ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس استخدام تدریس خصوصی 96

استخدام تدریس خصوصی 96

اگر در جستجوی آگهی های استخدام تدریس خصوصی 96 هستید ....

اگر در سال 96 قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و شاگرد جذب کنید و از کار تدریس خصوصی درآمد بالایی کسب نمائید ...

اگر کل سایتهای اینترنتی، روزنامه ها و .... را در جستجوی آگهی های استخدام تدریس خصوصی 96 زیر و رو کرده اید و با موسسات و آموزشگاههای تدریس خصوصی مختلف تماس گرفته اید تا برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی شما را استخدام کنند ولی هنوز موفق به جذب شاگرد نشده اید ....

در هر صورت، به جای جستجوی بیشتر سایتها و روزنامه و مجله و به جای تماس های بیشتر با آموزشگاهها و موسسات تدریس خصوصی برای استخدام تدریس خصوصی در سال 96 ، راهکار بهتری به منظور فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس را می توانید اتخاذ کنید.

برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس در سال 96 ، در همین سایت (ایران مدرس) ثبت نام کرده (بر روی عبارت عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک کنید)، وارد کنترل پنل شوید و آگهی تدریس خودتان را به صورت کاملا رایگان درج نمائید. پس از تایید مدیریت سایت، متقاضیان تدریس خصوصی آگهی شما را مشاهده نموده و به صورت مستقیم با خودتان تماس خواهند گرفت.

ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس ایران است. در سایت ایران مدرس تا سال 96 بیش از 16000 مدرس ثبت نام کرده اند. بازدید این سایت در ایام امتحانات به بیش از 25000 بازدید در روز می رسد. در سایت ایران مدرس بیش از 4000 مقاله آموزشی و بیش از 4000 جزوه، سوال امتحانی، تست کنکور و ... ثبت شده و تبلیغات تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی نمایش داده خواهد شد. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است.

درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. به جای جستجوی بیشتر آگهی های استخدام تدریس خصوصی 96 آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نموده و به صورت مستقیم شاگرد جذب نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

چگونه تعداد شاگردها و درآمد خودمان از تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟



راهکارها و روش های عالی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی



نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد



چگونه شاگرد خصوصی پیدا کنم (10 راهکار جذب شاگرد)



آیا با ثبت آگهی تدریس می توان شاگرد جذب کرد؟

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 654 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image