ارتباط مستقیم با 30617 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou

جزوه آموزش جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم

در فایلی که در ادامه ارائه شده است و می توانید به صورت رایگان آن را دانلود نمائید  جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم آموزش داده شده است. برای یادگیری بهتر جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم این فایل را دانلود نمائید و آن را مطالعه کنید.

در فایلی که در این قسمت با عنوان جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم ارائه شده است مطالبی مانند نحوه جمع دو عدد صحیح، و تفریق دو عدد صحیح توضیح داده شده است. در ادامه در رابطه با اینکه تعیین علامت به چه صورتی می باشد؟ و  در مورد اینکه اگر دو عدد صحیح در هم ضرب شوند علامت حاصل ضرب چی خواهد شد توضیح داده شده است. در بخش پایانی این جزوه خلاصه شده در رابطه با ضرب و تقسیم دو عدد صحیح و همچنین ترتیب انجام عملیات در ریاضی نیز مطالبی ارائه شده است.

علاوه بر جزوه ارائه شده، در همین سایت ایران مدرس مدرسین زیادی در زمینه تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم فعالیت دارند و می توانند به شما در یادگیری این درس کمک کنند. برای مشاهده لیست مدرسین ریاضی هشتم بر روی عبارت تدریس خصوصی ریاضی هشتم کلیک کنید. اگر می خواهید برای ریاضی هشتم جزوات اموزشی بیشتر و نمونه سوالات امتحانی را به صورت رایگان دانلود کنید اینجا کلیک نمائید.

برای دانلود جزوه جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 6067 بار
برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید.
جزوه آموزش جمع و تفریق اعداد صحیح ریاضی پایه هشتم(حجم فایل: 449 کیلو بایت)
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image