ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز سال تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور 4000 دانشجوی جدیدالورود (16 شهریور 92)

آغاز سال تحصیلی در دانشگاه محقق اردبیلی با حضور 4000 دانشجوی جدیدالورود (16 شهریور 92)

رییس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه و دیگر مراکز علمی استان برای آغاز سال تحصیلی جدید با ورود 4120 دانشجوی جدیدالورود خبر داد.



مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از امروز در دانشگاه‌های استان اردبیل، اظهارکرد: ما امسال شاهد پذیرش 4120 دانشجوی جدیدالورودی هستیم که از فضای دانشگاهی استفاده کرده و برای کسب علم و توانایی‌های جدید بهره می‌گیرند.


وی افزود: 72 هزار دانشجو در 52 مرکز علمی، دانشگاهی اردبیل مشغول تحصیل هستند که از این تعداد بیش از 10 هزار و 186 دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.


وی با بیان این‌که فضای دانشگاه برای حضور دانشجویان از نقاط مختلف کشور در این دانشگاه مهیا است، اظهارکرد: دانشگاه محقق اردبیلی خوابگاه‌های خود را برای پذیرش 3000 دانشجو مهیا کرده تا با اولویت دانشجویان غیربومی به‌ ویژه دختران بتوان این خوابگاه‌ها را در اختیار آن‌ها قرار داد.


گنجی گفت: هیچ دستورالعمل جدیدی مبنی بر افزایش هزینه بخش‌های مختلف دانشگاهی برای دانشجویان ابلاغ نشده و پذیرش در خوابگاه‌ها و تغذیه و اسکان با رقم سال تحصیلی گذشته انجام می‌شود.

کلمات کلیدی: آغاز سال تحصیلی، دانشگاه محقق اردبیلی، دانشجوی جدیدالورود، آغاز سال تحصیلی جدید، اخبار آغاز سال تحصیلی جدید، دانشگاه‌های استان اردبیل، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری

آمار بازدید: 797 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image