ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله مطالب عمومی تدریس خصوصی 3dmax و کلاس تری دی مکس

تدریس خصوصی 3dmax و کلاس تری دی مکس

به اشتراک گذاری

اگر در زمینه تدریس خصوصی 3dmax به ارائه خدمات نیاز دارید و قصد دارید از کلاس تری دی مکس استفاده نمائید .... اگر می خواهید با استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی 3dmax این نرم افزار را خوب را یاد بگیرید و در زمینه قیمت تدریس خصوصی تری دی مکس سوال دارید .... اگر می خواهید در کلاس تری دی مکس در مجتمع فنی تهران شرکت کنید و یا در جستجوی آموزشگاه 3d max تهران و دوره های آموزش 3d max هستید ....


پیشنهاد می شود مطالعه نمائید: قیمت کلاس تری دی مکس در تهران
چنانچه قصد دارید از خدمات آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران استفاده نمائید و یا در جستجوی آموزشگاه تری دی مکس مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و یا در هر جای دیگر ایران هستید .... در هر صورت، در همین سایت (ایران مدرس) لیست کاملی از مدرسین فعال در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تری دی مکس را مشاهده نمائید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


تدریس خصوصی تری دی مکس


نرم افزار تری دی مکس ۳ds max)) یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای موجود در زمینه ی صنعت سه بعدی می باشد.این نرم افزار ابتدا بر روی سیستم عامل داس  توسط gray yost ارائه گردید و سپس انتشار آن تا به حال ادامه پیدا کرده است . نکته قابل توجه در این زمینه این می باشد تا چند سال )حدوداً سال ۲۰۰۶ ) ورژن های مختلف تری دی مکس ۳ds max)) به نام شرکت Discreet و نوع نام گذاری آن بصورت تک رقمی بود (بجز چند نسخه ی ابتدایی که شامل اعشار هم میشد مثلا  ۳ds Max 3.4 ) و آخرین نسخه تری دی مکس با این شیوه نام گذاری ۳ds max 9 بود که بعد از آن شرکت Autodesk امتیاز کامل این نرم افزار را خریداری و سیستم نام گذاری آنرا نیز تغییر داد در حال حاضر آخرین نسخه نرم افزار تری دی مکس با نام Autodesk 3ds max 2015 ارائه گردیده است.


مطالعه نمائید: آموزش خصوصی تری دی مکس در تهران و تدریس 3d max
در و سایت ایران مدرس (همین سایت)  هزاران مدرس تدریس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی 3dmax و کلاس خصوصی تری دی مکس، سایر نرم افزارها و سایر دروس فعالیت دارند. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس تری دی مکس و سایر نرم افزارها و سایر دروس در کل ایران است. بازدید روزانه این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در زمینه تدریس خصوصی دروس و نرم افزارهای مختلف در کل ایران را دارد. این وب سایت، تا سال 1402 بیش از 27000 مدرس ثبت نامی دارد.
اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی تری دی مکس و یا سایر انواع نرم افزارهای فعالیت دارید ... اگر می خواهید در زمینه آموزش انواع نرم افزار شاگرد جذب کنید ... چنانچه در زمینه آموزش و تدریس خصوصی 3dmax و .... مهارت دارید .... در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید.
مقالات مرتبط: هزینه و قیمت کلاس تدریس خصوصی تری دی مکس 3dmax


آمار بازدید: 1323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image