ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس دانلود دانلود جزوه درسی دبیرستان دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم تابع با مثال های حل شده فراوان

دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم تابع با مثال های حل شده فراوان

در این بخش دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم تابع با مثال های حل شده فراوان ارائه شده است. عکسی از جزوه و توضیحات تکمیلی در ادامه قابل مشاهده می باشد.



سلام و درود به دانش آموزان گرامی این فایل جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم مناسب رشته های تجربی و ریاضی و دانشجویان سال اولی است که به صورت دست نویس با لپتاپ برای شما عزیزان در کلاس های آموزشی تهیه شده است و به صورت رایگان در اختیار شماست تابع یک مبحث بسیار مهم در ریاضی است که اموزش آن از پایه دهم شروع می شود تا پایه دوازدهم ابتدا با تعریف تابع در حالت های مختلف آشنا می شوید و انواع تابع ثابت، خطی، همانی، سهمی، قدرمطلق، مثلثاتی و ... آشنا می شوید آنها را رسم می کنید و ضابطه تابع را بدست می آورید و ... شما میتوانید برای آموزش پایه ای و اساسی درس ریاضی در کلاس های حضوری، آنلاین ، Vip و گروهی شرکت کنید یا جزوات آموزشی استاد امیری را تهیه و مطالعه کنید و از نمونه سوالات طراحی شده توسط استاد امیری برای امتحانات نهایی استفاده کنید. عکس دیگری از جزوه در ادامه قابل مشاهده است.



اگر در این مباحث اشکال دارید از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی ریاضی مانند خانم امیری که مشخصات کامل و شماره تماس ایشان در همین سایت ایران مدرس ارائه شده است کمک بگیرید.



برای دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم تابع با مثال های حل شده فراوان بر روی لینک زیر کلیک کنید.


آمار بازدید: 50 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود رایگان جزوه آموزشی فصل اول ریاضی دوازدهم تابع با مثال های حل شده فراوان(حجم فایل: 5304 کیلو بایت)
ارسال شده توسط مرضیه امیری (مدرس برتر کشوری با 12 سال سابقه)(مشاهده پروفایل مدرس) تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک، هندسه ،علوم دبیرستان و دانشگاه،تیزهوشان،فرزانگان،علامه،سلام، انرژی ،راه رشد، آموزش صفر تا ۱۰۰ کنکور فیزیک ، آموزش حل سوالات آزمون های ورودی مدارس و دانشگاه های خارج از کشور
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image