ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس دانلود بانک سوالات-دانلود نمونه سوالات دانشگاهی دانلود نمونه سوالات دانشگاهی سوال امتحانی مکانیک محیط های پیوسته سال تحصیلی 98-99 کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

سوال امتحانی مکانیک محیط های پیوسته سال تحصیلی 98-99 کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک

در این بخش سوالات امتحان پایان ترم و نمونه سوال امتحانی مکانیک محیط های پیوسته سال تحصیلی 98-99 کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک ارائه شده است. درس مکانیک محیط پیوسته یکی از دروس مهم و پایه ای برای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی است.

اگر در زمینه یادگیری درس محیط پیوسته اشکال دارید می توانید از اساتید این درس کمک بگیرید. بر روی لینک تدریس خصوصی مکانیک محیط پیوسته کلیک کنید تا لیست اساتید و مدرسین این درس را مشاهده نمائید.

در این نمونه سوال امتحانی از بخش های مختلف درس مکانیک محیط پیوسته سوال مطرح شده است. از بحث اندیس های دامی و آزاد و همچنین بحث مهم تانسورها می توانید سوال مشاهده نمائید. به عنوان مثال صورت سوال سوم ارائه شده در این نمونه سوال امتحانی به این صورت است: سوال شماره 3- برای تانسور زیر بخش متقارن و پادمتقارن آن را بدست آورید. بردار دوگانه برای بخش پادمتقارن را محاسبه کنید و در رابطه با بردار دوگانه توضیح دهید. از مباحث دیگر مانند معادله مشخصه و مقدارهای ویژه و بردار ویژه، نامتغیرها، دوران دستگاه مختصات، گرادیان تغییر شکل، کشیدگی و ... هم سوال ارائه شده است. تقریبا از تمام سرفصل های مکانیک محیط پیوسته سوال در این فایل ارائه شده است. برای دانلود رایگان نمونه سوالات امتحانی درس مکانیک محیط های پیوسته سال تحصیلی 98-99 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1494 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
سوال امتحانی مکانیک محیط های پیوسته سال تحصیلی 98-99 کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک(حجم فایل: 441 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image