ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96

استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96

اگر در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96 و آگهی های استخدامی جدید تدریس و تدریس خصوصی در سال 96 هستید ....

اگر در سال 96 قصد دارید کار تدریس را شروع کنید و یا قبلا این کار را انجام داده اید و می خواهید تعداد شاگردهای خودتان را افزایش دهید و از تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید ...

اگر به کار تدریس علاقه دارید و می خواهید با فعالیت در این زمینه در سال 96 هم کار مورد علاقه خودتان را انجام داده باشید و هم درآمد خوبی کسب کنید ...

در هر صورت، به جای جستجوی بیشتر در اینترنت و روزنامه ها برای آگهی های استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96، در همین سایت (ایران مدرس) که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است عضو شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت کنید تا متقاضیان تدریس خصوصی به صورت مستقیم با شما تماس بگیرند.

ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نامی دارد. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز هم می رسد. در صورت، تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را بیشتر و بیشتر کنید.

با درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس در سال 96 (به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام مدرس، معلم، دبیر، دانشجو، استاد سال 96 و تماس ا آموزشگاهها و ....) به راحتی شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید.

حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است. همین الان مثلا عبارتهای تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتسو ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایججستجوی گوگل قرار دارد و بنابراین متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می شوند.

حتما بخوانید: راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

ثبت آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، مفید و موثر است. بعضی از مدرسین بیش از 15 بار هم آگهی تدریس ویژه خودشان را تمدید کرده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس است. اگر شما هم آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید و رزومه خوبی از خودتان ارائه کنید و در کنار آن آگهی تدریس خودتان را ویژه نمائید، به احتمال بسیار زیاد می توانید شاگرد جذب نموده و از کار تدریس درآمد کسب نمائید. اینکه آگهی تدریس ثبت نمائید و خودتان شاگرد جذب کنید، به نسبت همکاری با آموزشگاهها و جستجوی آگهی های استخدامی مدرس و ...، مزیتهای فراوانی دارد. از جمله اینکه کل مبلغ حق التدریس را برای خودتان بر می دارید و درصدی به اموزشگاهها پرداخت نمی کنید. در ضمن هزینه تدریس را خودتان تعیین می کنید و اگر خوب تدریس کنید درآمد شما به مرور افزایش می یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.



جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی و آموزش در منزل

















منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 682 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image