ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟

چرا کلاسهای تدریس خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مفید است؟

به اشتراک گذاری

در این بخش در رابطه با کلاسهای تدریس خصوصی، مزایا و فواید این کلاسها، نحوه استفاده بهتر از کلاسهای خصوصی برای آموزش سریعتر و مفهومی تر دروس مختلف و ... مطالبی ارائه شده است. اگر می خواهید در کنار سایر پارامترها و عوامل موثر بر موفقیت در تحصیل از کلاسهای تدریس خصوصی هم به عنوان یک امکان خوب و فوق العاده استفاده کنید و در زمینه نحوه استفاده از این کلاسها، چگونگی هماهنگ کردن کلاسها با مدرسین تدریس خصوصی و .... سوال دارید مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید و موثر باشد.

کلاسهای تدریس خصوصی فقط مختص افراد ضعیف در درس و تحصیل نیست. هر فرد و هر شخصی به تناسب وضعیت موجود و فعلی خودش می تواند از این کلاسها برای یادگیری بهتر دروس، نرم افزارها، موسیقی، هنر، رشته های ورزشی و .... استفاده کند. اگر در درس و تحصیل ضعیف هستید از کلاسهای خصوصی برای رسیدن به سطح متوسط و خوب می توانید استفاده کنید، اگر متوسط هستید می توانید خوب یا عالی شوید و اگر خودتان دروس را خوب بلد هستید با در کنار داشتن یک مدرس و معلم با تجربه می توانید به سطح عالی و بسیار عالی برسید و با حل کردن نمونه سوالات امتحانی و سوالات سطح بالا در کلاس شاگرد اول شوید و یا در کنکور و هر آزمون دیگری موفقیت قابل توجهی بدست آورید. بنابراین کلاسهای خصوصی فقط مخصوص دانشجویان و دانش اموزان تنبل که درس نمی خوانند و یا ویژه افراد ضعیف به لحاظ تحصیلی نیست. این کلاسها در هر مقطع زمانی برای آموزش و یادگیری بهتر و سریعتر دروس و نرم افزارهای مختلف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال فرض کنید شما بخواهید نرم افزار تری دی مکس را یاد بگیرید. برای آموزش این نرم افزار می توانید از help خود آن استفاده کنید و خیلی با آن سر و کله بزنید تا در نهایت بتوانید کارهایی انجام دهید. راهکار دیگر این است که از کتابهای اموزشی در این زمینه استفاده کنید و باید مثالهای داخل کتاب را پیاده سازی کنید و توضیحات را بخوانید و با تلاش فراوان نرم افزار مذکور را آموزش ببینید. ولی به هر حال اگر بتوانید برای آموزش این نرم افزار با یک مدرس خصوصی خوب هماهنگ کنید و از کلاسهای تدریس خصوصی 3dmax استفاده نمائید در حد دو یا سه جلسه به راحتی شما را راه خواهد انداخت. از مدرس خصوصی می توانید سوال بپرسید و اشکالات خودتان را برطرف کنید. واضح است که در این حالت و با استفاده از این کلاسها سرعت یادگیری و پیشرفت شما به نسبت حالتی که بخواهید help خود نرم افزار را مطالعه کنید و یا کتابها را بخوانید بسیار بیشتر خواهد بود و ممکن است مدرس شما نکاتی را به شما یاد دهد که حین استفاده از نرم افزار خودشان با این موارد برخورد داشته اند که در هیچ کتابی نباشد. برای یادگیری دروس مختلف از ابتدایی تا دانشگاه و حتی دروس کنکوری هم استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند کاملا مفید و موثر باشد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین تدریس خصوصی ثبت نامی در همین سایت (ایران مدرس) بر روی عبارت معلم تدریس خصوصی کلیک کنید. - مطالعه کنید: چگونه از کلاسهای تدریس خصوصی بهترین استفاده را داشته باشیم؟





به عنوان یک مثال دیگر، اکثر دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند. اشکالاتی که در این درس وجود دارد به مرور زمان و در طی سالهای قبل و ترمهای قبل ایجاد شده است. فرض کنید از همین امروزدانشجو یا دانش آموزی که ترمهای قبل در درس ریاضی خیلی موفق نبوده و اشکالات زیادی داشته است تصمیم بگیرد درس را خوب بخواند و در درس ریاضی موفق باشد. چنین فردی حین مطالعه درس با مشکلات زیادی مواجه است. چون به هر حال پایه قوی ای در درس ریاضی ندارد و مباحث ریاضی با یکدیگر در ارتباط است. همانطور که می دانید مشتق با استفاده از حد تعریف می شود و تعریف پایه ای مشتق بر اساس بحث حد است. یعنی شخصی اگر حد و رفع ابهام حد را بلد نباشد ممکن است در مشتق گیری به مشکل برخورد کند. یا انتگرال گیری خودش عکس فرآیند مشتق گیری است و این دو مبحث هم با هم در ارتباط هستند. اگر شخصی اتحادها را خوب بلد نباشد در مباحث مشتق گیری و انتگرال گیری هم مشکل خواهد داشت و یا اگر انواع کاربرد مشتق، معنی مشتق دوم و ... را خوب نفهمیده باشد در رسم نمودارها به مشکل برخواهد خورد. در تمامی این مباحث ممکن است از توابع مثلثاتی، توابع نمائی و لگاریتمی استفاده شود و اگر شخصی به عنوان مثال در بحث مثلثات اشکال داشته باشد در انتگرال گیری و مشتق گیری و ... توابع مثلثاتی هم اشکال خواهد داشت (دانلود جزوات عالی آموزش مثلثات، نسبتها و روابط مثلثاتی، تست کنکور و سوال امتحانی مثلثات). پس همانطور که مشاهده می کنید ریاضی درسی است که اکثر مباحث آن به هم مربوط می باشد. اگر دانشجو یا دانش اموزی قبلا مباحث پایه ای را خوب آموزش ندیده باشد، سوالات مرتبط با این مباحث اولیه را در کلاسهای مدرسه و دانشگاه نمی تواند بپرسد (چون هم وقت به اندازه کافی وجود ندارد و هم این سوالات ممکن است با مباحث اصلی مطرح شده در کلاس ارتباطی نداشته باشد). در این حالت نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی می تواند کاملا موثر و مفید باشد. در این کلاسها هم مباحث مرتبط با ریاضی ترم حاضر می تواند تدریس شود و هم در عین حال و یا با استفاده از چند جلسه کلاس خصوصی اضافه تر می توان مباحث پایه ای ریاضی را ارائه نمود و اشکالات اساسی را هم رفع کرد. اگر دانشجو یا دانش آموزی به این میزان در درس ریاضی یا هر درس دیگری اشکال ندارد و در حد متوسط یا خوب است می تواند فقط برای رفع اشکال و یا حل نمونه سوالات امتحانی و .... از این کلاسها استفاده نماید. اگر در درس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری اشکالات زیادی دارید و برای رفع اشکال و یادگیری بهتر درس تعداد جلسات تدریس زیادی لازم است، در این حالت کلاسهای خصوصی را در طول ترم برگزار نمائید. اگر اشکالات کمی دارید و در حد دو یا سه جلسه کلاس کفایت می کند، موکول کردن برگزار کلاسهای خصوصی به ایام فرجه ها و ایام امتحانات هم شکالی ندارد. - مطالعه کنید: استفاده صحیح از جلسات تدریس خصوصی





با توجه به موارد ذکر شده، در هر حالتی اگر بخواهید درس، نرم افزار و یا هر مطلیی را به صورت عمقی تر و پایه ای تر و با اختصاص زمان کمتر به آن اموزش ببینید استفاده از کلاسهای خصوصی می تواند مفید و موثر باشد. کلاسهای خصوصی ویژگی بسیار خوب که دارد این است که انعطاف بالایی را دارا می باشد. این کلاسها با سطح معلومات و سواد شما قابل تنظیم است. اگر در حد متوسط و خوب هم درس را بلد باشید مباحثی در این کلاسها می تواند مطرح شود که برای شما هم مفید باشد. برای یادگیری دروس مختلف، اموزش زبان (برای مشاهده لیست مدرسین زبان انگلیسی بر روی عبارت تدریس زبان انگلیسی کلیک کنید)، آموزش انواع نرم افزار، موسیقی، هنر، رشته های ورزشی و .... استفاده از این کلاسها مفید و موثر است. مشاهده کنید: لیست کامل اساتید تدریس خصوصی.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 618 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image