ارتباط مستقیم با 30724 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار گزارش اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز به رئیس‌جمهور روسیه (20 تیر 92)

گزارش اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز به رئیس‌جمهور روسیه (20 تیر 92)

گزارش اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز به رئیس‌جمهور روسیه در سفر اخیر محمد احمدی‌نژاد، در جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی ارائه شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 36 ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به ریاست محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد که در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر استفاده هر چه بیشتر از فیوضات معنوی این ماه تاکید کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اهل معنا و معرفت، ماه رمضان را ابتدای سال معنوی خود قرار می‌دادند و در این ماه که شرافت آن به سبب نزول قرآن کریم است، بیشتر با این کتاب آسمانی مانوس می‌شدند.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: باید انس با قرآن کریم و یافتن پاسخ به سوال اساسی هدف از خلقت در این ماه سرلوحه کارهای ما باشد.

عضو ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گفت: ان‌شاءالله در این ماه مبارک که میزبان ما حضرت باری تعالی است، بتوانیم رزق معنوی خود را برای سال آینده و طول حیات خود ذخیره کنیم.

* ارائه گزارش اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز به رئیس جمهور روسیه

در ادامه این جلسه، گزارش اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز به رئیس جمهور روسیه در سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان، توسط رئیس دفتر همکاری‌های علمی ریاست جمهوری ارائه شد.

* کشور ما از نظر تعداد دانشجویان رتبه سوم در جهان را داراست

همچنین در این جلسه مخبر دزفولی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: کشور ما از نظر تعداد دانشجویان رتبه سوم در جهان را داراست و این تنوع کمی و کیفی نشان از فراهم بودن زمینه برای رشد علمی بیشتر است.

وی افزود: در مرحله تبدیل ایده به محصول و فرآورده قابل عرضه به بازار سرعت خوبی را شاهد هستیم.

مخبر دزفولی ضمن اشاره به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرامون ساخت گلخانه مخصوص محصولات تغییر ژنتیک یافته، ادامه داد: این گلخانه و محصولاتی از این دست، که به همت متخصصان و دانشمندان کشور و در شرایط سخت تحریم‌های دشمنان ساخته می‌شوند، نه تنها افتخار کشور بلکه افتخاری برای کل منطقه هستند.

کلمات کلیدی: دستگاه پیشرفته جراحی مغز، گزارش دستگاه پیشرفته جراحی مغز، اهدای دستگاه پیشرفته جراحی مغز، دستگاه پیشرفته، جراحی مغز، مغز، دستگاه جراحی مغز

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image