ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بورسیه پژوهشكده مغز و اعصاب آلمان برای دانشجویان ایرانی

بورسیه پژوهشكده مغز و اعصاب آلمان برای دانشجویان ایرانی

ضوابط و شرايط دريافت بورس تحصيلي در دوره مشترك دكتري تخصصي پژوهشي علوم اعصاب باليني دانشگاه علوم پزشكي تهران و پژوهشكده بين المللي مغز و اعصاب هانوفر آلمان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این بورسیه به منظور تامين نيروي انساني متعهد و متخصص و كسب دانش و مهارت از طريق پژوهش هاي هدفمند برگزار می شود و از متقاضيان بورس تحصيلي در دوره مشترك دكتري تخصصي پژوهشي علوم اعصاب باليني دانشگاه علوم پزشكي تهران و پژوهشكده بين المللي مغز و اعصاب هانوفر آلمان ثبت نام بعمل مي آيد.

اين دوره شامل دو مرحله و حداكثر چهار سال است. طول مدت مرحله اول به نام دوره عالي پژوهش (Master of Philosophy) يك سال است و مرحله دوم با عنوان دكتري تخصصي پژوهشي (Ph.D. by Research) يك تا سه سال به طول مي انجامد.

ثبت‌نام از اول شهريور تا اول آبان سال 93، فقط به‌صورت اينترنتي و از طريق سايت http://www.tums.ac.ir امكان‌پذير خواهد بود لذا كليه متقاضيان مدارك خواسته‌شده براي ثبت‌نام در اين فراخوان را به‌صورت فايل اسكن شده به آدرس (basir@tums.ac.ir) ايميل كنند تا كد رهگيري به‌صورت ايميل به آدرس الكترونيك متقاضي ارسال شود.

همچنين داوطلبان بايد مدارك معتبر و برابر اصل شده خود را از طريق پست سفارشي به آدرس پژوهشكده علوم اعصاب واقع در تهران، انتهاي بلوار كشاورز، مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره)، شمال درب شرقي، ساختمان ريحانه، طبقه سوم، دبيرخانه مركز تحقيقات ضايعات مغزي و نخاعي ارسال كنند.

افراد براي اطلاع از شرايط ثبت نام بورس تحصيلي در دومين مرحله از دوره مشترك دكتري تخصصي پژوهشي علوم اعصاب باليني دانشگاه علوم پزشكي تهران و پژوهشكده بين‌المللي مغز و اعصاب هانوفر به سایت دانشگاه مراجعه کنند.

همچنین داوطلبان شرکت در دوره شش ماهه آموزشي ويژه مقطع كارشناسي رشته هاي پرستاري، راديولوژي و تكنولوژي پزشكي هسته اي در دومين مرحله از بورس مشترك دانشگاه علوم پزشكي تهران و پژوهشكده بين المللي مغز و اعصاب هانوفر می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه از آن اطلاع کسب کنند.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image