ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران از فردا (24 شهریور 92)

آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران از فردا (24 شهریور 92)

سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران فردا 24 شهریور به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، هرسال آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران در هفته پایانی شهریورماه انجام می شود و امسال نیز زمان آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور 24 شهریورماه تعیین شده است.

هم اکنون 387 واحد حوزوی سطح دو و سطح سه در سراسر کشور فعالیت می‌کنند و براین اساس در ایام آغازین سال تحصیلی، مدارس علمیه استان‌های مختلف کشور، با برگزاری مراسم‌های جداگانه با حضور شخصیت‌های مختلف حوزوی سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

در همین راستا بخشنامه تقویم نیمسال اول تحصیلی 93 - 92 از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران به مدارس علمیه و واحدهای حوزوی خواهران سراسر کشور ارسال و توضیحات مربوط به نحوه انتخاب واحد اینترنتی به مدارس علمیه اعلام شده است. انتخاب واحد طلاب در نیمسال تحصیلی آینده به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

براساس اعلام مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران حدود 60 هزار طلبه خواهر در حوزه‌های علمیه خواهران کشور به فراگیری علم و اخلاق می‌پردازند و 35 هزار و 700 طلبه نیز از ابتدای فعالیت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تاکنون از این حوزه‌های علمیه فارغ‌التحصیل شده‌اند؛ همچنین از میان طلاب حوزه‌های علمیه خواهران 51 هزار و 700 نفر در شیوه حضوری و 59 هزار و 239 نفر در شیوه غیرحضوری به تحصیل می‌پردازند.

در همین حال تعداد طلاب خواهر شاغل به تحصیل در منطقه خراسان 2 هزار و 892 نفر برآورد می شود. نظام آموزشی این طلاب با سایر طلاب خواهر یکسان است، اما مدارس علمیه این منطقه مجزا از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اداره می‌شود.

کلمات کلیدی: آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه خواهران، آغاز سال تحصیلی، حوزه های علمیه خواهران، حوزه علمیه

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image