ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس مقاله بازار کار وضعیت شغلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی

وضعیت شغلی فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی

به اشتراک گذاری

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان گفت: فارغ‎التحصیلان برخی از رشته‎های علمی کاربردی به دلیل استفاده از نظام آموزشی مهارتی در این دانشگاه به هیچ‎وجه بیکار نیستند و به محض فارغ‎التحصیلی شغل خود را پیدا می‎کنند.

محمدزاده در گفت‎وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، افزود: وظیفه دانشگاه علمی کاربردی، آموزش‎های مهارتی به دانشجویان بوده و این دانشگاه به بحث مهارت تأکید خاص دارد.

وی با اشاره به نظام آموزش مهارتی، اظهارکرد: با اجرای نظام آموزشی مهارتی، دانشجویان با تجربه‎تر فارغ‎التحصیل شده و در حوزه اشتغال‎زایی بهتر عمل می‎کنند.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: هنگام جستجوی کار از این اشتباهات پرهیز کنید

وی به نقش نظام آموزشی مهارتی در کاهش مشکلات بیکاری اشاره کرد و افزود: با آموزش‎های مهارتی کیفیت تولید در تمامی رده‎ها و سطوح بالاتر خواهد رفت.

پیشنهاد می شود این مقاله را هم بخوانید:
9 گام برای توفیق در محیط کار


محمدزاده با تاکید بر اینکه با افزایش کیفیت تولید، رشد و شکوفایی اقتصادی برای جامعه تضمینی خواهد شد، اظهارکرد: دانشگاه علمی کاربردی تاکنون با کارشناسی خوب، رشته‎های پرنیاز را انتخاب کرده و اموزش‎های مهارتی را بر روی آنها پیاده می‎کند.

وی با بیان اینکه در هر رشته اشباع شده که مورد نیاز صنعت جامعه نیست، فارغ‎التحصیلان دانشگاهی بیکار می‎مانند، تصریح کرد: همین‎طور دانشگاه علمی کاربردی سعی در جذب و کسب مجوز رشته‎های پرکاربرد را دارد.

مطالعه مقاله
50 گام اساسي براي راه‌اندازی يك کسب و کار هم مفید است.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی بیشتر به رشته‎های مرتبط با بخش صنعت می‌پردازد، چرا که صنعت، محیط مناسبی برای پرورش استعداد دانشجویان است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه دانشجو با ورود به صنعت عملاً با شغل آینده خود آشنا می‎شود، اضافه کرد: برای ما این بسیار امیدوار کننده است که بتوانیم دانشجویی را در تحصیلش به طور ملموس‎تر با صنعت آشنا کرده و استعدادهایش را پرورش دهیم.

پیشنهاد می کنیم مقاله
چگونگی کسب درآمد بالا از کار و شغل تدریس خصوصی را هم مطالعه نمائید.

کلمات کلیدی: وضعیت شغلی، بازارکار، آینده شغلی علمی کاربردی، بازارکار فارغ التحصیلان علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی لرستان، وضعیت شغلی فارغ‎التحصیلان رشته‎های علمی کاربردی، اشتغال


آمار بازدید: 4472 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
خانم حیدری پنج شنبه ۱۴ امرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۶

سلام تو دفترچهانتخاب رشته ۱۴۰۰یکی از دانشگاه ها تو رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی نوشته اموزش زبان انگلیسی، این یعنی دبیرزبان؟یعنی فارغ التحصیلای این دانشگاه مثل فرهنگیان فوری جذب اموزش پرورش میشن؟یا اینکه باید تو ازمون استخدامی شرکت کرد تا قبول شد بعدش؟؟