطه و دانشگاه می توانید با ایشان تماس بگیرید.

3- آقای فرزاد رشیدی

طبق گفته آقای رشیدی ایشان 18 سال سابقه تدریس دارند (تا خرداد 97). در عنوان آگهی خودشان ذکر کرده اند که مدرس مدارس تیزهوشان و کنکور هستند و خدمات تدریس خصوصی ریاضی متوسطه اول(ششم هفتم هشتم نهم تیزهوشان)-متوسطه دوم(ریاضی دهم-ریاضی یازدهم-حسابان 1-امار-هندسه-دیفرانسیل-گسسته)ریاضی کنکور و .... را ارائه می دهند. تدریس در موسسات قلم چی -گاج - خوارزمی و خانه ریاضیات ایران با رزومه را داشته اند. هزینه تدریس را هم به صورت توافقی-خانواده های کم بضاعت نیم بها اعلام نموده اند.

4- آقای مهندس قاسمی

ایشان در رشته های مهندسی مکانیک و کامپیوتر تحصیل کرده اند و فوق لیسانس دارند. در شهرهای تهران، کرج و مشهد هم خدمات تدریس مفهومی دروس مهندسی مکانیک و کامپیوتر-ریاضی فیزیک دبیرستان و دانشگاه و کنکور و ... را ارائه می دهند و 8 سال سابقه کار تا خرداد 97 دارند. هزینه تدریس ریاضی و فیزیک را هم توافقی اعلام نموده اند.

5- آقای سید جواد عبدالهی

آقای عبدالهی فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف را دارند. از سال 77 تا کنون در زمینه تدریس خصوصی فعال هستند و برای قیمت کلاس ها هم به صورت توافقی کار می کنند. عنوان اگهی تدریس ایشان به صورت مقابل است: تدریس تخصصی ریاضی و فیزیک دبیرستان، آمادگی کنکور، ریاضی و فیزیک دانشگاهی و دروس مهندسی مکانیک، توسط ارشد شریف با بیش از پانزده سال سابقه تدریس

6- آقای علی حسین زاده

ایشان تدریس مفهومی فیزیک، تقویتی دبیرستان کنکور و فیزیک پایه دانشگاه،تدریس به صورت آنلاین و حضوری، تدریس خصوصی دروس فیزیک عمومی 1 و2 ، استاتیک، دینامیک، ترمودینامیک،ریاضی عمومی، ریاضی مهندسی و .... را انجام می دهند. آقای حسین زاده فوق لیسانس فیزیک هسته ای دارند و با مراجعه به صفحه ایشان (بر روی اسم ایشان در بالا کلیک کنید) می توانید جزوات و نمونه سوالات زیادی برای درس فیزیک دانلود نمائید. از مدرسین قدیمی و با تجربه ایران مدرس هستند. هزینه کلاس های ایشان هم به صورت توافقی ذکر شده است.

7- آقای آرش امینی فر

در عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند که  مدرس و مولف ریاضیات تیزهوشان هستند و تدریس تخصصی و تضمینی ریاضیات* ششم * هفتم * هشتم * نهم *( ویژه امتحانات خرداد )  را انجام می دهند. آقای امینی فر از قدیمی ترین مدرسین ثبت نامی ایران مدرس می باشند. شعاری که ایشان در متن اگهی ذکر نموده اند به صورت وظیفه آموزش اینست که ذهن های خالی را به ذهن های باز تبدیل کند نه ذهن های پر  است. هزینه کلاس های ایشان با توجه به تعداد جلسات متفاوت است. تا خرداد 97 به مدت 15 سال سابقه ( تدریس و تالیف ریاضیات پایه ) را دارند.

مشاهده لیست کامل مدرسین فیزیک

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 560 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image