ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌های جشن آغاز سال تحصیلی جدید در واحد علوم و تحقیقات

برنامه‌های جشن آغاز سال تحصیلی جدید در واحد علوم و تحقیقات

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، در تشریح برنامه‌های این معاونت در آستانه آغاز سال جدید تحصیلی گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات فعالیت‌های خود را براساس استراتژی های دانشگاه آزاد اسلامی هدف گذاری می کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر کرم الله دانش فرد، معاون فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی، به سه محور اساسی فعالیت‌های این معاونت اشاره کرد و افزود: اولویت اصلی اقدامات فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات اجرای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در چارچوب معیارهای اسلامی، ملی، علمی و دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی از فراگیرکردن فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در میان چهار گروه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیات علمی و ارباب رجوع در این واحد دانشگاهی، به عنوان محور دوم فعالیت‌ها یاد کرد و ادامه داد: دیگر محور فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بر پایه جلوگیری از تمرکز اقدامات با همکاری دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان از طریق فعال سازی شوراها، نشریات و کانون های فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، به برنامه های ویژه این معاونت برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود در آغاز سال تحصیلی 93-94 اشاره کرد و ادامه داد: ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی در شش روز با گردش علمی و مراسم های متمرکز در سالن های دانشکده های واحد علوم و تحقیقات، دانشجویان جدیدالورود را با امکانات و فضای علمی مجهز این واحد آشنا می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، از آمادگی این معاونت در ارائه خدمات به دانشجویان جدیدالورود در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی با تأسیس مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) و ساخت یادمان شهدای گمنام در واحد علوم و تحقیقات، به توسعه فضاهای متبرک و معنوی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی می پردازد.

دکتر دانش فرد از برنامه ریزی‌ها برای ایجاد فضاهای مجازی همچون وب سایت‌هایی ویژه مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) و باشگاه فرهنگی واحد علوم و تحقیقات نوید داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه عمده دانشجویان این واحد دانشگاهی در مقاطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند، باید شرایط لازم برای بهره‌مندی آنان از خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی در فضای مجازی فراهم شود.

دکتر دانش فرد تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، از ایده های نو و خلاقانه دانشجویان این واحد دانشگاهی استقبال می کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات، فعالیت های این معاونت را محدود به مناسک دینی و مذهبی ندانست و گفت: مذهب اساس و چارچوب کلی اقدامات را تعیین می کند، علاوه بر این پرداختن به موضوعات اجتماعی هم از وظایف اصلی معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه بخشی از برنامه‌های آتی معاونت فرهنگی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات به برگزاری مراسم براساس مناسبت‌های دینی و ملی همچون ایام محرم، هفته وحدت، دهه فجر، اعیاد و وفیات اختصاص دارد، افزود: بخش دیگر فعالیت‌های این معاونت متمرکز بر فرهنگ سازی فرهنگ ایثار و شهادت، بزرگداشت دفاع مقدس و تکریم شهدا و ایثارگران است.

دکتر دانش فرد اظهار داشت: فضا سازی برای توسعه کانون ها و تشکل های دانشجویی و اساتید ، برگزاری کرسی های آزاداندیشی، نقد و نظر و توسعه مشارکت فکری دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان واحد علوم و تحقیقات، در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی این واحد دانشگاهی قرار دارد.

وی از ارتقاء دانش مدیریت فرهنگی کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی از طریق برگزاری کارگاه ها و اردوها و فعال سازی شوراهای فرهنگی دانشکده‌ها با محوریت دانش افزایی و بهره مندی از توانایی ها ابراز خرسندی کرد و افزود: استفاده از اعضای هیأت علمی دانشکده‌ها به عنوان مسئولان دفاتر فرهنگ در دستور کار معاونت فرهنگی واحد علوم و تحقیقات قرار دارد.

آمار بازدید: 376 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image